Dat heeft mijn 126 ook allemaal - nou ja, de motor dan achterin en met nog 2 pk minder ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:09 schreef RonVibbentrop het volgende:
Hij blijft wel recht liggen, dat is het niet. Het is meer dat je onbekrachtigde trommeltjes rondom hebt. En je veering is een bladveer. Dwarsgeplaatst in de motorruimte. Verder met 600 kg op minibandjes is met een windvlaag ook niet fijn.
OMG, ben je levensmoe ofzo?quote:
Ook al levensmoe?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef Nero22 het volgende:
Renault Twingo, 2011
1.2 16V, 75 pk:
180 km/u
Wel een geweldige auto om te hebben. Zijn echt zo gruwelijk mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
Maserati Quattroporte
262 Km/h op de GPS met 't zweet in m'n bilnaad overigens.
Is het ook. Prijs mezelf gelukkig dat ik 't nu kan betalen, is vroeger wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel een geweldige auto om te hebben. Zijn echt zo gruwelijk mooi
Heb je een 'gewone' (gewoon klinkt zo niet gepast in deze context maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het ook. Prijs mezelf gelukkig dat ik 't nu kan betalen, is vroeger wel eens anders geweest.
Ik lul maar wat joh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je een 'gewone' (gewoon klinkt zo niet gepast in deze context maar je snapt wat ik bedoel) , S of een GTS?
It sounded legitquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lul maar wat joh.Ik wou dat ik 't kon betalen...zou serieus m'n eerste auto zijn die ik zou kopen. Eigenlijk puur alleen al vanwege het geluid. Morgen een oudejaarslot halen.
Die heb ik al een mooi poosje intussen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoelang heb jij die Gangnam UI al?Hij is echt leuk
Mooie van die bak is eigenlijk dat het gewoon een auto is voor mensen met klasse. Daarbij kun je ook nog eens iemand meenemen en is het een geweldige snelweg wagen. Dan heb ik 't nog niet eens over 't geluid gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
It sounded legitVoor mij zou het ook hoog op de lijst staan als budget geen issue was. Als ik echt een keer (veel) geld heb wordt het die.
Dat allemaal inderdaad!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooie van die bak is eigenlijk dat het gewoon een auto is voor mensen met klasse. Daarbij kun je ook nog eens iemand meenemen en is het een geweldige snelweg wagen. Dan heb ik 't nog niet eens over 't geluid gehad.
Leuk!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die heb ik al een mooi poosje intussen...
Mwuah. Ging prima. Hij is er duidelijk niet op gebouwd, maar het was wel te doen hoor.quote:
Ah zo, proficiatquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat Valerie, mijn pasgeboren dochter, niet met goed fatsoen met de 911 mee kon en ik de komende jaren ook om dezelfde reden weinig tijd heb voor de NS.
Zal er best nog een rondje doen met de RS6 natuurlijk... Maar niet zo idioot veel als ik deed.
En als de RS6 niet bevalt op de ring huur ik gewoon een GT3 voor die paar keer dat ik ga.
Thanks.quote:
Dat begrijp ik best ja...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwuah. Ging prima. Hij is er duidelijk niet op gebouwd, maar het was wel te doen hoor.
Ik zal het echter niet nog eens doen, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |