Ja, sorry. Moest van die ene kutuser. Anders wordt ik nerges meer geaccepteerdquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
Gaat nu elke JONG! SC'er topics aanmaken? Hou het lekker daar.
Dezen reacitie gaat je dood worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, sorry. Moest van die ene kutuser. Anders wordt ik nerges meer geaccepteerd
Ja, vooral ook een kutuser worden die SC`s verneuktquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, sorry. Moest van die ene kutuser. Anders wordt ik nerges meer geaccepteerd
En ik hou van mijn hoer ch0c0l0c0quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik hou van m'n slet AppelCake :$:$:.$$:$
hou ff je mond doe dat maar in je slowchat or somthinquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En ik hou van mijn hoer ch0c0l0c0
Het is half 3quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vooral ook een kutuser worden die SC`s verneukt
Om half 3 niet nee, maar overdag was het niet veel anders he?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het is half 3Niet echt de tijd om mod uit te hangen vind je niet?
wij zijn ondeugende kinderen. we dont carequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:20 schreef FrankSpencer het volgende:
Kinderen, het is al lang bedtijd
Weet ik niet, was er niet echt bij. Van mij ben je welkomquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om half 3 niet nee, maar overdag was het niet veel anders he?
Ok, kun je nu dan weer oprotten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
wij zijn ondeugende kinderen. we dont care
Wil ik best doen voor jou hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:23 schreef FrankSpencer het volgende:
[..]
Ok, kun je nu dan weer oprotten?
Niks akita, Old english Mastiffquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:29 schreef Jellereppe het volgende:
Terecht. Ik vind Akita een prachtig en sterk hondenras. Behoort tot de Aziatische honden. Gefokt voor de berenjacht, maar ook heel goed te gebruiken voor bewaker. Tevens heel trouw aan zijn baas. Het is bekend dat een Akita in de jaren 30 elke dag zijn baas leidde naar het station. Een keer kwam die baas niet terug, die was gestorven, en de Akita bleef tot zijn dood elke dag op hetzelfde tijdstip terugkeren naar het station en wachten tot zijn baas eventueel terug zou keren. Wat uiteraard nooit gebeurde.
[ afbeelding ]
Tja, maar die is ook van een heel andere orde. Dat zijn een van de grootste honden ter wereld. Werden naar mijn weten gebruikt voor de oorlog. Je hebt een vermogen aan voedsel nodig voor zo'n bakbeest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:46 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Niks akita, Old english Mastiff
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |