Wade staat nog op 3, maar die gaat nog wel verder zakken net als Lewis, want ........ MVGquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Taylor staat op 1, Lewis op 2, Wade op 3.
Idd. Vind Wade echt niks. Wij kijkers hebben ook niks aan hem. Gooit liever 89 gemiddeld dan 104 enzo. Niet spectaculair.quote:
En Barney ook verwacht ik. Die speelt goed en kan dat best wel eens een jaar volhouden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade staat nog op 3, maar die gaat nog wel verder zakken net als Lewis, want ........ MVG
Jeb dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef wdn het volgende:
[..]
En Barney ook verwacht ik. Die speelt goed en kan dat best wel eens een jaar volhouden.
Het is niet eens een vraag maar een opdracht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Szura het volgende:
Wat voor debiele kijkersvraag hadden ze nou weer?
Allemaal een fotootje twitteren van hoe je naar het dartsen zit te kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef Szura het volgende:
Wat voor debiele kijkersvraag hadden ze nou weer?
Hoeft niet persé.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:40 schreef Nappie-Oleon het volgende:
ik ben nu al benieuwd hoe sky newton gaat uitdossen bij zijn opkomst in de premier league
met zwaard en schild en al
Ik verwacht er nog wel een paar van MVG en al helemaal tijdens PT-RVBquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Allemaal een fotootje twitteren van hoe je naar het dartsen zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |