Een plastic bad? Of zoals vroeger in de gootsteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Een plastic bad? Of zoals vroeger in de gootsteen
Uhm nee, oma had geen bad. En ook niet in de gootsteen maar in het iniminiedouchekamertje met een houten ding onder je voeten dat altijd pijn deed en daarna slapen onder een prikkende dekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ook, niet echt fijn dus...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, oma had geen bad. En ook niet in de gootsteen maar in het iniminiedouchekamertje met een houten ding onder je voeten dat altijd pijn deed en daarna slapen onder een prikkende deken
tot zoquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat kan ook, niet echt fijn dus...
Maar ik ga douchen, en daarna richting stad. Tot straks
Ik gedraag me nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:37 schreef hatsaflats het volgende:
Veel plezier! Gedraag je hč, kinders.
Kom je naar gunnery`s later?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef Crazy-Al het volgende:
Stelletje huppels.
Ik ben er, word er een week niks gezegd. Ben ik ff weg, zijn we 5 pages verder!
Zucht...
Ik moet mee ergens naartoe... maar ik wil niet.....
Wat?quote:
Ze willen dat ik meega naar het Kooltuintje. Kooltuin is goed te doen zondag-donderdag, maar vrij/zat is het 15-jaar gehalte gewoon te hoog voor mij...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kom je naar gunnery`s later?
Net aan middagquote:
Was gezellig, Dunkie en ik waren half 2 naar huis gegaan ofzo.quote:Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef lynda het volgende:
heerlijkMojito's gemaakt, werd alsnog vier uur voor we naar bed gingen
hoe was de stad?
Meer Bacardi? Dat gaat lastig worden vandaagquote:Op zondag 30 december 2012 12:29 schreef lynda het volgende:
Mooie tijd!
Straks meer ingrediënten halen zodat we morgen genoeg in huis hebben voor meer dan 1 drankjehoop ijs nodig
Waar wou je rum halen op zondag?quote:
In Alkmaar geen koopzondag?quote:Op zondag 30 december 2012 12:53 schreef lynda het volgende:
mijn voorraadkast en hhw is koopzondag
Maaar.... hhw gaat hem niet worden! F. had iets nodig voor zijn PlayStation maar dat verkopen ze ook al niet in heerhugowaard
Ik ga niet voor alleen rum die kant op, morgen maar weer.
Oh ja. Ik dacht dat het de zondag voor oud en nieuw hier ook koopzondag was.quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef lynda het volgende:
1e zondag van de maand toch? Gister al in de stad gekeken maar ook niets
En wat zondagen tussen kerst en sinterklaas maar vandaag niet idd... helaas! Je zou wel in Bergen kunnen kijken, daar is alles iedere zon en feestdag open ivm toerisme maar geen idee of je daar kan vinden wat je nodig hebt.quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef lynda het volgende:
1e zondag van de maand toch? Gister al in de stad gekeken maar ook niets
Hij heeft blijkbaar idd pechquote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef lynda het volgende:
@douche: stom onderdeel voor PlayStation.. heeft bergen zeker niet haha. Vriend heeft maar gewoon pech.
3 uur toch?quote:
Doe je weinig aan. Dat is het beleid in Alkmaar.quote:
Heeft Lynda mazzel met haar rum, en haar vriend pech.quote:Op zondag 30 december 2012 13:18 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens de site van de gemeente is het wel koopzondag:
http://www.alkmaar.nl/eCache/23831/Koopzondagen_gebiedsdeel_A
Morgen gewoon boodschappen doen, en nu verder met bankhangen.quote:Op zondag 30 december 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
mijn voorraadkast is nog vol genoeg tot morgen
Lui beestquote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef Dunkie het volgende:
Bankhangen ik doe het! Maar er heeft hier een rooie mn plek ingepikt
Ik ben vandaag zo lui dat ik morgen cupcakes ga maken ipv vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |