de presentator die er vanavond zit. niet Koertquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb er niks over gehoord en weet ook niet wie dat gezegd zou hebben, maar iemand die dat zegt heeft mijn respect sowieso al niet
De Ruiter zei het toch? Of was het Maijer?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
de presentator die er vanavond zit. niet Koertmaar die andere.
En waarom geen Thornton ipv Anderson vraag ik me afquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Nieuwlaat verwacht dus Taylor, Lewis, van Gerwen, Wade, van Barneveld, Whitlock, Anderson en Newton/Hamilton in de PL.
Maijer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Szura het volgende:
[..]
De Ruiter zei het toch? Of was het Maijer?
De vraag zou moeten zijn:quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef Szura het volgende:
[..]
En waarom geen Thornton ipv Anderson vraag ik me af
Had ik ook kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Nieuwlaat verwacht dus Taylor, Lewis, van Gerwen, Wade, van Barneveld, Whitlock, Anderson en Newton/Hamilton in de PL.
Taylor staat op 1, Lewis op 2, Wade op 3.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Ik dacht dat Wade de beste darter ter wereld was na Phil Taylor
ooit in een grijs verledenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Hij mot nog even op stoom komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef Shreyas het volgende:
Wade staat nog op 3, maar die gaat nog wel verder zakken net als Lewis, want ........ MVGquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Taylor staat op 1, Lewis op 2, Wade op 3.
Idd. Vind Wade echt niks. Wij kijkers hebben ook niks aan hem. Gooit liever 89 gemiddeld dan 104 enzo. Niet spectaculair.quote:
En Barney ook verwacht ik. Die speelt goed en kan dat best wel eens een jaar volhouden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade staat nog op 3, maar die gaat nog wel verder zakken net als Lewis, want ........ MVG
Jeb dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:32 schreef wdn het volgende:
[..]
En Barney ook verwacht ik. Die speelt goed en kan dat best wel eens een jaar volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |