Ik vind onder de douche sexen eigenlijk helemaal niet zo leuk, het is zo'n gewring en gedoe voor dat alles eindelijk zit en dat doet een beetje afbreuk aan de spanning. Bovendien vind ik het niet zo om de hele tijd met een been in de lucht te bungelen.
Heb 1 keer gehad dat er een hele goede stang hing waar ik me aan vast kon houden en toen werd het een stukkie beter... Maar anders...
* PS denkt dat ie in zijn nieuwe badkamer maar eens een stang gaat plaatsen
[Dit bericht is gewijzigd door PS op 31-08-2003 19:47]
quote:Nou, niet zo zeer ervaring, vind het vooral inspanning eisen, soms net het idee of je een stukkie hebt hardgelopen, maar ja dat doet me weer denken aan het volgende: 5 min sex staat gelijk aan 5 km hardlopen
Op woensdag 28 augustus 2002 18:51 schreef rufus het volgende:
Oke, de eerste serieuze reactie dan maar:Onder de douche vind ik zelf wat minder. Maar tuurlijk moet je het eens proberen. De enige twee standjes die nog goed te doen zijn imo: 1) van achteren en 2) zij tegen de muur (in het begin een beetje koud) en dan tilt ze een been op zeg maar.
Staand seks hebben is sowieso een beetje moeilijk. Eist wat ervaring...
quote:.. en een bed waar t voor gemaakt is: ongehoord neuken!
Op zondag 31 augustus 2003 20:12 schreef Ingridh007 het volgende:
gebruik een douche gewoon waar die voor gemaakt is.....douchen!
quote:Nou schijnen er op de markt dubbele douchekoppen te zijn
Op zondag 31 augustus 2003 20:12 schreef Ingridh007 het volgende:
gebruik een douche gewoon waar die voor gemaakt is.....douchen!
quote:Jij hebt een grote douche!
Op woensdag 28 augustus 2002 18:38 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
69
quote:Ja dat vroeg ik me nu ook al af , maatje 26 .. of je bent bij de leeftijd van 16 vergeten om een komma er tussen te zetten
Op zondag 31 augustus 2003 14:57 schreef Scandalous het volgende:[..]
maat 26
Maatje 26 ben ik nog nooit tegengekomen
quote:Ach ja dat is van dat sleutelgat-formaat wat je ook wel eens op de catwalk ziet!
Op zondag 31 augustus 2003 23:59 schreef Rollufie het volgende:Ja dat vroeg ik me nu ook al af , maatje 26 .. of je bent bij de leeftijd van 16 vergeten om een komma er tussen te zetten
Of je hebt een heroinehoer van de Keileweg opgepiktMaatje 26 ben ik nog nooit tegengekomen
Ben het eens met de hierbovenstaande reactie: gewoon lekker zelf proberen! Je bent jong: gebruik je fantasie!
Succes!
Het is ons nog nooit gelukt onder de douche eigenlijk...
Ik heb wel in de cosmo een keer gelezen hoe dit gemakkelijk hoort te gaan: de man staat rechtop en tilt de vrouw een eindje op. De vrouw klampt zich aan de man vast, en slaat handen/benen om de man heen (een beetje zoals een baby-aapje z'n moeder vastklampt dus). Op die manier schijnt het te kunnen. De vrouw kan dan met haar rug tegen de muur leunen, zodat het minder zwaar is voor de man.
Maar nogmaals, het is ons nooit gelukt.
quote:Yeah right, neuk jij Barbie maar, onwerkelijk figuur...tenzij ze anoria heeft....
Op woensdag 28 augustus 2002 18:56 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
16, maat 26 hooguit, 50 kilo max en niet langer dan 1,75
ja hèhè
En dan ben ik nog geeneens dik.... 1.73 en 61 kilo jeans maat 29
een beginnetje voor de sex maken onder de douche is ook totaal niet erg. het betere handwerk, pijpen, beffen, geen probleem, beginnen met neuken onder de douche trouwens ook niet...
Maar zodra ik dan helemaal geil ben en er tegenaan wil gaan, dan zet ik liever de douche uit en ga ergens anders verder. Dat water is geen probleem, maar de ruimte in mijn douce en de gladheid (vooral gevaarlijk bij optillen of moeilijke balansstandjes) zijn wat vervelend...
quote:Jawel dat zijn die andere maten....
Op zondag 31 augustus 2003 23:59 schreef Rollufie het volgende:[..]
Ja dat vroeg ik me nu ook al af , maatje 26 .. of je bent bij de leeftijd van 16 vergeten om een komma er tussen te zetten
Of je hebt een heroinehoer van de Keileweg opgepiktMaatje 26 ben ik nog nooit tegengekomen
Miss sixty enzo....dan is het niet zo extreem meer....
- zij staat voorover, benen wijt jij erin. Kun je kiezen uit 2 gangetjes maarliefst.. oei oei!
quote:Alleen bed is saai
Op zondag 31 augustus 2003 20:17 schreef vlabakje het volgende:[..]
.. en een bed waar t voor gemaakt is: ongehoord neuken!
En je hebt zeker weten dubbele douchekoppen. Heb ze zien liggen in Leiden. Lijkt me wel wat voor in badkamer.
quote:Mijne kraakt als de tyfus vooral bij neuken iig is onder de douche echt krap vaak maar op z'n hondjes is wel oké
Op zondag 31 augustus 2003 20:17 schreef vlabakje het volgende:[..]
.. en een bed waar t voor gemaakt is: ongehoord neuken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |