Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 1
Dit houdt de streamverslagen beter leesbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-08-2002 23:38]
Mustapha zegt dat hij maar 2 weken op vakantie is geweest, maar dat hij best wel naar Portugal ( !! ) had gewild.
Margriet : Ach, het gaat zoals het gaat......
Daniela is nu bij Mustapha, en krijgt een pet of cap van hem.
Daniela : O, wat lief ! Ze zoent hem.
Ze spreken af dat wanneer de eerste van hun eruit gaat die pet of cap mee mag nemen.
Mustapha zegt dat hij die van zijn ex heeft gehad.
Daniela loopt er maar pikant (in bikini) bij.
Van Judith heeft Daniela ook al wat gekregen.
Daarna correctie: "als jij eerder weggaat dan ik etc. "
Daniela krijgt van Must een mutsje.
Ze wil Must een pet geven maar de pet is van haar ex geweest en Must weet niet wat hij er mee moet. De pet was lang niet zo duur als wat hij haar gaf.
Daniela roept blij uit "ik ben blij met mijn muts!"
Ze is zich bewust van wat ze net gezegd heeft en corrigeert weer.
we gaan nog veel lachen met daniela
Daniela heeft tot op heden een heus vakantiegevoel in het Big Brother huis, dit is af te leiden uit haar hawaaiaanse look. Ze draagt een vrolijk zonnehoedje, een zwempakachtig iets, en daaroverheen nog een vrolijk rokje. Ook is ze lekker bruin.
Ondertussen wordt er gekookt en ik hoor een aantal mensen roepen "hoe gezellig" ze het wel niet vinden. Zelf noemen ze het ook wel het "schoolreisje" gevoel.
Martijn Krabbe staat nog in de keuken. Als een professionele kok heeft hij een keukenshort aan en zijn mond zit vol, want hij is het een en ander aan het voorproefen. Ze gaan kip eten. Ik zie een x aantal van die grote kippen in de pan liggen namelijk. (het lijkt wel alsof ik naar een kookprogramma zit te kijken...)
Margriet heeft al een soort van koosnaampje gekregen want ze wordt al jolig "Margrieeeetje" genoemd.
quote:Er zitten iig geen lelijkerds in, concluderen ze.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:14 schreef Remquito het volgende:
Laurens vindt het een leuke groep. Veel mooie mensen
Mustafa komt erbij en Bram vraagt belangstellend aan hem of hij al geacclamatiseerd is. Er is tot op heden sprake van 1 en al vriendelijkheid over en weer.
quote:Bram zit er volgens mij nog niet in hoor....dit is LAURENS!
Op woensdag 28 augustus 2002 20:15 schreef Ethel het volgende:
Margriet ligt laveloos in een luie houten tuinstoel. Bij haar staat Bram te roken. Ondertussen praat hij over de "oorlogstijd", dit in vergelijking met het Big-Brother huis. Margriet had het nl over afzien, en in BB was daar geen sprake van, volgens hem. Op zachte toon bespreken ze hun eerste indrukken van het huis en de medebewoners.Mustafa komt erbij en Bram vraagt belangstellend aan hem of hij al geacclamatiseerd is. Er is tot op heden sprake van 1 en al vriendelijkheid over en weer.
quote:en ze beweren net nog dat ze niet preuts zijn?
Op woensdag 28 augustus 2002 20:19 schreef Remquito het volgende:
De dames zijn zich aan het omkleden en willen niet naakt gezien wordenZe rollen zich in het gordijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |