Welke regels zijn dat?! Ik ken ze niet namelijk! Ik ken wel de thuiskopiewetgeving, die het gewoon toestaat om een heel boek te kopieren voor eigen gebruik!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Gehele boeken kopiėren is natuurlijk tegen de regels. Copyright enzo.
Daar heb ik het dan ook over, dat een werknemer van een copyshop dat niet voor een derde gaat staan doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:31 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Welke regels zijn dat?! Ik ken ze niet namelijk! Ik ken wel de thuiskopiewetgeving, die het gewoon toestaat om een heel boek te kopieren voor eigen gebruik!
Laten doen wordt wellicht al moeilijker, en de kopie daarna weggeven ook. Om veilig te zijn kan je degene die het wil hebben het boek uitlenen, dan mag hijzelf een uurtje achter een kopieerapparaat staan. Iets wat bij elke copyshop gewoon kan. En dat lijkt me aanzienlijk goedkoper dan dit uitbesteden.
Ik zou daar niet zo'n drukte over maken. Het boeken kopiėren gebeurt wel vaker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Gehele boeken kopiėren is natuurlijk tegen de regels. Copyright enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |