klopt! op ons werk hadden we er ook last vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:57 schreef douche-eendje het volgende:
KPN uitschelden want weer storing
nog nietquote:
Hier thuis nogsteeds.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
klopt! op ons werk hadden we er ook last van
[..]
nog niet
ik ben eerder naar huis gestuurdquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben eerder naar huis gestuurd
ik heb het net, dat is toch ook van kpn?
Je kan wel spammen op fokquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik kan dus niks, ook geen tv kijken want dat gaat ook via mn experiabox
waar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Plannen... Nog niet echt. Misschien weer biertjes.
Weet ik nog niet, ideeën?quote:
Hmm geen idee. Als ik de stad in ga, zal het wel Gunnerys wordenquote:
Kunnen we doen? Als het niet spannend is gewoon elders heenhobbelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hmm geen idee. Als ik de stad in ga, zal het wel Gunnerys worden
Ik ga nog even discusieren in mijn eentje of ik ga...quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen we doen? Als het niet spannend is gewoon elders heenhobbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik ga nog even discusieren in mijn eentje of ik ga...Aaaaah, gewoon doen jonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wie gaat er nog meer mee?quote:
Vooralsnog niemand. Al gok ik dat Joop ook wel meegaat.quote:
Joop...?quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooralsnog niemand. Al gok ik dat Joop ook wel meegaat.
Ik ben geen fan van echte namen op fok.quote:
Ah... je bedoeld je ventquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van echte namen op fok.
Jup. Heet in SHJN ook Joop, dus waarom niet.quote:
Beter joop dan Gerritquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Heet in SHJN ook Joop, dus waarom niet.
Ik denk dat ik thuis blijf, ga ik liever morgenavond de stad inquote:
Kan ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik thuis blijf, ga ik liever morgenavond de stad in
Kunnen er misschien meer mensen meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef hatsaflats het volgende:
Misschien wil ik wel mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja vertel eens?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
Zo, de diertjes hebben ook een schoon hok en kattenbak. Welke kroeg wordt het, en hoe laat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ErwinDikkie op 29-12-2012 18:17:49 ]“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Anders is het te vroegquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef hatsaflats het volgende:
Zo laat?Dan lig ik al zo ongeveer in bed
Ouwe taart.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:39 schreef hatsaflats het volgende:
Zo laat?Dan lig ik al zo ongeveer in bed
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik dacht aan Gunnery's, maar als er andere ideeen zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Tussen 10 en half 11.
Drank op eigen kosten uiteraardik ben heul niet oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Ik ga.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:05 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ouwe taarten, wat doen we?
Je bent ouder dan hatsa.quote:
Dat zal, ik weet niet oud ze is, maar ik lig niet om half 11 in bed...quote:
Twee dagen ouder dan ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat zal, ik weet niet oud ze is, maar ik lig niet om half 11 in bed...
Uhm, ik volg Erwin z'n plan wel. Ik was van plan Joop ook mee te slepen, dus varieert een beetje hoe laat we precies daar zijn dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, hoe laat ben je waar te vinden? Jou kan ik wel vinden, Erwin ook wel... Hatsa niet
Graagquote:
Zo erg is het heul niet.quote:
quote:
Je bent vast wel leuk na 11 uur en een paar bier.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef hatsaflats het volgende:
Omdat dramatisch ritme. Ik ga ongeveer nooit na 11 uur slapen en zo wel ben ik na 11 uur gewoon niet leuk meer.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent vast wel leuk na 11 uur en een paar bier.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef hatsaflats het volgende:
Omdat dramatisch ritme. Ik ga ongeveer nooit na 11 uur slapen en zo wel ben ik na 11 uur gewoon niet leuk meer.
Ja, maar toen sliep ik nog niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij wilde gisteren al om 9 uur slapen!
Ik wil niet weten wat je hebt gedaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
En de nacht ervoor bijna niet geslapen.
Mghehehe, zat ik op te wachten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je hebt gedaan
Duurde niet lang, het wachten. Ik hoop dat het bier drinken wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mghehehe, zat ik op te wachten.
Neuh. Gewoon niet kunnen slapen omdat er iemand ligt te draaien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Duurde niet lang, het wachten. Ik hoop dat het bier drinken was
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon niet kunnen slapen omdat er iemand ligt te draaien.
je bed uit schoppen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon niet kunnen slapen omdat er iemand ligt te draaien.
Dat wilde jij toch niet horen?quote:
Ben ik alsnog klaarwakker van de ijselijke gil.quote:
In Erwin z'n geval wel.quote:
Volgens mij moet dat wel ja.quote:
Heb geen bad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Erwin z'n geval wel.
Bij mij jeukte m'n hoofd gewoon. En haar wassen = douchen.
Douchequote:
Misschien, ik heb geen bad.quote:
Een plastic bad? Of zoals vroeger in de gootsteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Een plastic bad? Of zoals vroeger in de gootsteen
Uhm nee, oma had geen bad. En ook niet in de gootsteen maar in het iniminiedouchekamertje met een houten ding onder je voeten dat altijd pijn deed en daarna slapen onder een prikkende dekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ook, niet echt fijn dus...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Uhm nee, oma had geen bad. En ook niet in de gootsteen maar in het iniminiedouchekamertje met een houten ding onder je voeten dat altijd pijn deed en daarna slapen onder een prikkende deken
tot zoquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat kan ook, niet echt fijn dus...
Maar ik ga douchen, en daarna richting stad. Tot straks
Ik gedraag me nooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:37 schreef hatsaflats het volgende:
Veel plezier! Gedraag je hč, kinders.
Kom je naar gunnery`s later?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:50 schreef Crazy-Al het volgende:
Stelletje huppels.
Ik ben er, word er een week niks gezegd. Ben ik ff weg, zijn we 5 pages verder!
Zucht...
Ik moet mee ergens naartoe... maar ik wil niet.....
Wat?quote:
Ze willen dat ik meega naar het Kooltuintje. Kooltuin is goed te doen zondag-donderdag, maar vrij/zat is het 15-jaar gehalte gewoon te hoog voor mij...quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kom je naar gunnery`s later?
Net aan middagquote:
Was gezellig, Dunkie en ik waren half 2 naar huis gegaan ofzo.quote:Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef lynda het volgende:
heerlijkMojito's gemaakt, werd alsnog vier uur voor we naar bed gingen
hoe was de stad?
Meer Bacardi? Dat gaat lastig worden vandaagquote:Op zondag 30 december 2012 12:29 schreef lynda het volgende:
Mooie tijd!
Straks meer ingrediënten halen zodat we morgen genoeg in huis hebben voor meer dan 1 drankjehoop ijs nodig
Waar wou je rum halen op zondag?quote:
In Alkmaar geen koopzondag?quote:Op zondag 30 december 2012 12:53 schreef lynda het volgende:
mijn voorraadkast en hhw is koopzondag
Maaar.... hhw gaat hem niet worden! F. had iets nodig voor zijn PlayStation maar dat verkopen ze ook al niet in heerhugowaard
Ik ga niet voor alleen rum die kant op, morgen maar weer.
Oh ja. Ik dacht dat het de zondag voor oud en nieuw hier ook koopzondag was.quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef lynda het volgende:
1e zondag van de maand toch? Gister al in de stad gekeken maar ook niets
En wat zondagen tussen kerst en sinterklaas maar vandaag niet idd... helaas! Je zou wel in Bergen kunnen kijken, daar is alles iedere zon en feestdag open ivm toerisme maar geen idee of je daar kan vinden wat je nodig hebt.quote:Op zondag 30 december 2012 13:00 schreef lynda het volgende:
1e zondag van de maand toch? Gister al in de stad gekeken maar ook niets
Hij heeft blijkbaar idd pechquote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef lynda het volgende:
@douche: stom onderdeel voor PlayStation.. heeft bergen zeker niet haha. Vriend heeft maar gewoon pech.
3 uur toch?quote:
Doe je weinig aan. Dat is het beleid in Alkmaar.quote:
Heeft Lynda mazzel met haar rum, en haar vriend pech.quote:Op zondag 30 december 2012 13:18 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens de site van de gemeente is het wel koopzondag:
http://www.alkmaar.nl/eCache/23831/Koopzondagen_gebiedsdeel_A
Morgen gewoon boodschappen doen, en nu verder met bankhangen.quote:Op zondag 30 december 2012 13:28 schreef lynda het volgende:
mijn voorraadkast is nog vol genoeg tot morgen
Lui beestquote:Op zondag 30 december 2012 14:09 schreef Dunkie het volgende:
Bankhangen ik doe het! Maar er heeft hier een rooie mn plek ingepikt
Ik ben vandaag zo lui dat ik morgen cupcakes ga maken ipv vandaag.
Maar niet, val ik weer in slaap.quote:
Dafuq, wat heb je gedaan?quote:
Gisteren tot 4 uur gezellig gedaan. 5 uur thuis, maar ik verrek nog steeds van de pijn dus kon pas tegen 8 uur slapen, waarna ik pakweg 9 en een half uur heb geslapen.quote:
dat dacht ookquote:
Dat kan ook natuurlijk. Als het maar gezellig was.quote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Gisteren tot 4 uur gezellig gedaan. 5 uur thuis, maar ik verrek nog steeds van de pijn dus kon pas tegen 8 uur slapen, waarna ik pakweg 9 en een half uur heb geslapen.
pijn? Dat had ik even gemist.Hoe kan da?!quote:Op zondag 30 december 2012 17:46 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Gisteren tot 4 uur gezellig gedaan. 5 uur thuis, maar ik verrek nog steeds van de pijn dus kon pas tegen 8 uur slapen, waarna ik pakweg 9 en een half uur heb geslapen.
Ongelukje. Laat ik het zo zeggen, ik mis flink wat vel op mijn linkerpinkie. Als je iemand vanavond gaat zien die met een flinke verbandrol om zijn linkerpinkie loopt, ben ik het.quote:Op zondag 30 december 2012 18:20 schreef Dunkie het volgende:
[..]
pijn? Dat had ik even gemist.Hoe kan da?!
Vinger in een dijk gestopt?quote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ongelukje. Laat ik het zo zeggen, ik mis flink wat vel op mijn linkerpinkie. Als je iemand vanavond gaat zien die met een flinke verbandrol om zijn linkerpinkie loopt, ben ik het.
Iets over grote dingen in krappe gaatjes stoppen.
Ik ben een ringen-persoon. Draag meerdere ringen, nou vond mijn nichtje het leuk om meerdere ringen om te doen. Bleek nou dat die ene om mijn pink er niet meer af ging. Dus ik heb met de nodige kracht hem eraf gekregen,maar daarbij een flink stuk vel rondom mijn gewrichtje meegenomen, en dat bloedt als een motherfucker.quote:
Flapdrolquote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik ben een ringen-persoon. Draag meerdere ringen, nou vond mijn nichtje het leuk om meerdere ringen om te doen. Bleek nou dat die ene om mijn pink er niet meer af ging. Dus ik heb met de nodige kracht hem eraf gekregen,maar daarbij een flink stuk vel rondom mijn gewrichtje meegenomen, en dat bloedt als een motherfucker.
Geprobeerd. Lukte ook niet. Soms is grof geweld de enige oplossing!quote:Op zondag 30 december 2012 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
FlapdrolAls je een ring niet afkrijgt is water + zeep de remedie.
In dat geval had hij er nog steeds omgezeten. Het was niet eromheen doen dat au deed...quote:
Doorknippen en een nieuw ringetje kopen of laten maken.?! En au is ho met eraf halen....duh!quote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Geprobeerd. Lukte ook niet. Soms is grof geweld de enige oplossing!
[..]
In dat geval had hij er nog steeds omgezeten. Het was niet eromheen doen dat au deed...
Bro Code, bestaat dat nog?quote:Op zondag 30 december 2012 20:56 schreef Crazy-Al het volgende:
En daarom snappen vrouwen de bro code niet.
Bijna 12 uur, nog een uur en 10 minuten.quote:Op maandag 31 december 2012 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje is het al 12 uur ofzo? al dat geknal hier
quote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ook. Dus kunnen we vanavond samen gaan haten op vuurwerk
Is compleet nieuwquote:
BEL DE KRANTquote:Op maandag 31 december 2012 12:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik is in een opruim bui. De boekenkast maar even opgeruimd.
@draakje: mijn kaarten lagen er niet, ook niet op de kledingkast...
Die zijn gesloten, had al gebeldquote:
Als het een witte deck is, dan is het goed.quote:Op maandag 31 december 2012 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb alleen je deck, niet die stapel losse kaarten.
Dat zeg ik, ik heb je deck.quote:Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Als het een witte deck is, dan is het goed.
nope, als het engeltjes zijn dan ga ik joop inmaken.quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Verder had je toch niets samengesteld?
Daar heb ik toch heul geen verstand van. Ik zie alleen maar shiny spul.quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nope, als het engeltjes zijn dan ga ik joop inmaken.
Mooie fotoquote:
Mooiste reactie: dat is normaal gedrag voor een huisvosquote:
It's in the namequote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
Dikkie wordt gek op de tafel, dat beest is niet goed
Ik vind je ook lief!quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 13:15 schreef Dunkie het volgende:
Die van jullie heet ook Dikkie toch? Zelfde kleur ook?
Pleh pleh?quote:Op maandag 31 december 2012 14:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
Woei.... Brand Op de bouwplaats tegenover ons! Help brandweer!!!!
Ah daar zijn ze
Ja daar waren ze net ook al flink bezig... ugh, laat het maar snel morgen zijnquote:Op maandag 31 december 2012 14:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
Woei.... Brand Op de bouwplaats tegenover ons! Help brandweer!!!!
Ah daar zijn ze
nu is het rustig bij de albert heijn denk ikquote:Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef douche-eendje het volgende:
Hmpf wou nog wat lekkers maken om mee te nemen maar beslag is mislukt. En durf niet meer naar buiten
hier niet, veel vuurwerkquote:Op maandag 31 december 2012 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu is het rustig bij de albert heijn denk ik
Ik denk niet dat dat het probleem is.quote:Op maandag 31 december 2012 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu is het rustig bij de albert heijn denk ik
Maar dat is niet stoer joh.quote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef lynda het volgende:
Als ze nou tot vanavond wachten kunnen ze gewoon legaal fikkie steken op meerdere plaatsen.
quote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef Dunkie het volgende:
Vandaag lopend vanaf ouders naar de mare. Ik heb het overleeft. Ik wil alleen wel nieuw gehoor en een nieuw hart. Het oude zat de hele tijd in mn keel.
uhm wat heb je allemaal?quote:Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef douche-eendje het volgende:
Is er nog behoefte aan spelletjes oid voor vanavond?
Ik heb iig fluxx mee, geen idee wat we doen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef douche-eendje het volgende:
Is er nog behoefte aan spelletjes oid voor vanavond?
Aardig wat. Cluedo, Da Vinci Code, Party & Co uit de jaren 90, set, mamma mia, veel soeps, trivial pursuit kaartspel, munchkin (met een aantal uitbreidingen), ligrettoquote:
Munchkinquote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ow als ik de omschrijving van fluxx lees kan ik munchkin ook meenemen. Dat is ook zoiets zonder regels, maar dan meer de nerdyness van the big bang theory erdoor gegooid
Ik neem het meequote:
Ik heb het ooit gespeeld, maar da's ook al acht jaar terug minimaal.quote:Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik neem het meeAl jaren niet meer gespeeld! Heb 1 t/m 3 hier, de basisset, de onfortuynlijke theoloog en de zwakken geslacht. Die laatste is leuk, met allemaal dingen als geslachtsverandering, alleen toepasbaar op man of vrouw etc.
Hier ook echt jaren, jaren geleden. Krijg bij het lezen van de omschrijving al zin in een avondje lol.quote:Op maandag 31 december 2012 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gespeeld, maar da's ook al acht jaar terug minimaal.
Als het stil is gaan. En doorlopen. Je hart goed vasthoudenquote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Alleen nog even heel bij jullie zien te komen. Stom vuurwerk
Ik heb geen zin om te kotsen.quote:Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef Crazy-Al het volgende:
...Ben ik de enige die zichzelf sodeknetter gaat zuipen?
Ja... De meeste in dit topic zijn al wat ouder en dus verstandigerquote:Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef Crazy-Al het volgende:
Denk het. Ik zuip sowieso nooit zoveel.quote:Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef Crazy-Al het volgende:
Leuke orginele doorstuurt berichtjesquote:Op maandag 31 december 2012 20:13 schreef Crazy-Al het volgende:
ALs iemand nog een nieuwjaarwens wilt, DM me dan je 06 en dan krijg je hem ook om 12 uur. Ik heb al 361 mensen staan
Ik heb een beter idee, jij maakt een tosti voor me en zet lekker rustgevende muziek op en een massagequote:
Yeah right.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:43 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, jij maakt een tosti voor me en zet lekker rustgevende muziek op en een massage![]()
Of je fixt emand anders die dat kan doen, is ook goed
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:43 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, jij maakt een tosti voor me en zet lekker rustgevende muziek op en een massage![]()
Of je fixt emand anders die dat kan doen, is ook goed
Yep staat er nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Erwin/Dunkie, heb gisteren mn plu bij jullie laten liggen
Bij mij valt het gelukkig mee, we hebbe niet echt doorgezopen.quote:
Die paar wijntjes veroorzaken bij mij iig geen kater.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Bij mij valt het gelukkig mee, we hebbe niet echt doorgezopen.
Maar ze waren wel lekker! Ohmnomnomquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die paar wijntjes veroorzaken bij mij iig geen kater.
Is dit alles?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:20 schreef Crazy-Al het volgende:
3 jagerbombs
1 baby guinness
halve fles droge wit
drie glazen champagne
en een niet-te-tellen hoeveelheid Heineken, Amstel, Hertog-Jan of Budweiser
Amateur inderdaad. Je komt net kijken natuurlijk. het is je vergevenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:26 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik zie dat ik die 3 strongbow cider ben vergeten, maar ja, dat is alles.
watje ben ik he
viel ook best mee hier! daarom vind ik het nog zwakker van de mannenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Bij mij valt het gelukkig mee, we hebbe niet echt doorgezopen.
Vanaf 7 hoog was het vuurwerk ook goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:34 schreef lynda het volgende:
[..]
viel ook best mee hier! daarom vind ik het nog zwakker van de mannen
vuurwerk uitzicht vanaf acht hoog was wel weer mooi :y
Gezellige bovenburen heb jequote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Vanaf 7 hoog was het vuurwerk ook goed![]()
Geen last van rotjes of wat dan ook.
Wel een paar eikels die vuurwerk van 8 hoog naar beneden op de parkeerplaats gooiden
Volgens mij is er niets geraakt, maar mocht er wel wat gebeuren...quote:
Vanavond vroeg slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:56 schreef hatsaflats het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, stadsgenotenIk kon gisteren niet drinken, want ik moest nog met de auto terug. Al ben ik nu evengoed gaar want laat slapen
Vliegtuig en slapen gaat in het algemeen niet volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 07:53 schreef Ener-G het volgende:
nu op weg naar t Alckmaersche, bij de laatste vlucht van 13 uur maar een uurtje geslapen, en net nog 2 uur op schiphol op de bagage staan wachten. Welk ritme?
Er is een maand of 2 een pathe geweestquote:Op maandag 7 januari 2013 14:54 schreef AnimeFan het volgende:
Waarom is er geen Pathé bioscoop in Alkmaar terwijl dat wel ooit het plan was? :p
Zaterdag nog geweest. Was drama, stoelen te klein en niet lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo goed als nooit naar de bios in Alkmaar gaan.
Eens.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Zaterdag nog geweest. Was drama, stoelen te klein en niet lekker
Cinemagnus Schagen
Ja, meer films gezien in Amersfoort dan hierquote:Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo goed als nooit naar de bios in Alkmaar gaan.
Je moest je snoep ook niet in de bios kopen, maar in de aldi die ernaast zatquote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ging er vroeger met klasgenootjes heen toen ik jarig was.
Liepen er mieren door het snoep heen
Yup. Ik weet nog dat als ik gesnapt was ik altijd zei dat ik diabetus had en toen mocht ik het wel meenemenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Je moest je snoep ook niet in de bios kopen, maar in de aldi die ernaast zat
Even irritant zijn hoor, maar hoe zit het met ons kleine afspraakje?quote:Op zondag 6 januari 2013 07:53 schreef Ener-G het volgende:
nu op weg naar t Alckmaersche, bij de laatste vlucht van 13 uur maar een uurtje geslapen, en net nog 2 uur op schiphol op de bagage staan wachten. Welk ritme?
check je pm.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Even irritant zijn hoor, maar hoe zit het met ons kleine afspraakje?
Slecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe is het gegaan met de sollicitatie bij de media markt?
Ze kunnen daar bij de Mediamarkt wel wat eerlijke verkopers gebruiken die niet alleen maar de fototoestellen met hypnotiserend symbooltje aanprijzen en het etiketje voorlezen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:35 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Slecht.
Eerste gesprek ging goed, dat was het 'zakelijk' gesprek, ik ben overgekwalificeerd, maar geen ervaring in detailhandel, dus dat kwam goed.
Tweede gesprek moest ik wachten voor filiaaleigenaar. Zat ik in de kantine, kwam ik de eerste tegen. Hoorde hem tegen een collega vertellen dat ik een heel nuchtere fijne jongen was terwijl hij wegliep. Altijd goed om te horen. Daarna een gesprek gehad met de filiaaleigenaar, verliep zeer goed, beetje zakelijk, flink stukje prive, gepraat over zijn privesituatie (woont nu in hotel tijdelijk, komt uit zuiden v land) en toen dat mijn broer een eigen hotel/restaurant heeft, gingen we naar horeca, restaurants, eten, koken, en toen waren we al een uur verder.
Derde gesprek was met een verkoopmanager. Na een gesprek zei hij dat ik erg stijfjes was, dat ik wel praat met kennis maar niet met passie. Toen kreeg ik een preek dat verkopen een kwestie is van overhalen, met passie praten enz. enz.
Hij vond dat ik dat niet goed deed, dat ik wel wist wat ik deed, maar niet mezelf aan het presenteren was.
Dus dat is dat
21e heb ik een sporttest bij de NS samen met psychologisch onderzoek. Hoop dat dat goed gaat
Wat is je muziekstijl? Alkmaar heeft het heel breed. Je kan de Plattestenenbrug pakken, of Waagplein, of voor de 'speciale smaken' meer in de zijstraatjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Skv het volgende:
Ik ga zaterdag met wat vrienden een biertje doen in Alkmaar. Tips voor aardige kroegen/clubs?
Tja, het zij zo. Ik doe gewoon mijn zaakje, en in mijn vrije tijd help ik ook mensen. Het is een kwestie van mensen helpen vs verkopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze kunnen daar bij de Mediamarkt wel wat eerlijke verkopers gebruiken die niet alleen maar de fototoestellen met hypnotiserend symbooltje aanprijzen en het etiketje voorlezen.
Het is best leuk hoor om ze af en toe uit te lachen maar je hebt niks aan ze.
Dus ik heb liever iemand die met kennis praat
Want ik ga hierdoor vaak naar de Saturn als ik wat nodig heb van de Mediamarkt.
Chille service daar. Ze kijken zelfs voor je in het systeem waar een product WEL leverbaar is (ook mediamarkten).
Als jullie wat ouder zijn dan is de Plattestenenbrug leuk (20+), geen leeftijdrestrictie, maar een heleboek muziek van 'vroegah', denk aan Blue Da Be Dee, of gewoon lekker party leuk. Dan heb je de Gunneries/Stapper daarvoor. Waagplein heb je De Zaak (top 40), Joeys (top 40), Berries (Dance) en 't Hartje (Nederlandstalig)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef Skv het volgende:
Het zijn allemaal collega's, dus iets wat wat algemeen is (zelf ben ik van de elektrische muziek, maar daar doe ik de rest geen lol mee vrees ik)!
In dat geval, probeer de zaakjes die ik gezegd heb. Stapper is net wat meer rockig (Moet je denken aan oldskool the Offspring, of Chelsea Dagger van The Fratellis)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:44 schreef Skv het volgende:
Thanks! We zijn tussen de 24 en 27 dus leeftijd zou geen probleem moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |