abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120930262
Een vraagje: Wie kent een adres waar je (liefst niet al te duur) een tiental boeken kunt laten kopiėren en bundelen? Een soort copyshop, eigenlijk. Zoiets als een punkt ksero dat ze verder naar het oosten toe hebben - je levert je boekwerk af, betaalt, en enkele dagen later kun je de gekopieerde bundel afhalen. Of zoiets hier ook bestaat, weet ik niet. De reden is een correspondent die de boeken wil hebben en ik heb niet genoeg papier en inkt om het zelf te doen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_120931179
Gehele boeken kopiėren is natuurlijk tegen de regels. Copyright enzo.
Ja doei.
pi_120931424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Welke regels zijn dat?! Ik ken ze niet namelijk! Ik ken wel de thuiskopiewetgeving, die het gewoon toestaat om een heel boek te kopieren voor eigen gebruik!
Laten doen wordt wellicht al moeilijker, en de kopie daarna weggeven ook. Om veilig te zijn kan je degene die het wil hebben het boek uitlenen, dan mag hijzelf een uurtje achter een kopieerapparaat staan. Iets wat bij elke copyshop gewoon kan. En dat lijkt me aanzienlijk goedkoper dan dit uitbesteden.
censuur :O
pi_120932206
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Welke regels zijn dat?! Ik ken ze niet namelijk! Ik ken wel de thuiskopiewetgeving, die het gewoon toestaat om een heel boek te kopieren voor eigen gebruik!
Laten doen wordt wellicht al moeilijker, en de kopie daarna weggeven ook. Om veilig te zijn kan je degene die het wil hebben het boek uitlenen, dan mag hijzelf een uurtje achter een kopieerapparaat staan. Iets wat bij elke copyshop gewoon kan. En dat lijkt me aanzienlijk goedkoper dan dit uitbesteden.
Daar heb ik het dan ook over, dat een werknemer van een copyshop dat niet voor een derde gaat staan doen.
Ja doei.
pi_120945272
bij de ubb zou je dat eventueel (zelf) kunnen doen.Of misschien bij Xerox (uithof), maar dat weet ik niet zeker.

Succes in ieder geval
  dinsdag 1 januari 2013 @ 19:34:59 #6
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_121044028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou daar niet zo'n drukte over maken. Het boeken kopiėren gebeurt wel vaker.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:56:02 #7
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')