Pixies hoort al bij de late revolutie.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Knip het volgende:
[..]
jaren 80 had nog
Iron Maiden
Judas Priest
Dead Can Dance
This Mortal Coil
Pixies
Einsturzende Neubauten
Test Dept
Even handmatig invoerenquote:Op zondag 30 december 2012 13:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer genoeg dat er geen excel data is van de voorgaande jaren. Lijkt me wel interessant om trends te zien.
quote:
Hier heb je een Wham!quote:
Dat hebben ze ook gedaan.quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Hadden ze maar betere muziek moeten maken
quote:Op zondag 30 december 2012 13:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer genoeg dat er geen excel data is van de voorgaande jaren. Lijkt me wel interessant om trends te zien.
Vergeet Metallica niet!quote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Knip het volgende:
[..]
jaren 80 had nog
Iron Maiden
Judas Priest
Dead Can Dance
This Mortal Coil
Pixies
Einsturzende Neubauten
Test Dept
Oh en de Dolly Dots niet te vergetenquote:
Møøîē dãgquote:
Heeeeeeeey Majoquote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Frits kijk eens in het dagcijfers topic, gisteren had je meer dan 1000 posts![]()
Ja, Karina zei het vanochtendquote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Frits kijk eens in het dagcijfers topic, gisteren had je meer dan 1000 posts![]()
Jezusquote:
Je vergeet Modern Talkingquote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh en de Dolly Dots niet te vergeten![]()
Waar staat die?quote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
Meuning
GCquote:
Ik had meer dan 2x de helft van nummer 2quote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
Meuning
quote:
Oh ja die ook nogquote:
Dan had je zeker geen radioquote:Op zondag 30 december 2012 13:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nou, ik was toen de jeugd. Ik kan je wel uit die droom helpen.(Geboortejaar 1973)
quote:Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef livelink het volgende:
Mijn zoontje vroeg of ik nu de radio uit wilde doen. Hij werd heel zenuwachtig van Seal. Ik kon het me wel voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop