En Ben Howard.quote:Op zondag 30 december 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gotye en Elbow het enige wat ik op zou zetten. Charlie Brown en Lana Del Rey ook nog wel luisterbaar.
Dus The Beatles zijn net zo goed als al die artiesten uit 2011 bij elkaar?quote:Op zondag 30 december 2012 13:36 schreef laxus13 het volgende:
Nummers uit 2011 staan er net zovaak in als The Beatles
quote:Op zondag 30 december 2012 13:28 schreef timmmmm het volgende:
Ow, Paul is hier. Laat maar, ik ben alweer weg.
Daarover verschillen de meningen, maar vooruitquote:Op zondag 30 december 2012 13:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die van Adele hoort er wel in, alleen niet zo hoog als nu het geval is
Zeker, de albumversie vind ik minder 'mooi'. De live leeft veel meerquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Someone like you, live uitvoering Royal Albert Hall is wel prachtig. Maar 8e vind ik wel wat aan de hoge kant.
Ja dat vind ik zelf vreselijk. Maar heb wel begrip voor mensen die het tof vinden.quote:
Als ze een andere drummer hadden welquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus The Beatles zijn net zo goed als al die artiesten uit 2011 bij elkaar?
Vinden de stemmers wel jaquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
In de bios vond ik dit zeer indrukwekkendquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef ddx het volgende:
Erger is nummer van Adelle Skyfall die er ook instaat (en erg hoog).
Ik houd ook niet zo van Adele, maar ze is wel muzikaal en het is best een mooi nummer. Hij is wel oprecht.quote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen, maar vooruit
Smerig nummer. Echt naar gewoon, luistert niet lekker. Jammerquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef ddx het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf vreselijk. Maar heb wel begrip voor mensen die het tof vinden.
Dat vind ik nou juist een van de weinige adele songs die ik wel kan pruimen.quote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef ddx het volgende:
Dat is wel een gaaf nummer hoor, beter dan alles wat Nick en Simon en de 3J's ooit hebben geproduceerdquote:Op zondag 30 december 2012 13:37 schreef ddx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |