Affiche is mooi, en denk dat dit nu weer eens uit gaat komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi affiche
om maar 's een cliché te gebruiken....
ik hoop het wel, maar echt fidusie heb ik er niet inquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Affiche is mooi, en denk dat dit nu weer eens uit gaat komenhelaas niet de finale
Denk dat barney wint
Taylor ook weer eenvoudig tegen Van Barneveld, ben benieuwd naar Lewis-Van Gerwen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef hafcfan het volgende:
De krakers op papier zijn allemaal teleurstellend bijna dit WK.
Dat ook elke darter een enorme pens heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Nieuws over de fysieke gesteldheid van Van Gerwen: hij weegt nu 119 kilo ipv 120!
Ben benieuwd of dat positief of negatief is, ik denk negatief. 120 is ideaal voor een speler als van Gerwen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
Nieuws over de fysieke gesteldheid van Van Gerwen: hij weegt nu 119 kilo ipv 120!
Shanghai 20quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat positief of negatief is, ik denk negatief. 120 is ideaal voor een speler als van Gerwen.
Laten we het eens hopen. Dachten we ook van Barney- Wihtlock en Barney- Anderson, maar het is redelijk teleurstellend. Hopelijk maken Barney en Phil het waar en dan maakt de winnaar me nog niet eens zoveel uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Affiche is mooi, en denk dat dit nu weer eens uit gaat komenhelaas niet de finale
Denk dat barney wint
170 is idealer, als hij dat weegt hoeft Van Gerwen alleen maar weg te zetten op 170 want altijd raak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat positief of negatief is, ik denk negatief. 120 is ideaal voor een speler als van Gerwen.
Zal zomaar kunnen en als Lewis niet eens normaal gaat gooien word het morgen ook weer iets van 1-5.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor ook weer eenvoudig tegen Van Barneveld, ben benieuwd naar Lewis-Van Gerwen.
Zo bedoel ik dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
170 is idealer, als hij dat weegt hoeft Van Gerwen alleen maar weg te zetten op 170 want altijd raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |