Zo, en dat op een maandagquote:Op maandag 14 januari 2013 13:49 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ze zojuist ontvangen en vroeg of ik je wilde bedanken, dus bedankt!!!
Ik wil er wel een paar hebben! Ben ook aant verhuizen haha!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:22 schreef -supergirl- het volgende:
eh.... ik heb hier nog 50 van die bonnen liggen?
is prima hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 16:34 schreef Levi87 het volgende:
[..]
Ik wil er wel een paar hebben! Ben ook aant verhuizen haha!
Dit klinkt niet echt aardig. Wees blij dat er blijkbaar iemand is die belangeloos kortingsbonnen beschikbaar wil stellen? Moet je dan ook nog verlangen dat diegene de kosten van transport van die bonnen voor zijn of haar rekening neemt? Leuk als dat gedaan wordt, maar ga dat nu niet eisen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef Levi87 het volgende: Tegenwoordig moet je zelfs al geld over maken om iemand van postzegels te kunnen voorzien..
Niet echt netjes van je inderdaad @ Levi87 beetje meer respect mag ook wel!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef frederik het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aardig. Wees blij dat er blijkbaar iemand is die belangeloos kortingsbonnen beschikbaar wil stellen? Moet je dan ook nog verlangen dat diegene de kosten van transport van die bonnen voor zijn of haar rekening neemt? Leuk als dat gedaan wordt, maar ga dat nu niet eisen.
Ik vind het een beetje raar.. maar zal wel aan mij liggequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef frederik het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt aardig. Wees blij dat er blijkbaar iemand is die belangeloos kortingsbonnen beschikbaar wil stellen? Moet je dan ook nog verlangen dat diegene de kosten van transport van die bonnen voor zijn of haar rekening neemt? Leuk als dat gedaan wordt, maar ga dat nu niet eisen.
De meeste mensen moeten voor hun postzegels betalen, die dingen zijn niet gratis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:54 schreef Levi87 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar.. maar zal wel aan mij ligge
Ja, ligt ook aan jou. Misschien dat jij ze steelt maar postzegels kosten normaliter geld, en sinds dit jaar weer meer dan bij het vorige tarief. Dat jij een rijke stinkerd bent die ervoor kan betalen... Wacht eens, wat doe je dan in dit topic? Hup, wegwezen, jij hebt geen korting nodig want jij kan voor postzegels betalen! Dan kun je ook prima 5 euro betalen! Shoo-shoo! Wegwezen, hup! *Pakt bezem en schuift Levi87 eruit*quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:54 schreef Levi87 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar.. maar zal wel aan mij ligge
PMquote:Op zondag 27 januari 2013 22:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
In the meantime ben ik geïnteresseerd in een paar (Stuk of 5?) kaarten, kan ze zeker weten wel gebruiken bij de FRS.Kunnen ze worden opgestuurd?
Nog hartelijk dank voor de snelle verzending (Gister ontvangen), heb er vandaag voor 100 euro aan afgeprijsde DVD-boxen bij de FRS van gekocht (Die normaal 150-200 euro waard waren tesamen), met de korting dus voor 80 euro meegekregen. Top!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog hartelijk dank voor de snelle verzending (Gister ontvangen), heb er vandaag voor 100 euro aan afgeprijsde DVD-boxen bij de FRS van gekocht (Die normaal 150-200 euro waard waren tesamen), met de korting dus voor 80 euro meegekregen. Top!
Dan gooien we er een slotje op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Topic kan volgens mij ook dicht; de bonnen zijn tot en met vandaag geldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop