SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Johnfuckinmayer op 29-12-2012 16:43:08 ]"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ze hebben het je dus niet verteld..quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Je mag de OP best updaten, er staat (nog) geen andere meet op de planning.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Aleyküm selam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:17 schreef Blocko het volgende:
selamun aleykum ve rahmetullah ve berekatuhu
Oh... In dat geval neem ik afscheid van jullie...quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze hebben het je dus niet verteld..
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Xaban, ik vorder hierbij 45,- excl. reiskosten van je in.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen allemaal bedankt, vooral X voor de echt vette avond..
quote:
laat maar hoor. Ga jij je maar verdiepen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Sorry askim, ik bedoelde daarmee het gezelligheid onder het genot van Raki..
Jfm is moslim, zuipt niet,quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Sorry askim, ik bedoelde daarmee het gezelligheid onder het genot van Raki..
Ik verdiep me in whatsapp, want mijn facinatie jegens het verdiepen in verschillende factoren is het uitkomst van het verdiepen in het nieuwigheid, ik verdiep me daarom ook erg veel in talen want het spreekt mij veel aan. Ik zou zeggen, verdiep jij eens een keer in een taal of cultuur ipv 24/7 verdiepen in verdiepingen van verdiepte flatgebouwen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
laat maar hoor. Ga jij je maar verdiepen.![]()
![]()
quote:
Ik hoorde gisteren dat jij alcohol reclame maakte? voor welke merk eigenlijk?quote:
Ik had je moeten filmen. Serieus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik verdiep me in whatsapp, want mijn facinatie jegens het verdiepen in verschillende factoren is het uitkomst van het verdiepen in het nieuwigheid, ik verdiep me daarom ook erg veel in talen want het spreekt mij veel aan. Ik zou zeggen, verdiep jij eens een keer in een taal of cultuur ipv 24/7 verdiepen in verdiepingen van verdiepte flatgebouwen..
Goede postquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik verdiep me in whatsapp, want mijn facinatie jegens het verdiepen in verschillende factoren is het uitkomst van het verdiepen in het nieuwigheid, ik verdiep me daarom ook erg veel in talen want het spreekt mij veel aan. Ik zou zeggen, verdiep jij eens een keer in een taal of cultuur ipv 24/7 verdiepen in verdiepingen van verdiepte flatgebouwen..
fuck off, ik had gedronken..quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had je moeten filmen. Serieus.
blame it on the alcohol.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
fuck off, ik had gedronken..Kon er niks aan doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |