abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5575620
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 1
Dit houdt de streamverslagen beter leesbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-08-2002 23:38]

En vast!
pi_5575674
Linkje van t vorige topic plaatsen he ?

Streamverslagen van woensdag 28 augustus 2002

pi_5575684
Mustapha vindt alles maar klein. De slaapkamers in het bijzonder.

Mustapha zegt dat hij maar 2 weken op vakantie is geweest, maar dat hij best wel naar Portugal ( !! ) had gewild.
Margriet : Ach, het gaat zoals het gaat......

Daniela is nu bij Mustapha, en krijgt een pet of cap van hem.
Daniela : O, wat lief ! Ze zoent hem.
Ze spreken af dat wanneer de eerste van hun eruit gaat die pet of cap mee mag nemen.
Mustapha zegt dat hij die van zijn ex heeft gehad.
Daniela loopt er maar pikant (in bikini) bij.
Van Judith heeft Daniela ook al wat gekregen.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 20:09:00 #4
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5575702
Daniela verspreekt zich in de slaapkamer tegen Mustafa "als jij weggaat krijg je deze pet".

Daarna correctie: "als jij eerder weggaat dan ik etc. "

Daniela krijgt van Must een mutsje.
Ze wil Must een pet geven maar de pet is van haar ex geweest en Must weet niet wat hij er mee moet. De pet was lang niet zo duur als wat hij haar gaf.

Daniela roept blij uit "ik ben blij met mijn muts!"
Ze is zich bewust van wat ze net gezegd heeft en corrigeert weer.

we gaan nog veel lachen met daniela

pi_5575721
een luxe artikelen tas komt binnen
pi_5575723
Mustafa is nu ongeveer al een kwartier bezig met het uitpakken van zijn spullen in de slaapkamer. Deze marokkaanse heer doet er langer over dan alle dames bij elkaar...

Daniela heeft tot op heden een heus vakantiegevoel in het Big Brother huis, dit is af te leiden uit haar hawaaiaanse look. Ze draagt een vrolijk zonnehoedje, een zwempakachtig iets, en daaroverheen nog een vrolijk rokje. Ook is ze lekker bruin.

Ondertussen wordt er gekookt en ik hoor een aantal mensen roepen "hoe gezellig" ze het wel niet vinden. Zelf noemen ze het ook wel het "schoolreisje" gevoel.

Martijn Krabbe staat nog in de keuken. Als een professionele kok heeft hij een keukenshort aan en zijn mond zit vol, want hij is het een en ander aan het voorproefen. Ze gaan kip eten. Ik zie een x aantal van die grote kippen in de pan liggen namelijk. (het lijkt wel alsof ik naar een kookprogramma zit te kijken...)

Margriet heeft al een soort van koosnaampje gekregen want ze wordt al jolig "Margrieeeetje" genoemd.

pi_5575756
Margrietje is erbij gaan liggen in de tuin en Laurens kan ik heel slecht verstaan (mompelt heel erg).
Margriet klaagt dat je nergen normaal op kunt gaan zitten of liggen in de tuin.
Laurens zegt tegen margriet dat je het gewoon als een spelletje moet zien.
Laurens zegt: Big Brother laat je echt niet doodgaan
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_5575773
Laurens vindt het een leuke groep. Veel mooie mensen
pi_5575784
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:14 schreef Remquito het volgende:
Laurens vindt het een leuke groep. Veel mooie mensen
Er zitten iig geen lelijkerds in, concluderen ze.
En vast!
pi_5575788
Margriet ligt laveloos in een luie houten tuinstoel. Bij haar staat Bram te roken. Ondertussen praat hij over de "oorlogstijd", dit in vergelijking met het Big-Brother huis. Margriet had het nl over afzien, en in BB was daar geen sprake van, volgens hem. Op zachte toon bespreken ze hun eerste indrukken van het huis en de medebewoners.

Mustafa komt erbij en Bram vraagt belangstellend aan hem of hij al geacclamatiseerd is. Er is tot op heden sprake van 1 en al vriendelijkheid over en weer.

pi_5575816
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:15 schreef Ethel het volgende:
Margriet ligt laveloos in een luie houten tuinstoel. Bij haar staat Bram te roken. Ondertussen praat hij over de "oorlogstijd", dit in vergelijking met het Big-Brother huis. Margriet had het nl over afzien, en in BB was daar geen sprake van, volgens hem. Op zachte toon bespreken ze hun eerste indrukken van het huis en de medebewoners.

Mustafa komt erbij en Bram vraagt belangstellend aan hem of hij al geacclamatiseerd is. Er is tot op heden sprake van 1 en al vriendelijkheid over en weer.

Bram zit er volgens mij nog niet in hoor....dit is LAURENS!
pi_5575851
De dames zijn zich aan het omkleden en willen niet naakt gezien worden Ze rollen zich in het gordijn.
pi_5575853
Judith en Jeanette hebben volgens mij net gedouched en zijn van plan gewoon lekker in de joggingbroek rond te lopen. Nederland hoeft hun nog niet naakt te zien vinden ze en de deur gaat vroom op slot. ben benieuwd hoe dit over een mand nog is....
  woensdag 28 augustus 2002 @ 20:21:43 #14
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5575894
Ik was net te laat voor het eerste boob-shot
Maar het had gekund, Judith (denk ik dat het was) had niet in de gaten dat er toch iets te zien was.
pi_5575898
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:19 schreef Remquito het volgende:
De dames zijn zich aan het omkleden en willen niet naakt gezien worden Ze rollen zich in het gordijn.
en ze beweren net nog dat ze niet preuts zijn?
pi_5575913
Jeanette levert op eigen iniatatief een boek in dat per ongeluk nog in d'r koffer zat. Zwaar boek van een proffessor in de humanistiek ofzo
pi_5575914
stream 1; mooie dagboekkamer
pi_5575919
Margriet heeft het over haar meegebrachte boek, klinkt allemaal errug ingewikkeld. Volgens Martijn is het filosofisch. De boeken verdwijnen naar de DBK.
Martijn moet in DBK blijven. Het geluid valt nu uit.
pi_5575926
Bewoners moeten zender uit doen waneer ze naar DBK moeten.
Daarom moest Martijn nog even blijven.
pi_5575939
is dat eten nou eindelijk klaar?
pi_5575970
Laurens en Margriet zijn weer buiten hebben het over Friesland. Hij rookt een sigaretje en vraagt of Margriet het gehoopt had dat ze meteen in huis mocht.
Hij wist het wel al. Had daarover iets opgevangen van twee vrouwen.
pi_5575973
mustafa op de rand van het zwembad, bungelt met benen in het water
  woensdag 28 augustus 2002 @ 20:27:51 #23
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5575974
De dagboekkamer
pi_5576009
Mustafa, is nu al van slag en zit al fluitend te poolen bij het zwembad........20:25
BB Blow
pi_5576020
Buiten: Margriet ligt nog steeds en Mustapha bungelt nog steeds met zijn benen in het zwembad. Weinig actie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')