Ik heb een beter idee, jij maakt een tosti voor me en zet lekker rustgevende muziek op en een massagequote:
Yeah right.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:43 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, jij maakt een tosti voor me en zet lekker rustgevende muziek op en een massage![]()
Of je fixt emand anders die dat kan doen, is ook goed
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:43 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, jij maakt een tosti voor me en zet lekker rustgevende muziek op en een massage![]()
Of je fixt emand anders die dat kan doen, is ook goed
Yep staat er nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Erwin/Dunkie, heb gisteren mn plu bij jullie laten liggen
Bij mij valt het gelukkig mee, we hebbe niet echt doorgezopen.quote:
Die paar wijntjes veroorzaken bij mij iig geen kater.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Bij mij valt het gelukkig mee, we hebbe niet echt doorgezopen.
Maar ze waren wel lekker! Ohmnomnomquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die paar wijntjes veroorzaken bij mij iig geen kater.
Is dit alles?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:20 schreef Crazy-Al het volgende:
3 jagerbombs
1 baby guinness
halve fles droge wit
drie glazen champagne
en een niet-te-tellen hoeveelheid Heineken, Amstel, Hertog-Jan of Budweiser
Amateur inderdaad. Je komt net kijken natuurlijk. het is je vergevenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:26 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik zie dat ik die 3 strongbow cider ben vergeten, maar ja, dat is alles.
watje ben ik he
viel ook best mee hier! daarom vind ik het nog zwakker van de mannenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Bij mij valt het gelukkig mee, we hebbe niet echt doorgezopen.
Vanaf 7 hoog was het vuurwerk ook goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:34 schreef lynda het volgende:
[..]
viel ook best mee hier! daarom vind ik het nog zwakker van de mannen
vuurwerk uitzicht vanaf acht hoog was wel weer mooi :y
Gezellige bovenburen heb jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Vanaf 7 hoog was het vuurwerk ook goed![]()
Geen last van rotjes of wat dan ook.
Wel een paar eikels die vuurwerk van 8 hoog naar beneden op de parkeerplaats gooiden
Volgens mij is er niets geraakt, maar mocht er wel wat gebeuren...quote:
Vanavond vroeg slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:56 schreef hatsaflats het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, stadsgenotenIk kon gisteren niet drinken, want ik moest nog met de auto terug. Al ben ik nu evengoed gaar want laat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |