Dat zeggen wel al dagen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb zin in vanavondBeide potjes liggen dicht bij elkaar.
Erg overdreven ,hij zegt alleen maar als hij verliest het liefst wil doodgaan in zijn slaap .quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ik les net op een ander forum:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Kans is zeer groot dat er een Schot een wildcard krijgt, of dat nou Thornton of Anderson is. Als de uitstralingsloze Newton erbij wil zijn moet hij vanavond wel winnen, anders is het 50-50 tussen hem en Hamilton, waarbij Hamilton zichzelf vorig jaar prima staande heeft gehouden in de PL. Als Waites WK wordt en overstapt zie ik die wel een wildcard krijgen trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Taylor, Lewis, Wade, van Barneveld, van Gerwen, Whitlock zijn zeker. Ik denk dat Thornton ook een kaart verdient want hij heeft een sterk jaar achter de rug. En de laatste kan wel eens naar Newton gaan
Waites krijgt echt geen PL kaart als hij lakeside wint. Dat kun je niet maken naar de rest toe. Paar jaar terug kon dat nog, maar het niveau is nu zo hoog dat hij niet eens (veel) beter is dan de rest. Moet zich nog maar bewijzen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kans is zeer groot dat er een Schot een wildcard krijgt, of dat nou Thornton of Anderson is. Als de uitstralingsloze Newton erbij wil zijn moet hij vanavond wel winnen, anders is het 50-50 tussen hem en Hamilton, waarbij Hamilton zichzelf vorig jaar prima staande heeft gehouden in de PL. Als Waites WK wordt en overstapt zie ik die wel een wildcard krijgen trouwens.
Jawel, hij heeft het wel gezegd. Precies op het moment dat mist in dat filmpje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:26 schreef DeeBee het volgende:
Ja, ik dacht, misschien zit het dan in het filmpje wat jij gepost hebt, maar daar hoor ik er helemaal niets over.
Hoor er wel een passage over tegen die RTL7 interviewer dus, maar dat is wel een beetje lullige opmerking, maar niet helemaal letterlijk...
Hearn houdt gewoon van dat soort affiches. Goed voor de kijkcijfers, goed voor de kaartverkoop. Dat zie je alleen al aan de eerdere wildcards.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waites krijgt echt geen PL kaart als hij lakeside wint. Dat kun je niet maken naar de rest toe. Paar jaar terug kon dat nog, maar het niveau is nu zo hoog dat hij niet eens (veel) beter is dan de rest. Moet zich nog maar bewijzen.
Wist niet dat die Hamilton zo'n spraakgebrek had.quote:
Je link doet het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hier Als ik het ook mag vertellen ?
Kijk vanaf minuut 6 tot 6.30
Je hebt gelijk werkt niet deze wel als het goed is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Je link doet het niet.
Buiten dat zou ik het niet erg vinden mocht ie het doen
Denk niet dat Waites nu al meer kaarten verkoopt dan Hamilton of Thornton.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hearn houdt gewoon van dat soort affiches. Goed voor de kijkcijfers, goed voor de kaartverkoop. Dat zie je alleen al aan de eerdere wildcards.
"The things he said to me about when he's been beaten, the things what happens to his... you know, he wants to die in his sleep and everything else, which is a load of rubbish of course it is because that's the way he felt when he is beaten. He really is a bad loser, Barney is. He is the best winner i've ever seen in my life."quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft het wel gezegd. Precies op het moment dat mist in dat filmpje.
Wikipediaquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:04 schreef Zocalo het volgende:
Waar kan je zien wat de scores (aantal 180's, checkouts) zijn van de spelers dit toernooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |