Rot jij dan even op vanachter het aanrecht en gaat even een gezin verzorgen inclusief kind wat jij niet wil?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
e
Goed schat, neem jij het reproduceren ff over dan?? Incl menstruatie, zwangerschap, bevallen en overgang??
dit is echt een non-argument, want als mannen dit ook zouden doen, dan zouden vrouwen sowieso overbodig zijn. Nu ben je dus je eigen bestaansrecht aan het ondermijnenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
e
Goed schat, neem jij het reproduceren ff over dan?? Incl menstruatie, zwangerschap, bevallen en overgang??
Zodra jij opgescheept kan zitten met een (iig in het begin) ongewenste zwangerschap heb je recht van spreken.. En mag je over "gelijkheid" zaniken...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is goed mogelijk. Maar het feit dat een vrouw een keuze heeft en de man niet blijft nog staan.
Ik vind dat er onder sommige omstandigheden als de vrouw een abortie oid weigert de man gewoon vrij moet zijn van alimentatie.
Gewoon omdat gelijke rechten etc. Een man moet niet het recht hebben om het leven van een vrouw te verneuken, en andersom ook gewoon niet.
Als die zwangerschap echt zo ongewenst is dan maken die bijwerkingen van evt abortie of adoptatie niet meer uit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zodra jij opgescheept kan zitten met een (iig in het begin) ongewenste zwangerschap heb je recht van spreken.. En mag je over "gelijkheid" zaniken...
zure sloot we weten nu allemaal hoe je er over denkt moet je echt overal wat op te melden hebben? Als er nog wat nieuws uit komt prima maar dit gezeik is totaal niet productiefquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zodra jij opgescheept kan zitten met een (iig in het begin) ongewenste zwangerschap heb je recht van spreken.. En mag je over "gelijkheid" zaniken...
Ik sta volgens jou al met een ketting achter het aanrecht en moet dan at nog gaan doen??quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Rot jij dan even op vanachter het aanrecht en gaat even een gezin verzorgen inclusief kind wat jij niet wil?
nee, jij slingert typische vrouwelijke taken mijn kant op. Vervolgens antwoord ik met typische mannen dingen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik sta volgens jou al met een ketting achter het aanrecht en moet dan at nog gaan doen??
Ik geef het zo op voor een penis, zaad dat vruchtbaar schijnt te zijn tot de oneindigheid en de arrogantie dat ik als man altijd aantrekkelijk ben...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is echt een non-argument, want als mannen dit ook zouden doen, dan zouden vrouwen sowieso overbodig zijn. Nu ben je dus je eigen bestaansrecht aan het ondermijnen
Vanuit mijzelf gezien heeft de vrouw de keuze tussen abortus, laten adopteren en houden. Een man heeft keuze tussen contact, geen contact, half contact (af en toe langskomen ofzo). een man heeft andere keuzes, misschien minder drastisch. De vrouw kan kiezen om dat kind dood te laten gaan en een man niet, dat klopt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is goed mogelijk. Maar het feit dat een vrouw een keuze heeft en de man niet blijft nog staan.
Ik vind dat er onder sommige omstandigheden als de vrouw een abortie oid weigert de man gewoon vrij moet zijn van alimentatie.
Gewoon omdat gelijke rechten etc. Een man moet niet het recht hebben om het leven van een vrouw te verneuken, en andersom ook gewoon niet.
En jij weet dat want??quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als die zwangerschap echt zo ongewenst is dan maken die bijwerkingen van evt abortie of adoptatie niet meer uit.
Anders is het gewoon een keuze die je maakt. Een keuze waar je als man geen invloed op hebt.
Wees eerlijk met mij zou je het best willen doen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geef het zo op voor een penis, zaad dat vruchtbaar schijnt te zijn tot de oneindigheid en de arrogantie dat ik als man altijd aantrekkelijk ben...![]()
![]()
Je hebt geen argumenten meer? Kun je ook gewoon zeggen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:42 schreef n8n het volgende:
[..]
zure sloot we weten nu allemaal hoe je er over denkt moet je echt overal wat op te melden hebben? Als er nog wat nieuws uit komt prima maar dit gezeik is totaal niet productief
daar gaat het niet om, zo zitten mensen in elkaar en zo heb je gewoon natuurlijke taken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geef het zo op voor een penis, zaad dat vruchtbaar schijnt te zijn tot de oneindigheid en de arrogantie dat ik als man altijd aantrekkelijk ben...![]()
![]()
Juist, zij mist een vader, geen geld. Dus wat is het nut om geld te willen van een ex? Helemaal niks. Dat het slap is dat hij niks met zijn kind te maken wil hebben, is zwak, heel zwak, maar daar kun je dus gewoon niks aan doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het gaat niet om de neuqseks maar om dat de helft van dat kind afkomstig is van je ex. Andersom misschien: dat kind denkt echt niet later: mijn verwekkert had meer moeten betalen. Dat kind denkt: wie zou mijn vader zijn.
Voor het kind zijn jullie allebei de helft van de ouders, en geen vader = de helft missen.
Als iets echt ongewenst is doe je er alles voor om te vermijdenquote:
Je lult... Geen man hoeft die "leven of dood" beslissingen ooit écht te nemen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, jij slingert typische vrouwelijke taken mijn kant op. Vervolgens antwoord ik met typische mannen dingen.
iets met koekje van eigen deeg.
Met jou welquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wees eerlijk met mij zou je het best willen doen..
wat zit je nou steeds te lullen over abortus zeg? er zijn nog zat andere manieren die geen "moord" zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je lult... Geen man hoeft die "leven of dood" beslissingen ooit écht te nemen..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef Life2.0 het volgende:
whiskers ik dacht dat jouw ex zwanger was![]()
Hij weet niets, maar als je een kind echt niet wilt dan is dat voor sommige mensen echt een uitkomst.quote:
Ik ben geen feminist, ik ben een vrouw..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:46 schreef gogosweden het volgende:
Maar whiskers is een feminist, en wil dat mannen geen keuze hebben etc etc etc.
Sommigen hier hangen er een beetje tussen in en anderen willen gewoon compleet gelijke rechten.
Denk dat dit topic niet verder zal komen dan dit.
[..]
Als iets echt ongewenst is doe je er alles voor om te vermijden
Kosten kind.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Juist, zij mist een vader, geen geld. Dus wat is het nut om geld te willen van een ex? Helemaal niks. Dat het slap is dat hij niks met zijn kind te maken wil hebben, is zwak, heel zwak, maar daar kun je dus gewoon niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |