quote:Interview van Taylor ging wel erg ver... gooit er op skysports gewoon uit dat Barney aan zelfmoord dacht.... mindgames is een ding, dit is echt een hele trieste actie...
quote:Taylor did say "Barney told me he wanted to die in his sleep" - a disgusting breech of trust if Barney did in fact tell him that.
Gast, hou toch op die kerel is gewoon dik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen is trouwens ook nog niet zo dik. Wat mollig, maar dat is wat extra vet voor de winter natuurlijk.
Van welk forum heb je dat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ik les net op een ander forum:
[..]
Vogels zien hem in de sneeuw aan voor vetbol.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen is trouwens ook nog niet zo dik. Wat mollig, maar dat is wat extra vet voor de winter natuurlijk.
Filmpje hiervan graagquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
ik les net op een ander forum:
[..]
Darts.nuquote:
Joh....quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast, hou toch op die kerel is gewoon dik.
sexueel veroordeeldquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Darts.nu
Zou me niks verbazen. Taylor laat weer zijn ware aard zien. En zelf lekker vreemd graan en ook al sexueel veroordeeld. Top kerel is het. Dat je zoiets durft te zeggen op tv als het waar is zou echt schandalig zijn. Dat hij lekker vernederd mag worden door Barney.
Kans is best aanwezig dat hij gewoon weer in de PL gaat spelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Hamilton zien we gelukkig pas terug op de UK Open
Beter dat dan blij zijn met een tweede plek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef CasB het volgende:
Van Barneveld is al jaren een slechte verliezer, maar misschien kan hij er nu een keer beter mee omgaan. Vroeger ging hij altijd heel kinderachtig doen als hij een keer verloor.
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
sexueel veroordeeld![]()
hoe heette die show ook alweer op RTL vroeger? judge judy ofzo
Eckte sporter die Knarreveld . Janken en nooit opgeven als het tegenzit . Ze moesten hem nomineren voor sportman van het jaar .quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:36 schreef Szura het volgende:
Natuurlijk zijn sporters slechte verliezers, dat gezeur altijd op Barney....
Het ging mij om de term sexueel veroordeeld. alsof de rechter zei, goh je hebt niks misdaan maar je pikkie is te klein.quote:
van Barneveld enorm goed, hoog gemiddelde en een paar indrukwekkende finishes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:03 schreef TheGOAT het volgende:
Hoe was de avond, heb niets kunnen zienWas't leuk, hoopvol, opvallende dingen? Kan iemand een kleine recap geven
?
Die veelbelovende gemiddeldes van onder de 90 mis ik wel ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shepherd? Wie weet, misschien niet misschien wel. Want wat we zagen op het WK 2008 was veelbelovend.
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kans is best aanwezig dat hij gewoon weer in de PL gaat spelen.
op http://RTL7Darts.nl kun je de gehele wedstrijden terug zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 03:03 schreef TheGOAT het volgende:
Hoe was de avond, heb niets kunnen zienWas't leuk, hoopvol, opvallende dingen? Kan iemand een kleine recap geven
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |