quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
App heb ik wel aan in bed maar onder de douche kan ie niet hard genoeg
Doe je oordopjes in, iphone op je hoofd plakken en daarna je badmuts erover dan maar een keer niet je haren wassen....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
Huh? Ik leg de telefoon dan gewoon in de badkamer en dan hoor ik het nog prima onder de douche.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
Denk ik hoor, ga het zo proberenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Ik leg de telefoon dan gewoon in de badkamer en dan hoor ik het nog prima onder de douche.
Ah, van de EO ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik keek trouwens vroeger De Familie Robinson, favoriete tekenfilmserie. Heeft overigens niets met S&G te maken
Je hebt ook de film meet the robinsons...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik keek trouwens vroeger De Familie Robinson, favoriete tekenfilmserie. Heeft overigens niets met S&G te maken
Hee hee hee, hee hee heequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet altijd meezingen met Simon en Garfunkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |