Nee, ik was een whiskey aan het inschenken. Normaal zit PB er bovenop of pullup????quote:Op zondag 30 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat duurde dat lang. Zat je ook te janken?
Dat was dan wel een groot glasquote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik was een whiskey aan het inschenken. Normaal zit PB er bovenop of pullup????
quote:Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Die nabeschouwing is ook grappig met die taalkundig uitgedaagden.
Zozo...Een Topic...quote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Opa thuis
[ afbeelding ]
Opa uit eten
[ afbeelding ]
Lekkàhquote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was dan wel een groot glas
Bij Barney jankt ie harder, dat is meer z'n type denk ik, hij houdt van vadsig met een snorquote:Op zondag 30 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zit er nu helemaal doorheen. Hij kan niet meer, hij moet aan de zuurstof.
Doe dan deze bij Opa uit etenquote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Opa thuis
[ afbeelding ]
Opa uit eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, chef, geregeldquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe dan deze bij Opa uit etenhttp://i.imgur.com/95N4C.jpg
Ik vind die aanpassing van dat plaatje uit Southpark nog steeds geweldig gedaanquote:Op zondag 30 december 2012 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Doe dan deze bij Opa uit etenhttp://i.imgur.com/95N4C.jpg
tnx, ik was er ook bijzonder tevreden mee. t was ook heel simpel om te doen, glazen kleuren, snorretje/baardje tekenen, haar eraf halen en toen was het inene opa.quote:Op zondag 30 december 2012 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind die aanpassing van dat plaatje uit Southpark nog steeds geweldig gedaan![]()
Je beste, wat mij betreft.
De jukbenen die je getekend hebt maken het opa.quote:Op zondag 30 december 2012 00:24 schreef tonja het volgende:
[..]
tnx, ik was er ook bijzonder tevreden mee. t was ook heel simpel om te doen, glazen kleuren, snorretje/baardje tekenen, haar eraf halen en toen was het inene opa.
oh ja, die ook nog, en stekeltjesquote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De jukbenen die je getekend hebt maken het opa.
Het zijn net twee kerels.quote:Op zondag 30 december 2012 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gadver, tis weekend zeker?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |