quote:
De Championship League of Darts telt hij niet mee, maar dat tellen de Engelsen wel mee. Dat is een toernooi dat alleen maar voor de bookmakers wordt georganiseerd, in de kantine van een golfclub ergens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef danos het volgende:
Niet weer dat gelul over die 7 majors....
Heb er niks over gehoord en weet ook niet wie dat gezegd zou hebben, maar iemand die dat zegt heeft mijn respect sowieso al nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef DeZoektocht het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat iemand die een depressie heeft gehad maar direct wegzetten als 'mental nutcase' vind ik wel redelijk laag hoor. Alhoewel ik verder totaal niks met Wade heb.
Jij kan het ook al dromen dus, slechts 7 keer gehoord inmiddels of was het 6quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Championship League of Darts telt hij niet mee, maar dat tellen de Engelsen wel mee. Dat is een toernooi dat alleen maar voor de bookmakers wordt georganiseerd, in de kantine van een golfclub ergens.
Maar ja, als die Engelsen het een major willen noemen, prima, maar ik tel hem niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |