Ach ik ga elk jaar naar het megapiratenfestijn hier in het dorpquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Paar jaar geleden naar GlowBal geweest in de arena, was een erg gezellig zooitje, maar je moet wel van Disco houden, maar na een paar bier wordt het allemaal wat "soepeler"/
De komende 4 min. kun je prima douchen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Ik wil douchen maar ik wil niks missen van de top 2000
Hij geeft idd een soort tekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hij start ook niet zelf de liedjes in en hij monteert ook niets zo te zien.
Ik heb een doucheradioquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
App heb ik wel aan in bed maar onder de douche kan ie niet hard genoeg
Maar dan mis ik S&Gquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De komende 4 min. kun je prima douchen!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
Doe je oordopjes in, iphone op je hoofd plakken en daarna je badmuts erover dan maar een keer niet je haren wassen....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
Huh? Ik leg de telefoon dan gewoon in de badkamer en dan hoor ik het nog prima onder de douche.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
Denk ik hoor, ga het zo proberenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Ik leg de telefoon dan gewoon in de badkamer en dan hoor ik het nog prima onder de douche.
Ah, van de EO ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik keek trouwens vroeger De Familie Robinson, favoriete tekenfilmserie. Heeft overigens niets met S&G te maken
Je hebt ook de film meet the robinsons...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik keek trouwens vroeger De Familie Robinson, favoriete tekenfilmserie. Heeft overigens niets met S&G te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |