Ja, echt een heel ergerlijk karakter heeft die vent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu het mannetje zijn maar als het tegenzit zich door niemand laten interviewen .
Echte winnaar....
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik haat hem echt enorm. Er zijn weinig mensen die me zo snel agressief krijgen.
Ja. 8 uit 25. En die 8 allemaal maar slechts om 1 set te winnen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ongebruikelijk matig op zin dubbels.
Ja want dit was lekker spannendquote:
Het is soms net een oud wijf in de overgangquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, echt een heel ergerlijk karakter heeft die vent.
Didi die van darten houdt. Ik kan het me niet voorstellen.twitter:diederiksamsom twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 21:31:52Prachtige partij van Barney weer. Zo heeft ie in jaren niet gespeeld. Kijk nu al uit naar halve finale #Taylor reageer retweet
Dat mag, maar kom dan niet met die onzin over dat het een echte verliezer is. Het is een groot kampioen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Hij vindt ook Laura van Jan Smit het beste nummer ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Didi die van darten houdt. Ik kan het me niet voorstellen.twitter:diederiksamsom twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 21:31:52Prachtige partij van Barney weer. Zo heeft ie in jaren niet gespeeld. Kijk nu al uit naar halve finale #Taylor reageer retweet
Blijkbaar.quote:
ie.... Maarja sommigen van zijn partijgenoten hebben het al moeilijk met lezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Barney gooit hem vaak in de roos.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
Afgelopen zomer had Ben Verwaayen bij zomergasten ook een dartsfragment. De opvallendste mensen houden van dartsquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:
"Ik ben gewoon een loser!"quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom dan niet met die onzin over dat het een echte verliezer is. Het is een groot kampioen.
In het verleden wilde hij mensen geen handje geven of interviews geven als die verloor . de grote kampioen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom dan niet met die onzin over dat het een echte verliezer is. Het is een groot kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |