Powernap wordt powerfap?quote:
Valt mee... 49 nummers. Daarmee 18e in de lijst van beste jaren.quote:Op zondag 30 december 2012 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorspelbaar. In de KINKlijst (1300) was het altijd 1991. Hele logische jaartallen.
1967 zal vermoedelijk ook wel goed scoren.
Cancerquote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het nu 'Are we human or are we dancer?' of 'Are we human or are we denser?'
Hm. 67 en 69 waren toch hoogtepunten in het hippietijdperk.quote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Valt mee... 49 nummers. Daarmee 18e in de lijst van beste jaren.
Mr. Brightside.quote:Op zondag 30 december 2012 13:31 schreef Sfeermaker het volgende:
Liever een Somebody Told Me of When You Were Young, maar vooruit, blij met deze notering.
All these things that I've done.quote:Op zondag 30 december 2012 13:31 schreef Sfeermaker het volgende:
Liever een Somebody Told Me of When You Were Young, maar vooruit, blij met deze notering.
Want?quote:Op zondag 30 december 2012 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorspelbaar. In de KINKlijst (1300) was het altijd 1991. Hele logische jaartallen.
1967 zal vermoedelijk ook wel goed scoren.
Zo slecht is het nou ook weer niet!quote:
En fruitigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop