dart<>darterquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Oeh die weet ik.
Geen minimum, wel een maximum van 30,5 gram!
En de pijl moet uit minstens drie delen bestaan.
Zet maar geld op Velasquez.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
1.50 voor v Gerwen, daar ga ik geen geld opzetten.
Maar je hebt wel goed opgeletquote:
Via? TKO?quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Newton had 3-0 moeten maken, daar is het fout gegaan.
Co Stompequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
Er zullen mentaal niet veel slechtere darters zijn dan Newton
Volgens mij heb je het over de lengte van de darts.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Oeh die weet ik.
Geen minimum, wel een maximum van 30,5 gram!
En de pijl moet uit minstens drie delen bestaan.
Jawel hoor, Coquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
Die kan er gewoon geen flikker van.quote:
Knarrenveld in zijn hoogtij dagenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef TheArt het volgende:
Haha, knarrenveld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knarrenveld in zijn hoogtij dagen
Dos Santos wint natuurlijk, al deed hij dat de vorige keer niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via? TKO?
Weet niet vorige keer wel gedaan toen pakte het verkeerd uitnu vind ik Cain weer wat zwaar/flubberig..
Hij gooit degelijker dan zijn tegenstanders.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Gvd man die Wade heeft geen goed duel gespeeld en zit in de halve finale. Opdonderen met die vent in de halve finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |