TS is er al uren niet meer, dus je hebt het over mij?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef gogosweden het volgende:
TS krabbelt terug. T word net een reality soap man. Lekker smeuïg
Das correct! Is nu eenmaal de nederlandse wetquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Ceviche het volgende:
Hè?!!???!!!
Sorry hoor, maar een man is medeverantwoordelijk maar heeft er niets over te zeggen?
Dat stukje was je vergeten te vermelden toen je ff lekker tekeer ging? En ik zie niet echt in waarom dat een probleem moet zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als ik internationaal zit ben ik dagen, weken of maanden niet thuis
Even aan moeder de vrouw vragen wie er voor het kind gaat zorgen hoor
Zo'n beetje mijn eerste post in het eerste topic...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:36 schreef teckna het volgende:
Zonder DNA test zou ik sowieso niets betalen. oorspronkelijke TS moet gewoon als het kind geboren is een DNA test doen en met een beetje geluk voor hem is het dan niet van hem.
Als hij pech heeft en het kind van hem is zal hij kinderalimentatie moeten betalen wat iemand er ook van vind. Dat is gewoon hoe het bij wet is geregeld of je het er mee eens bent of niet en of de handelswijze van ex/TS wel correct is of niet.
Uiteraard kan TS ook doen alsof zijn neus bloed maar iets zegt me dat de ex in kwestie dan enkel lastiger zal gaan doen, waar je uiteindelijk nog veel meer kosten kwijt bent aan advocaatjes en uiteindelijk toch wel weer bij die DNA test uitkomt.
ik ga er niet meer op in. Dit heb ik namelijk een paar posts hierboven al uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TS is er al uren niet meer, dus je hebt het over mij?
En hoe krabbel ik terug dan??
Oke, en nu? Ik heb geen kind(eren), zelfs geen aborteerde...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij TS heb ik het over jou, jij hebt dit topic geopend
de originele TS heeft dit (terecht) allang ontvlucht.
Mag je vinden, maar ik heb er echt miet mee te maken gehad.. Ik heb geen kinderen.Okk gen geadopteerre. Ik heb zelfs geen enkele abortie ondergaan, noch zijn "ik en mijn man" bezig met ivf ed, want ik heb geen man...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen, maar je reacties zijn behoorlijk emotioneel en overreacting voor iemand die er niet mee te maken heeft gehad.
In dit topic wordt gewoon bedoeld dat het een optie is. Ik ben er niet voor, maar je hoeft het niet persoonlijk te maken.
Nee. Ik wil ze vooralsnog niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
besluiten om een kind wel te krijgen is dus sowieso de juiste keuze?
Maar TS wil dat niet he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
En ook mede gerechtigd om het kind te hebben als jij het niet wil.
Nee hoor, een kind maak je samen, en de verantwoordelijkheid draag je samen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee niet. de man is de veroorzaker. hij zal moeten boeten voor zijn daad....
Die DNA-test kwam al ter sprake in het begin vh 1e topic..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! De eerste echte zinnige ontopic reactie in dit topic.
En DNA-test, daar ben ik het mee eens.
Nee, die heeft er niks over te zeggen. Als IK het niet wil gebeurt het niet. MIJN lijf..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Ceviche het volgende:
Hè?!!???!!!
Sorry hoor, maar een man is medeverantwoordelijk maar heeft er niets over te zeggen?
Dus je wilt ze neit maar meot je ze wel houdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik wil ze vooralsnog niet.
Lees het topic even door wil je. Alleen op het laatst ging het mis met eekhoorns postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eekhoorns mogen niet?![]()
Ik hou het kind dan wel denk ik, al is het niet geboren uit een kinderwens en is mijn huis te klein. Ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen het kindje te vermoorden en zou in staat moeten zijn het kindje te onderhouden.. Maar ik heb liever geen kindquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En als je dus nu opeens zwanger bent, op welk moment kun je stellen dat je van je ongeboren kind houd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |