Dan moeten ze helemaal niet moeilijk doen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datteen je mag toch pas tijdens bezoektijden naar binnen (mits mans und baby in het ziekenhuis moeten blijven)..
Die caravan trouwens he? Is daar ook een vorm van pijnbestrijding? Wiet ofzo? Kom niet met alcohol, dat mag niet voor de baby
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:22 schreef Mss het volgende:
Ik verwacht gewoon dat Trix in het ziekenhuis iemand ronselt die hier constant live updates post over de voortgang van de bevalling
quote:
Brie kan, mits gepasteuriseerd (zo ongeveer alle brie die je in de super koopt dus), alcoholvrije wijn is ook best ok. En kunnen.. Je doet het gewoon, that's it.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik weet niet of ik wel zonder filet americain, brie en wijn kan.
Wiet versterkt toch vaak? Lijkt me dan niet fijn als je pijn nog heftiger ervaart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En of wiet mag, geen idee eigenlijkof het een beetje helpt weet ik ook niet trouwens, ik denk dat ik het maar bij de morfine van het ziekenhuis hou.
SQ, jah, vond ik ook hoor. O eerlijk te zijn vonden m'n hormonen dat nog meer, dus ik heb nogal teruggebetenmaar serieus, mensen die je gaan vertellen op welk moment na de bealling ze dienen te worden gebeld kunnen dat verwachten heh?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, kinderen in bed, chips en cola![]()
![]()
JA IEDEREEN MAG ME AAN HET LACHEN MAKEN! NU SNEL DIT DAT ALLESquote:
Jah, je zintuiglijke waarnemingen wel he? Maar hoe komt dat medi-wietverhaal dan? Ik weet eigenlijk niet!quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Wiet versterkt toch vaak? Lijkt me dan niet fijn als je pijn nog heftiger ervaart.
That's true.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Brie kan, mits gepasteuriseerd (zo ongeveer alle brie die je in de super koopt dus), alcoholvrije wijn is ook best ok. En kunnen.. Je doet het gewoon, that's it.
Nee?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA IEDEREEN MAG ME AAN HET LACHEN MAKEN! NU SNEL DIT DAT ALLES
Die ken ik toch allangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |