vertigo met Bertquote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, ik word duizelig van dat a-ritmische gewiebel van Bertje
quote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef glittertje39 het volgende:
Zo een lekkere nummers en dan zo falen als ze live spelen
Je luistert naar de ether en je hebt de webcam aan?quote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, ik word duizelig van dat a-ritmische gewiebel van Bertje
Is gewoon een lekker nummerquote:
Zegt niet alles hoor. Zolang Queen nog steeds op 1 staat zeggen mij de posities niet zoveel. Als ze maar gedraaid worden !quote:
het was afschuwelijk in de arenaquote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]niks van gemerkt, en dat in de arena
quote:Op zondag 30 december 2012 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook bezig zijn met een nieuw te brouwen biertje welke vernoemd is naar Frits zijn snelle en overweldigende hosselkwaliteiten, de Fritskriek. Ook te mixen met Bacardi.
Platen van voor 1977 die laag staan vallen mij altijd wel op.quote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoor. Zolang Queen nog steeds op 1 staat zeggen mij de posities niet zoveel. Als ze maar gedraaid worden !
Queen op 1 want traditiequote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoor. Zolang Queen nog steeds op 1 staat zeggen mij de posities niet zoveel. Als ze maar gedraaid worden !
Jij wil dat wel drinken met Dven denk ikquote:
Zou je denken, maar het is gewoon cultura 24. Die man heeft GEEEEEEN ritmegevoelquote:Op zondag 30 december 2012 12:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je luistert naar de ether en je hebt de webcam aan?
Dag Nookiequote:
Ik heb zo'n vermoeden dat Nouk en ik aan de Scotch gaanquote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij wil dat wel drinken met Dven denk ik
Misschien kun je het dan synchroniseren door het geluid van de ether er bij aan te zetten?quote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou je denken, maar het is gewoon cultura 24. Die man heeft GEEEEEEN ritmegevoel
Uhuh! Opzekers.quote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij wil dat wel drinken met Dven denk ik
Voor jou gooi ik het zo naar binnen!quote:Op zondag 30 december 2012 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Nouk en ik aan de Scotch gaan
Zaten die stockings zo vast dan?quote:
Queen op een want dat is ons aangepraatquote:Op zondag 30 december 2012 12:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
queeen op een want grootste fanclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |