abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5575519
Wat is dit? POM stapt ineens over op happy rock ala blink 182? klinkt opzich best lekker, maar toch... ik had niet eens door dat hun het waren (had het nummer al wel 10 x gehoord ofzo) tot ik de titel zag....
pi_5575552
Op zich wel een beetje een happy-happy nummer dat inderdaad aardig in't gehoor ligt... De clip maakt voor mij een boel goed, vooral die jongen in het klaslokaal
The prettiest people do the ugliest things
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:58:38 #3
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_5575570
gaaf nummer, was ook koel toen ze 't op lowlands speelden
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_5575605
Ten eerste zit dat fucking helemaal niet in de titel en zijn ze helemaal niet overgestapt op blije rock a la Blink 182, Blink 182 is pretpunk, Puddle is post-grunge en ze zijn sowieso niet overgestapt op een andere stijl, want de huidige single staat op de CD die ik al bijna een jaar heb.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_5575641
Post grunge?

Haha

I don't even know what I'm doing here.
pi_5575661
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:04 schreef Skull het volgende:
Post grunge?

Haha

Zo wordt het genoemd, en ik vind het nog geneens zo'n slechte benaming eigenlijk. De stem van de zanger heeft in dit nummer aardig wat weg van die van Kurt.
pi_5575706
Leuk nummertje.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 20:11:06 #8
35099 Scoff
Politiek Betweter
pi_5575730
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:06 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

De stem van de zanger heeft in dit nummer aardig wat weg van die van Kurt.

Pardon ?

Vooruit.. HEEL erg misschien een beetje, maar ook rest van album gehoord ? vindt zijn stem niet bepaald die van Kurt..

[b]:* Mady O+[/b][br]Nederland Is Vooral Vol Van Zichzelf[br]There Is No Right Way, Only [b]Your[/b] Way[br][b]Vandalism:[/b] Beautiful As a Rock In a Cop's Face[br][b]Flower Sniffin' Kitty Pettin' Baby Kissin' Corperate Rockwhores[/b]
pi_5575804
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:11 schreef Scoff het volgende:

[..]

Pardon ?

Vooruit.. HEEL erg misschien een beetje, maar ook rest van album gehoord ? vindt zijn stem niet bepaald die van Kurt..

Nee, bij de rest van de CD niet, maar bij dit nummer vind ik zijn stem er wel wat van weghebben.

Hmmmm... Ik luister er nu weer naar en het is inderdaad een vergelijking van niks eigenlijk. Probeerde het een beetje te plaatsen voor mezelf.

woensdag 28 augustus 2002 @ 20:34:35 #10
32360 phunc
thinkin of a masterplan
pi_5576079
ook al houd ik nie zo van rock ofzo ..het is echt een heerlijk nummer en ik laat me dan ook gaan zoals in die clip..SCHIJTTT
The word "peace" is just an expression,used to say bye when it's time to jet
pi_5576144
Gaat dik scoren dit nummer...

Lekker meeschreeuw nummer: SHE FUCKING HATES ME!!!

me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  woensdag 28 augustus 2002 @ 21:09:52 #12
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5576565
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 20:01 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ten eerste zit dat fucking helemaal niet in de titel en zijn ze helemaal niet overgestapt op blije rock a la Blink 182, Blink 182 is pretpunk, Puddle is post-grunge en ze zijn sowieso niet overgestapt op een andere stijl, want de huidige single staat op de CD die ik al bijna een jaar heb.
Wou net zeggen, hebben ze nu alweer een nieuwe single/cd uit...
quote:
SHE FUCKING HATES ME!!!
Ik moest trouwens meteen denken aan de nieuwe cd van de Murderdolls (met slipknot drummer op de gitaar).
quote:
ook al houd ik nie zo van rock ofzo ..het is echt een heerlijk nummer
Kijk dat ze de mensen.. Trouwens, dat lied komt me bekend voor. Is toch Nirvana cover? Of benk nou dom.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 21:15]

pi_5576589
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 21:09 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ik moest trouwens meteen denken aan de nieuwe cd van de Murderdolls (met slipknot drummer op de gitaar).

Love at first fright jadijaaaaa. Geweldige plaat.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 21:16:05 #14
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5576649
Irritante hihat staat wel hard zeg... Niet relax.
pi_5576943
Super nummer ja!
SHE FUCKING HATES MEEE!
pi_5578066
Gaaf nummer, heb me helemaal de tering lopen schreeuwen in the Spectrum in Montreal toen ze daar optraden!!!
pi_5578087
die vent heef echt precies dezelfde stem als een andere zanger die ongeveer 10 jaar geleden een kogel richting zijn stem stuurde..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  donderdag 29 augustus 2002 @ 09:27:32 #18
35099 Scoff
Politiek Betweter
pi_5582119
quote:
Is toch Nirvana cover? Of benk nou dom.
Nee en Nee

Niet van Nirvana, en je bent niet stom, wat ik d8 er zelf eerst ook aan

[b]:* Mady O+[/b][br]Nederland Is Vooral Vol Van Zichzelf[br]There Is No Right Way, Only [b]Your[/b] Way[br][b]Vandalism:[/b] Beautiful As a Rock In a Cop's Face[br][b]Flower Sniffin' Kitty Pettin' Baby Kissin' Corperate Rockwhores[/b]
pi_5585532
Vinden jullie POM trouwens nog steeds leuk als ik vertel wie ze een contract gegeven heeft?
  donderdag 29 augustus 2002 @ 14:08:44 #20
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5585591
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:04 schreef LoekB het volgende:
Vinden jullie POM trouwens nog steeds leuk als ik vertel wie ze een contract gegeven heeft?
Vertel het eens jonge Limp Music Inc.?
  donderdag 29 augustus 2002 @ 14:29:17 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5585894
Ik vind het een erg lekker nummer.

Die zanger lijkt nogal op de zanger van Ugly Kid Joe bij de weg.

Of zeg ik nou iets stoms?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5585962
Ik heb ze op lowlands gezien en ik dacht echt dat Nirvana cq Silverchair op het podium stond.... Die stem is bijna hetzelfde, en over het uiterlijk zal ik het al helemaal niet hebben.... (Het optreden vond ik trouwens niet goed; helemaal geen contact met het publiek en de nummers klonken in mijn oren allemaal hetzelfde)
pi_5585991
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:08 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Vertel het eens jonge Limp Music Inc.?

Idd
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:51:50 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5587407
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 19:55 schreef LoekB het volgende:
Wat is dit? POM stapt ineens over op happy rock ala blink 182? klinkt opzich best lekker, maar toch... ik had niet eens door dat hun het waren (had het nummer al wel 10 x gehoord ofzo) tot ik de titel zag....
het nummer staat op het album dat ongeveer een jaar oud is.

dit is het meest (en enige) blije nummer wat er op het album staat. Maar ik vindt em wel kewl.
Hij is ook niet echt superblij. hij is wel relaxt.

op lowlands viel het een meezing stukje een beetje in het wat er omdat er nog niet echt veel mensen waren die het nummer kenden terwijl je het gruwelijk lekker kunt meeschreeuwen

quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 14:04 schreef LoekB het volgende:
Fred Durst.

De zanger van PoM is een x backstage gekomen bij een Limp Bizkit concert en heeft toen een demotape aan Fred Durst gegeven met zijn telnummer en adres.
Durst heeft het geluistert en gebeld. Daarna hadden ze een contract en een album.
btw het album is maar voor een gedeelte door FD geproduceerd.

Daarnaast interreseert het me ook nog geen biet.
ik heb ook alle albums van Limp Bizkit en ik ben er trost op. Net zo trots als op me Godsmack albums, me Offspring albums en me Incubus albums.

Het kan me gewoon geen flikker boeien of iemand het commercieel vindt.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5587659
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:51 schreef Komakie het volgende:

Fred Durst.

De zanger van PoM is een x backstage gekomen bij een Limp Bizkit concert en heeft toen een demotape aan Fred Durst gegeven met zijn telnummer en adres.
Durst heeft het geluistert en gebeld. Daarna hadden ze een contract en een album.
btw het album is maar voor een gedeelte door FD geproduceerd.

Klopt niet helemaal. Fred Durst was heel erg onder de indruk van de muzikale kwaliteiten van de zanger en bood hem een contract aan en hij mocht zelf bepalen wie hij wilde hebben voor de rest van de band. Na vele audities is toen Puddle Of Mudd ontstaan.

Dat is wat ik altijd begrepen heb iig.

pi_5587761
Ik heb eens gehoord dat Staind's contract onder Limp Bizkit Inc. eerst niet door zou gaan omdat de hoes van Staind's eerste album te heftig voor religious boy Fred Durst was. Daarop stond een brandende bijbel afgebeeld

Ontopic -> Heerlijk nummer. Mooie opbouw!

donderdag 29 augustus 2002 @ 16:30:42 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5588092
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:04 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal. Fred Durst was heel erg onder de indruk van de muzikale kwaliteiten van de zanger en bood hem een contract aan en hij mocht zelf bepalen wie hij wilde hebben voor de rest van de band. Na vele audities is toen Puddle Of Mudd ontstaan.

Dat is wat ik altijd begrepen heb iig.

nopez

PoM bestond al voordat FD erbij kwam kijken.
Weet het redelijk zeker.

Maar lekker boeie.
ze maken wel geinige muziek. Ze zijn alleen live niet echt heel sterk heb ik gemerkt op Lowlands.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5588226
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

nopez

PoM bestond al voordat FD erbij kwam kijken.
Weet het redelijk zeker.

Maar lekker boeie.
ze maken wel geinige muziek. Ze zijn alleen live niet echt heel sterk heb ik gemerkt op Lowlands.

*kuch*
quote:
Eight Years Ago, Armed with a fake backstage pass, some cunning and a buttload of self-belief, Wes Scantlin managed to finagle a tape for Fred Durst into the hands of a Limp Bizkit security guy after a concert in his hometown of Kansas City, MO for the Family Values Tour 99. Fully expecting nothing to come of a demo hand-off – how many tapes must get thrust on Durst, after all – one year later Scantlin excitedly finds his band Puddle of Mudd the first release for Flawless Entertainment, the label owned and presided over by Durst.

"I only had one tape left and wanted to hang onto it," says Scantlin. "I looked at the tape on the counter and thought, ‘No, I’m not taking that tape. That’s my tape. I walked out, got in the car…and then jumped back out and grabbed it. Just in case."

Two weeks after the fateful show Wes received a call from Durst who had flipped out over the songs and quickly signed Puddle of Mudd to a recording deal. The problem was that the band drifted apart. Wes tried to get previous members to re-join the group for a showcase but that didn't happen. Fred still listened to Wes and he liked his voice, so he flew him to LA where they recruited new band mates.
Paul Phillips(26), formerly of the punk band "Happy Hour" got a call from Durst about auditioning for the band. Since he was originally from Jacksonville he had already known Fred for a while. He immediatly went to try out for guitars and got the spot.
Doug Ardito(27), a past member of the band "Cellophane" was interning at Interscope Records when Fred Durst asked him to try out. He now plays bass for the band.
They had a drummer that was from Jacksonville too, and they played together on some of the bands older songs and did some new ones. Durst had them do another showcase and this time all went well. He signed the band to his new record label, Flawless.

Sorry, wil altijd gelijk hebben.

Bron: http://www.puddleofmudd.fr.st/

pi_5589528
vind het maar een kut nummer
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 1 september 2002 @ 18:33:40 #30
34865 Mar-Lin
Mvr van de Graaf
pi_5610300
kvind puddle of mudd wel cool!
tis alleen jammer dat het echt zown nummer is wat de zogenoemde BrEeZaHgUrLzz ook gaan meeschreeuwen, en dat zij het ook een gaaf nummer vinden, maar ja, dat gebeurt nou eenmaal!
en bij TMF kunnen ze mudd niet spellen (Mud...) btje dom...
  zondag 1 september 2002 @ 19:00:40 #31
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5610652
Toen ik het voor het eerst op tv hoorde zat ik met mijn rug naar de tv toe, en ik dacht "huh? Sinds wanneer zenden ze ineens weer Nirvana uit, en dan helemaal een nummer dat ik niet ken " (serieus bedoeld) maar dat bleek dus inderdaad Puddle of Mud te zijn.

Ik zal niet zeggen dat de stem identiek is, maar het lijkt er (in dat nummer tenminste) wel verdomd veel op.

Ik vond dat nummer wat ze hiervoor uitgebracht hadden een stuk beter. Met die clip met dat kind. De titel is me even ontschoten.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 1 september 2002 @ 19:05:02 #32
34865 Mar-Lin
Mvr van de Graaf
pi_5610716
quote:
Op zondag 01 september 2002 19:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:

Ik vond dat nummer wat ze hiervoor uitgebracht hadden een stuk beter. Met die clip met dat kind. De titel is me even ontschoten.

dat was blurry volgens mij (kheb clip nooit gezien)
pi_5610948
Zoals in veel van de na-grunge bands heeft de zanger altijd een vette klote stem. Neem Creed, (dus ook Kane) Chad Kroeger van Nickelback. Het zijn irritante stemmen, en dat in combinatie met van die lage gitaren is niet echt prettig. Datzelfde gevoel had ik bij de eerste single van deze PoM. Ik download dit nummer nu, maar weet nu al dat deze stem niet op die van Kurt Cobain lijkt. (Ik heb Nevermind, Incesticide, Unplugged en veel outcestides geluisterd, dus ik heb redelijk verschillend materiaal uit verschillende periodes toch?)
  maandag 2 september 2002 @ 09:22:27 #34
35099 Scoff
Politiek Betweter
pi_5618398
quote:
Op zondag 01 september 2002 19:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:

Ik zal niet zeggen dat de stem identiek is, maar het lijkt er (in dat nummer tenminste) wel verdomd veel op.

Blurry, en idd, de clip is meesterlijk mooi net als het liedje btw ennuh.. waarom vinden mensen die stem veel op die van Kurt lijken ? ben ik een van de weinige die dat echt niet vindt ?
quote:
Op zondag 01 september 2002 19:19 schreef googoodoll het volgende:
Zoals in veel van de na-grunge bands heeft de zanger altijd een vette klote stem. Neem Creed, (dus ook Kane) Chad Kroeger van Nickelback. Het zijn irritante stemmen, en dat in combinatie met van die lage gitaren is niet echt prettig. Datzelfde gevoel had ik bij de eerste single van deze PoM. Ik download dit nummer nu, maar weet nu al dat deze stem niet op die van Kurt Cobain lijkt. (Ik heb Nevermind, Incesticide, Unplugged en veel outcestides geluisterd, dus ik heb redelijk verschillend materiaal uit verschillende periodes toch?)
Ik ben fan van Nirvana sinds 1996 (was toen 12) en ik vind de songs en de band zelf sinds die tijd nog steeds meesterlijk.
Heb dus ook alle albums, de 5 Outcesticide bootlegs (+wat anderen.. o.a Roma) en vooruit, de stem lijkt een beetje in She Hates Me, maar de liedjes zelf, en de stem in het algemeen niet echt...
pi_5620898
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 17:45 schreef spacemangraig het volgende:
vind het maar een kut nummer
I agree. Ze haat me neukend!
  maandag 2 september 2002 @ 13:01:34 #36
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5621004
Ach ja. Ik vind het een beetje een 'fuck iedereen'-nummer. Wel geinig als je gefrustreerd bent ofzo.
  maandag 2 september 2002 @ 13:21:29 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_5621253
PoM is gewoon een lekkere band, ik heb ze pas nog in de Melkweg gezien en dat was echt een super optreden. She fucking hates me is toevallig een wat toegangkelijker nummer (maar wel lekker) Je moet een band niet beoordelen op een nummer natuurlijk.

Er zijn tal van bands die 1 popi nummertje hebben en daarnaast een enorme bak (lekkere) t*ringherrie

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 2 september 2002 @ 13:30:43 #38
22273 Dizer
Save the beard!
pi_5621376
PoM is Supppppppeeeeeeeeeeeerrrrrr!!
She Fucking Hates Me is een vet nummer, hoewel ze denk ik met drift and die een grotere hit konden scoren.
Jammer dat Blurry, en Control niet zulke grote hits zijn geworden in Europa en helemaal niet door de tipparade zijn doorgekomen in Nederland, maar Blurry is zo F****** goed. Basement is eigenlijk een van mijn favoriete..
hmz...eigenlijk is de hele album goed, ik heb die nieuwe versie van die album, met een hele mooie cover
Zo een doorzichtige met dubbelzijdig zacht plastic en daartussen vloeibaar modder

Dizer

Friends don't let friends remain beardless...
pi_5621386
Hijs kewl..
  maandag 2 september 2002 @ 15:52:54 #40
35099 Scoff
Politiek Betweter
pi_5623643
quote:
Op maandag 02 september 2002 13:30 schreef Dizer het volgende:
maar Blurry is zo F****** goed. Basement is eigenlijk een van mijn favoriete..
Infuckin'deed. wat jij zei
Tis hier net andersom, Basement is goed nummer, maar vindt Blurry beter, vooral de clip is meesterlijk
pi_5628147
quote:
... religious boy Fred Durst ...
[offtopic] Serieus? Fred Durst gelovig?
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  donderdag 3 oktober 2002 @ 21:57:36 #42
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_6097787
heeft niemand dan door dat dit gewoon pure rippoff is van suicidal tendesies-i saw your mommy.zelfde gitaarlijn,zelfde zanglijn.alleen andere tekst
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_6109848
Geinig nummer wel.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6120457
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 21:57 schreef dantes_inferno86 het volgende:
heeft niemand dan door dat dit gewoon pure rippoff is van suicidal tendesies-i saw your mommy.zelfde gitaarlijn,zelfde zanglijn.alleen andere tekst
Jawel.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zondag 6 oktober 2002 @ 11:31:23 #45
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_6132857
quote:
Op maandag 2 september 2002 20:21 schreef Gitarist het volgende:

[..]

[offtopic] Serieus? Fred Durst gelovig?

[OT] Ik zag Eminem zelfs bidden laaste week op MTV [/OT]
Love will be my strongest weapon
pi_6132986
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 11:31 schreef Acathla het volgende:

[..]

[OT] Ik zag Eminem zelfs bidden laaste week op MTV [/OT]

Ja want hij had net z'n moeder vermoord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')