Dan bedoel je de hollewandpluggen die naar 4 kanten "uitwaaieren" ipv naar 2 kanten toch?quote:Op zondag 30 december 2012 14:14 schreef KeessieK het volgende:
goede hollewand pluggen gebruiken, geen probleem dan.. van die paraplu pluggen zeg maar..
Ik gebruik veel liever deze, zeker in een schuine wand:quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, er zijn geen betere voor gips
Seconds that!quote:Op zondag 30 december 2012 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, er zijn geen betere voor gips
Ik geloof best dat die schroeven goed in het gips blijven hangen, maar houdt de gipsplaat dat wel?quote:Op zondag 30 december 2012 15:27 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Seconds that!
Voor de info: ApoloMEA GKD
http://www.celo-apolo.de/(...)xings/gkd.php?page=3
Hier hangen er diverse gordijnrails met goede zware gordijnen aan (lees 2,50m)...quote:Op zondag 30 december 2012 15:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik geloof best dat die schroeven goed in het gips blijven hangen, maar houdt de gipsplaat dat wel?
Maar zijn die ook schuin?quote:Op zondag 30 december 2012 15:50 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Hier hangen er diverse gordijnrails met goede zware gordijnen aan (lees 2,50m)...
Dan nog zou ik gewoon zo'n anker gebruiken ipv een schroef.quote:Op zondag 30 december 2012 16:20 schreef mistermaniac het volgende:
Dat niet, maar volgens mij moet het lukken hoor....
Ja zoals Fogel al aangaf, of anders doen die plastic pluggen die 2 kanten opvouwen het ook wel goed hoor, heb er hier boekenplanken mee aan de wand hangen..quote:Op zondag 30 december 2012 14:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan bedoel je de hollewandpluggen die naar 4 kanten "uitwaaieren" ipv naar 2 kanten toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |