Bij Stasse is de sfeer altijd topquote:
Is uit police academy toch?quote:
Idd. James Cuntquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen, na dit nummer alle ramen en deuren open en zet uw radio uit
En Stasse is een baas! Hij ziet er ook zo uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
Ook even de webcam aangezet. Schitterend dat dansen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen, na dit nummer alle ramen en deuren open en zet uw radio uit
Hebben ze wel hun discobal aan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
Ook even de webcam aangezet. Schitterend dat dansen
Als Mrs Robinson aanbeltquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik doenmaar hoe weet ik wanneer ik weer kan luisteren?
Wij helpen je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar in de LIJST DER LIJSTEN!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef ThaNetRunner het volgende:
Erg opbeurende muziek, krijg nu al zin in oud&nieuw....
Oh wat een superovergang... van dramatisch naar disco....
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksquote:
Paar jaar geleden naar GlowBal geweest in de arena, was een erg gezellig zooitjequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef Homdeck het volgende:
Disco haten is een groot woord maar bij Bee Gees vind ik het verkwanseling van talent
Iemand een idee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef TLC het volgende:
wie is toch dat lekker meisje daar aan de mic ?
Dat vind ik ongeveer de enige disco muziek die ik wel kan aanhoren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:38 schreef Homdeck het volgende:
Disco haten is een groot woord maar bij Bee Gees vind ik het verkwanseling van talent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |