Was het zo'n taartschep?quote:Op zondag 30 december 2012 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
245 in oude 911
Sinds de vleugel/spoiler er af is, want lelijk; durf ik niet meer harder dan 220
Ja, zo´n gaar tachtiger jaren dingquote:
Berg af, lege tank, wind mee, hoerentent in zicht?quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb een keer 174km/u (gemeten met GPS) gereden met m'n Toyota Aygo, wel in de 4de versnelling. Het was in principe nog wel mogelijk om nog iets harder te rijden, maar dat voelde niet meer verantwoord. Niet vreemd met een kleine auto die officieel 157km/u als maximum heeft, het blijft een klein wagentje met 1liter motor
Hier een 170km/u GPS met een Aygo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:06 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb een keer 174km/u (gemeten met GPS) gereden met m'n Toyota Aygo, wel in de 4de versnelling. Het was in principe nog wel mogelijk om nog iets harder te rijden, maar dat voelde niet meer verantwoord. Niet vreemd met een kleine auto die officieel 157km/u als maximum heeft, het blijft een klein wagentje met 1liter motor
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Berg af, lege tank, wind mee, hoerentent in zicht?
welke versie sunny had jij? volgen mij heb ik een ouder model en zwaarderquote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet. Mijn 1.4 automaat (ook 3 speed met overdrive) deed 175. Ik vraag me dus af of je overdrive het wel deed.
Ik had die met de GA14S motor, ding woog 950 kg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:02 schreef T42 het volgende:
[..]
welke versie sunny had jij? volgen mij heb ik een ouder model en zwaarder
ik heb een N13 sedan 1040kg dacht ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had die met de GA14S motor, ding woog 950 kg.
dat kan echt niet. wij hebben die bak ook gehad (wel station-uitvoering, maar zelfde motor) en daar was het met 160 echt wel mooi in geweest.quote:
Kan echt wel; ik heb een 1.6 8V F'je (station) en die liep al 210 (wind meequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:04 schreef powerflux het volgende:
[..]
dat kan echt niet. wij hebben die bak ook gehad (wel station-uitvoering, maar zelfde motor) en daar was het met 160 echt wel mooi in geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |