Klopt, hij kijkt gewoon naar wie er op dat moment beter gooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft er echt helemaal geen kijk op, hij wisselt om de haverklap van mening bij het pijltjesgooien.
Joh, hij lult maar wat, hij snapt er nog minder van dan Bonnie st Clairequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft er echt helemaal geen kijk op, hij wisselt om de haverklap van mening bij het pijltjesgooien.
Da's waar. Maar bij pijltjesgooien gaat het zo'n beetje om de drie gegooide pijlen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:37 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Niet alleen bij pijltjesgooien hoor
foutjequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja uit z'n tenen, maar hij maakt zich niet druk
Ik denk dat ie 'come on' probeerde te zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Schreeuwt ie dat naar Hop??
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 'come on' probeerde te zeggen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wat een pot, hè?" Ik begrijp nu waarom PB ook naar het pijltjesgooien kijkt.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ik hou het voor gezien. Fijne avond allemaal en don't let the bedbugs bite you.
Trustuhquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Trustenquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Heeft oop dat gezegd of zit je maar wat te raden ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Lewis deze zet niet wint, verliest-ie.
Ik help opa maar een beetje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft oop dat gezegd of zit je maar wat te raden ?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ben Johnson kon dat ook. Met doping.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hoe kan zo een kale dikzak van Carl Lewis winnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |