quote:Op zondag 30 december 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar liefst 7 resultaten voor Souvinistisch, dan moet het wel goed zijn.
Ja, als 7 schriftgeleerden het zeggen, wie ben ik danquote:Op zondag 30 december 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar liefst 7 resultaten voor Souvinistisch, dan moet het wel goed zijn.
Hahahah staat ook in de Dikke...quote:Op zondag 30 december 2012 18:37 schreef Toverheks het volgende:
dippeldopjewat betekent dat nu weer
Vooral de eerste vind ik erg overtuigend, die schrijft immers Tjaaw ipv Ciao.quote:Op zondag 30 december 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als 7 schriftgeleerden het zeggen, wie ben ik dan
Annie, die hou ik erin, bekt lekker, dibbeldopje, klinkt wel heel lief.quote:
Jian, jij bent voortaan Opa`s DippelDopjequote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat niet in de Dikke van Dale! verzonnen baby-woordje
Dat is nieuwe spelling, m'n drubbelplopjequote:Op zondag 30 december 2012 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral de eerste vind ik erg overtuigend, die schrijft immers Tjaaw ipv Ciao.
Wie noem jij drubbelplopje, pliebelplapje?quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nieuwe spelling, m'n drubbelplopje
Ik vind t wel een lief woordje voor Jian...quote:Op zondag 30 december 2012 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian, jij bent voortaan Opa`s DippelDopje
Het is pulleplapje en het is de bijnaam van pullupquote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie noem jij drubbelplopje, pliebelplapje?
Hij kan het wetenquote:Op zondag 30 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt dat grote oma teveel medicijnen slikt en daarom voorzichtig met alcohol moet zijn.
Nee, hij gaat heel hard huilen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef jacqhassel het volgende:
Als Tayler vanavond wint gooi opa dan zijn tv uit het raam
Alweer tranen, zijn die nog niet een keertje op!!!!quote:
boring...back to music.......quote:
Die Soulafontische Amsterdammer?quote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
Hopselflipsel is ook weer de chat opgesneakeld
Die ja, hij schijnt om de een of andere reden erg geïnteresseerd te zijn in de schietpartij in West van vannachtquote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Soulafontische Amsterdammer?
ik ook, en Jian is best liefquote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind t wel een lief woordje voor Jian...
Ik zal me even verplaatsen in de logica: het waren Marokkanen want Hop woont in Amsterdam. Zaak opgelost.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ja, hij schijnt om de een of andere reden erg geïnteresseerd te zijn in de schietpartij in West van vannacht
quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ja, hij schijnt om de een of andere reden erg geïnteresseerd te zijn in de schietpartij in West van vannacht
Anaarganische Marokkanenquote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal me even verplaatsen in de logica: het waren Marokkanen want Hop woont in Amsterdam. Zaak opgelost.
Dat heb ik PeterR nog nooit horen zeggen. Oh wacht, die heeft het alleen maar over zichzelf.quote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Uiteraard. Sorry dat ik zo abusyphelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |