quote:Zo wordt het genoemd, en ik vind het nog geneens zo'n slechte benaming eigenlijk. De stem van de zanger heeft in dit nummer aardig wat weg van die van Kurt.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:04 schreef Skull het volgende:
Post grunge?Haha
quote:Pardon ?
Op woensdag 28 augustus 2002 20:06 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
De stem van de zanger heeft in dit nummer aardig wat weg van die van Kurt.
Vooruit.. HEEL erg misschien een beetje, maar ook rest van album gehoord ? vindt zijn stem niet bepaald die van Kurt..
quote:Nee, bij de rest van de CD niet, maar bij dit nummer vind ik zijn stem er wel wat van weghebben.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:11 schreef Scoff het volgende:[..]
Pardon ?
Vooruit.. HEEL erg misschien een beetje, maar ook rest van album gehoord ? vindt zijn stem niet bepaald die van Kurt..
Hmmmm... Ik luister er nu weer naar en het is inderdaad een vergelijking van niks eigenlijk. Probeerde het een beetje te plaatsen voor mezelf.
Lekker meeschreeuw nummer: SHE FUCKING HATES ME!!!
quote:Wou net zeggen, hebben ze nu alweer een nieuwe single/cd uit...
Op woensdag 28 augustus 2002 20:01 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ten eerste zit dat fucking helemaal niet in de titel en zijn ze helemaal niet overgestapt op blije rock a la Blink 182, Blink 182 is pretpunk, Puddle is post-grunge en ze zijn sowieso niet overgestapt op een andere stijl, want de huidige single staat op de CD die ik al bijna een jaar heb.
quote:Ik moest trouwens meteen denken aan de nieuwe cd van de Murderdolls (met slipknot drummer op de gitaar).
SHE FUCKING HATES ME!!!
quote:Kijk dat ze de mensen.. Trouwens, dat lied komt me bekend voor. Is toch Nirvana cover? Of benk nou dom.
ook al houd ik nie zo van rock ofzo ..het is echt een heerlijk nummer
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 28-08-2002 21:15]
quote:Love at first fright jadijaaaaa. Geweldige plaat.
Op woensdag 28 augustus 2002 21:09 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik moest trouwens meteen denken aan de nieuwe cd van de Murderdolls (met slipknot drummer op de gitaar).
quote:Nee en Nee
Is toch Nirvana cover? Of benk nou dom.
Niet van Nirvana, en je bent niet stom, wat ik d8 er zelf eerst ook aan
quote:Vertel het eens jonge
Op donderdag 29 augustus 2002 14:04 schreef LoekB het volgende:
Vinden jullie POM trouwens nog steeds leuk als ik vertel wie ze een contract gegeven heeft?
Die zanger lijkt nogal op de zanger van Ugly Kid Joe bij de weg.
Of zeg ik nou iets stoms?
V.
quote:Idd
Op donderdag 29 augustus 2002 14:08 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Vertel het eens jonge
Limp Music Inc.?
quote:het nummer staat op het album dat ongeveer een jaar oud is.
Op woensdag 28 augustus 2002 19:55 schreef LoekB het volgende:
Wat is dit? POM stapt ineens over op happy rock ala blink 182? klinkt opzich best lekker, maar toch... ik had niet eens door dat hun het waren (had het nummer al wel 10 x gehoord ofzo) tot ik de titel zag....
dit is het meest (en enige) blije nummer wat er op het album staat. Maar ik vindt em wel kewl.
Hij is ook niet echt superblij. hij is wel relaxt.
op lowlands viel het een meezing stukje een beetje in het wat er omdat er nog niet echt veel mensen waren die het nummer kenden terwijl je het gruwelijk lekker kunt meeschreeuwen
quote:Fred Durst.
Op donderdag 29 augustus 2002 14:04 schreef LoekB het volgende:
Vinden jullie POM trouwens nog steeds leuk als ik vertel wie ze een contract gegeven heeft?
De zanger van PoM is een x backstage gekomen bij een Limp Bizkit concert en heeft toen een demotape aan Fred Durst gegeven met zijn telnummer en adres.
Durst heeft het geluistert en gebeld. Daarna hadden ze een contract en een album.
btw het album is maar voor een gedeelte door FD geproduceerd.
Daarnaast interreseert het me ook nog geen biet.
ik heb ook alle albums van Limp Bizkit en ik ben er trost op. Net zo trots als op me Godsmack albums, me Offspring albums en me Incubus albums.
Het kan me gewoon geen flikker boeien of iemand het commercieel vindt.
quote:Klopt niet helemaal. Fred Durst was heel erg onder de indruk van de muzikale kwaliteiten van de zanger en bood hem een contract aan en hij mocht zelf bepalen wie hij wilde hebben voor de rest van de band. Na vele audities is toen Puddle Of Mudd ontstaan.
Op donderdag 29 augustus 2002 15:51 schreef Komakie het volgende:Fred Durst.
De zanger van PoM is een x backstage gekomen bij een Limp Bizkit concert en heeft toen een demotape aan Fred Durst gegeven met zijn telnummer en adres.
Durst heeft het geluistert en gebeld. Daarna hadden ze een contract en een album.
btw het album is maar voor een gedeelte door FD geproduceerd.
Dat is wat ik altijd begrepen heb iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |