alleen jammer met een brakke videokaartquote:
Waarom? Werkt prima, stukken beter dan Acer in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:07 schreef Armor het volgende:
[..]
Ja klopt!Alleen de merk valt me een beetje tegen
Dat is waar!quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
stukken beter dan Acer in ieder geval.
Gelul, de Aldi is slechts een leverancier. De service en kwaliteit van Medion laat niets te wensen over. Als er dan 1 fabrikant is waar ik op de consumentenmarkt goede ervaringen mee heb is het Medion welquote:
Dat heeft niets met de computer te maken, maar met de gebruiker...quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:34 schreef Armor het volgende:
Woow.. Ik dacht altijd dat Medion in de begin goed zo zijn maar na een tijde zwakker zou worden... Door jullie ben ik van mening verandert
Hmm, Foxconn maakt de printplaten, maar het ontwerp voor de electronica en de printplaten komt dan weer ergens anders vandaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:37 schreef A-mineur het volgende:
Er zijn geen verschillen tussen deze merken, in ieder geval niet op hardware niveau, beide bedrijven maken GEEN hardware en vullen hun systemen ook gewoon met spul van Intel/AMD/Nvidia/Samsung/Foxconn en andere hardware bouwers. Een PC van Acer is dus niet beter dan die van Medion.
SSD's zijn gewoon duur, als je er een grotere (zeg 120GB of 240GB) er in zou zetten wordt deze budget PC alweer snel een euro of 200 duurder. Het lijkt me ook niet zozeer nodig om games van een SSD te draaien SATA6 is snel zat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Gemiste kans met die Medion is de kleine ssd van 64GB. Je wilt namelijk ook een paar games op een ssd zette als gamer.
Ik gok dat deze games ook wel op Windows 8 draaien aangezien Windows 8 een geupgrade kernel van Windows 7 bevat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:52 schreef Armor het volgende:
Medion word met Windows 8 geleverd. Voor games als GTA IV en Assassins Creed III is Windows 7 beter/handiger of zit ik fout?
Samsung 830 128GB voor krap ¤100quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef A-mineur het volgende:
[..]
SSD's zijn gewoon duur, als je er een grotere (zeg 120GB of 240GB) er in zou zetten wordt deze budget PC alweer snel een euro of 200 duurder. Het lijkt me ook niet zozeer nodig om games van een SSD te draaien SATA6 is snel zat.
Ja let wel even op wat voor SSD je dan hebt (qua controller, IOPS, etc) . Voor zo'n budget oplossing zou dat natuurlijk niet verkeerd zijn, daarbij ook nog de lees/schrijf snelheid van deze disk is niet echt hoog. Een simpele SATA disk is sneller (met schrijven). Ik zou in ieder geval niet zo'n SSD kopenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Samsung 830 128GB voor krap ¤100
In theorie kun je zoveel er op hebben als jij schijfruimte hebt. Nieuwe hardware maakt gebruik van EFI preboot technologie waardoor het kinderspel is geworden om meerdere OS'en op 1 systeem te draaien (voor de leken dan). Ik heb thuis zelf een iMac en daar draai ik OSX op, maar boot zo nu en dan ook eens naar Windows om te gamen. Werkt prima!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:06 schreef Armor het volgende:
Dat ben ik niet echt van plan. Ik vroeg of het alleen mogelijk was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |