Get a room!quote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]Je bent zo mooi! En dat weet ik zonder het fobo te checken
quote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwah, hij ligt er toch relaxed bij
[ afbeelding ]
De beelden ook van die making of, zonder al die filters en zo, met al die dikke lagen make-up, lijkbleek, broodmager.quote:
Baas.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 30 december 2012 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer had Queen niet moeten doen
En zelfs nog kritisch zijnquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
De beelden ook van die making of, zonder al die filters en zo, met al die dikke lagen make-up, lijkbleek, broodmager.En maar doorgaan.
Mooie avatar ookquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Strootjen is wel nog een grotere held.
Je lijkt wel helderziend, hoe doe je het tochquote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]Je bent zo mooi! En dat weet ik zonder het fobo te checken
Idd, triest dat hij zo vroeg is overleden. Blijf toch van piemels afquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
De beelden ook van die making of, zonder al die filters en zo, met al die dikke lagen make-up, lijkbleek, broodmager.En maar doorgaan.
Ik heb je fotoboek even gezien. Je lijkt op Thomas Acda.quote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je lijkt wel helderziend, hoe doe je het toch.
wat heeft dat nou met piemels te maken?quote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, triest dat hij zo vroeg is overleden. Blijf toch van piemels af
Met z'n bakkesquote:Op zondag 30 december 2012 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas.
Strootjen is wel nog een grotere held.
quote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek even gezien. Je lijkt op Thomas Acda.
Mijn UIquote:
Rubbertje er omheen lijkt me voldoende.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek even gezien. Je lijkt op Thomas Acda.
Wat een slechte opmerkingquote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, triest dat hij zo vroeg is overleden. Blijf toch van piemels af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |