ik vond hem dus helemaal niet goed zingen. nu ben ik geen liefhebber, maar ik kan echt wel object zijn, vandaar ook die tweede kans, maar het was niks. ik voelde niks. de nummers die ik wel goed vind, vond ik erg matig uitgevoerd. ze maken wel spektakel, dat klopt, maar als ik er niets bij voel, is het voor mij niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]Maar U2 is dan ook verschrikkelijk
Al kan ik niks over hun live optreden zeggen want ik heb ze gelukkig nooit live gezien
[..]
Opvallend, ik heb zelden van iemand gehoord die Coldplay live slecht vondWaar zat het dan in? Ze zijn altijd energiek, enthousiast, gave special effect en Martin kan gewoon goed zingen. Wat vond je er niet goed aan? Kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk
Green Eyes is beter dan al die hits bij elkaar...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een zeur wat dat betreftIk vind die hits juist fantastisch
Ze is buiten spelenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom staat Bonnie er maar een keer in trouwens?
she fall a partquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom staat Bonnie er maar een keer in trouwens?
Altijd een verrijking. Jammer genoeg ontbreekt hij nogal eens een jaartje.quote:
Ik vond dit vroeger een enge clipquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef TLC het volgende:
die clip slaat toch ook nergens op met die American footballspelers in de kerk
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zet koptelefoon op want huisgenoot wil darten zien
Darten kun je toch prima zonder geluid kijken? Hij gaat hier zo ook geluidsloos aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zet koptelefoon op want huisgenoot wil darten zien
Mis je wel de analyses van Koos Stompéquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Darten kun je toch prima zonder geluid kijken? Hij gaat hier zo ook geluidsloos aan.
Of Koertquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mis je wel de analyses van Koos Stompé
Gaatie weer een kraanvogel nadoen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet je wie analyses geeft bij darten???quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elke keer verschijnt er eenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaatie weer een kraanvogel nadoen.
Yep.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Weet je wie analyses geeft bij darten???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |