Ja vraag het morgen nog ff, misschien haalt die dan of ze hebben al voor me gehaald en doen weer alsof ik dat niet krijg en op het eind weer gevenquote:
I've*quote:
Dan zul je het in de loop der dagen wel merkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet zomaar op 1 persoon.
Achterhoek!quote:
Dankje voor de correctiequote:
Nee, het heeft me verdorie genoeg moeite gekost, I'm is geheel en al correctquote:
haha doen ze ook bij mijquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja vraag het morgen nog ff, misschien haalt die dan of ze hebben al voor me gehaald en doen weer alsof ik dat niet krijg en op het eind weer geven![]()
Doen ze wel vaker
Ja zet je ps3 maar uit je hoofd dat is echt veel te duur voor je verjaardag
En 3x raden wat ik kreeg
Dankje Timmmmmquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het heeft me verdorie genoeg moeite gekost, I'm is geheel en al correct
Wellicht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dan zul je het in de loop der dagen wel merken
Maar van wat voor vuurwerk hou jij?quote:
Oh sorry timmmmm ban me nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het heeft me verdorie genoeg moeite gekost, I'm is geheel en al correct
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh sorry timmmmm ban me niet
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh sorry timmmmm ban me niet
Rotjes of sier bedoel je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar van wat voor vuurwerk hou jij?
Weg gooien of in de lucht schieten?
Moest je dat perse dubbelquoten?quote:
Ik heb wel een een gevecht gehad met knalerwtenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rotjes of sier bedoel je?
GEWOON MET KNALERWTEN GOOIEN
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest je dat perse dubbelquoten?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest je dat perse dubbelquoten?
Ik ben meer van de siervuurwerk alhoewel het wel leuk is om rotjes te gooienquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb wel een een gevecht gehad met knalerwten![]()
Maar dat 1ste inderdaad, rotjes of sier
Niet zo ver neequote:
Rotje in een flesquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben meer van de siervuurwerk alhoewel het wel leuk is om rotjes te gooien
ja wij vorig jaar ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik schoot vroeger altijd met een vriend van je babypijltjes naar elkaar
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom vroeg je waar ik woonde en toen ik antwoord gaf je mij abrupt negeerde?quote:
zo'n pakje kopen en niet uitelkaar trekken en dan met zo'n tol alle lontjes aan stekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik schoot vroeger altijd met een vriend van je babypijltjes naar elkaar
jeweet swa. Oi from the streets. Roosendaal representquote:
Jij neemt chicks mee naar rosada outlet zeker om punten te scoren?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jeweet swa. Oi from the streets. Roosendaal represent
Ik wou met je zuipen nou goed?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom vroeg je waar ik woonde en toen ik antwoord gaf je mij abrupt negeerde?
Harde pappie dit hoor, respect mattie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jeweet swa. Oi from the streets. Roosendaal represent
Nee man. Daar is niets te zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij neemt chicks mee naar rosada outlet zeker om punten te scoren?
Is het zo'n ramp?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:57 schreef msacras het volgende:
Oh god, de foto's van donderdag staan online
gelukkig sta ik maar op 1 foto
Oh, ja het ziet er ook zo plastic achtig uit.. en je moet entree betalen toch?quote:
Ook zo, straks mijn dancemoves showen die ze wel kunnen waarderen.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wildequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:58 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik wou met je zuipen nou goed?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook zo, straks mijn dancemoves showen die ze wel kunnen waarderen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Harde pappie dit hoor, respect mattie.
wilde*quote:
En als ik een plaatje post word ik aangesprokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm strong to the finish, 'cause I eat my spinach
Uhm, nee?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ja het ziet er ook zo plastic achtig uit.. en je moet entree betalen toch?
Nee, maar ik had zo'n dubstep feestje en daar sta je sowieso niet op je mooist op foto's maar de combinatie wiet/alcohol maakt dat nog even erger.quote:
Mag ik Olivia zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm strong to the finish, 'cause I eat my spinach
Oh, ik vind het er niet uit zien die plek die gekleurde huisjesquote:
Wilde zakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop