abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:19:04 #276
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121156528
Net m'n nudie jack binnen :D!

Zit nog enigzins te twijfelen, is idd wat kort maar past op zich prima. Ben bang dat als ik een L neem hij echt te breed wordt. Hij is wat aan de korte kant, maar denk dat het wel mee valt met een knit of chambray shirt.

Hier wat foto's. snel ff dingen geprobeerd en een oude chino uit de kast getrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die knit en jeans vind ik het niet heel tof, maar met een chino al een stuk meer. Gewoon een goede chino kopen dus.

Gelijk ff snel een foto gemaakt van mn shirt :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door xSanjay op 04-01-2013 16:27:33 ]
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:37:58 #277
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121157445
Staat je goed icm een chino. Ik draag mijn jasjes het liefst icm een andere kleur broek als gewoon donkerblauw. Staat wat beter.
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:41:13 #278
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121157590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef don-diablo het volgende:
Staat je goed icm een chino. Ik draag mijn jasjes het liefst icm een andere kleur broek als gewoon donkerblauw. Staat wat beter.
Thx :).

Ja heel duidelijk. wil dan ook op korte termijn een mooie chino/broek. Zit te twijfelen tussen een norse aros of een levi's comun jeans :P.
#FREEBAJSKORV
pi_121157750
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef BigSmurf het volgende:
Post wash pics. Niet echt high contrast, maar ben wel tevreden. :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is zeker niet slecht uit de was gekomen. Contrast had inderdaad zeker bij de combs wat beter gekund maar soms is het tijd voor iets nieuws.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:19 schreef xSanjay het volgende:
Net m'n nudie jack binnen :D!

Zit nog enigzins te twijfelen, is idd wat kort maar past op zich prima. Ben bang dat als ik een L neem hij echt te breed wordt. Hij is wat aan de korte kant, maar denk dat het wel mee valt met een knit of chambray shirt.

Hier wat foto's. snel ff dingen geprobeerd en een oude chino uit de kast getrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die knit en jeans vind ik het niet heel tof, maar met een chino al een stuk meer. Gewoon een goede chino kopen dus.

Gelijk ff snel een foto gemaakt van mn shirt :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan op zijn minst een L passen denk ik. Zeker op die eerste foto zie je dat hij nog steeds echt kort is. Al moet ik zeggen dat hij op een chino inderdaad beter staat!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:51:36 #280
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121158088
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Is zeker niet slecht uit de was gekomen. Contrast had inderdaad zeker bij de combs wat beter gekund maar soms is het tijd voor iets nieuws.

[..]

Je kan op zijn minst een L passen denk ik. Zeker op die eerste foto zie je dat hij nog steeds echt kort is. Al moet ik zeggen dat hij op een chino inderdaad beter staat!
Ja misschien wel, bij de bendorff in arnhem hebben ze hem ook dus wellicht dat ik daar ff langs hop om te passen.

Die eerste foto was ook om te laten zien dan dicht met een jeans er echt niet uit ziet :P. Maar met een chino en open zit hij toch al een stuk beter.
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:02:39 #281
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_121158545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Is zeker niet slecht uit de was gekomen. Contrast had inderdaad zeker bij de combs wat beter gekund maar soms is het tijd voor iets nieuws.
Daarom. Volgende week een dagje Amsterdam, even langs TdN, kijken of ze wat leuks hebben liggen. :)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:18:31 #282
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121159109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Thx :).

Ja heel duidelijk. wil dan ook op korte termijn een mooie chino/broek. Zit te twijfelen tussen een norse aros of een levi's comun jeans :P.
Ik zou wel een groene chino van norse willen maar niet de aros maar een andere. Die is iets slimmer qua fit dan de aros. Weet niet meer hoe die heet. Of anders gewoon een 511 chino in beige.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_121160954
Wat een naaiers van DHL zeg. Kijk ik bij bezorggegevens, zie ik dit.


Mijn vriendin is de hele dag thuis, aan het studeren. En vandaag was ik vrij en ben ik zo goed als de hele dag binnen geweest.

Waarschijnlijk had de bezorger het te druk en lost hij het op deze manier op :') Mijn appartement en straat is niet moeilijk te vinden namelijk :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:25:47 #284
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_121161429
Het lijkt Selektvracht wel. :')
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:34:14 #285
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121161684
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:10 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een naaiers van DHL zeg. Kijk ik bij bezorggegevens, zie ik dit.
[ afbeelding ]

Mijn vriendin is de hele dag thuis, aan het studeren. En vandaag was ik vrij en ben ik zo goed als de hele dag binnen geweest.

Waarschijnlijk had de bezorger het te druk en lost hij het op deze manier op :') Mijn appartement en straat is niet moeilijk te vinden namelijk :o
Das wel heel erg :')
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:38:40 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_121161835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef BigSmurf het volgende:
Post wash pics. Niet echt high contrast, maar ben wel tevreden. :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede kleur man.

@ Atta: Hoe lang ben je nog in Indoland?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_121167217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:10 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een naaiers van DHL zeg. Kijk ik bij bezorggegevens, zie ik dit.
[ afbeelding ]

Mijn vriendin is de hele dag thuis, aan het studeren. En vandaag was ik vrij en ben ik zo goed als de hele dag binnen geweest.

Waarschijnlijk had de bezorger het te druk en lost hij het op deze manier op :') Mijn appartement en straat is niet moeilijk te vinden namelijk :o
Fucking assholes :')
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:49:14 #288
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121167620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:10 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een naaiers van DHL zeg. Kijk ik bij bezorggegevens, zie ik dit.
[ afbeelding ]

Mijn vriendin is de hele dag thuis, aan het studeren. En vandaag was ik vrij en ben ik zo goed als de hele dag binnen geweest.

Waarschijnlijk had de bezorger het te druk en lost hij het op deze manier op :') Mijn appartement en straat is niet moeilijk te vinden namelijk :o
Balen man.. Gewoon aangeven bij de desbetreffende bezorgservice. Beetje organisatie dat iets doet met NPS neemt je klacht wel enigszins serieus. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_121170748
Ik neem mn ald denk ik niet mee naar singapore als ik zo de verhalen over indonesie hoor. Mn princeton is te muf voor in het vliegtuig, te jong om te wassen en te zwaar voor mn backpack.

Ik heb wel een oude blue blood laten bouwen tot korte broek. Best tof.

@fuff. Je zou meer verwachten van dhl. Die bezorgservice is knoepert (niet te verwarren met een hamburger op een stokje) duur.
pi_121171701
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Balen man.. Gewoon aangeven bij de desbetreffende bezorgservice. Beetje organisatie dat iets doet met NPS neemt je klacht wel enigszins serieus. :P
Dat kan ik beamen.
pi_121178530
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

Goede kleur man.

@ Atta: Hoe lang ben je nog in Indoland?
Tot de 7e nog maar :'(
Kaaspeer: ligt aan het weer, op Bali kan ik makkelijk 17oz dragen maar bij 40+ gr word het me net te veel :9
Faka G
pi_121183904
Wilde net spontaan gaan seasoaken maar kan geen pre soak foto's maken en het is kutweer :+
Denk dat ik vanavond uit ga met die broek en dan morgen seasoaken, hopen dat ik nog wel wat goede foto's kan maken.
Het rare is dat je de progress in dit licht heel goed kan zien maar op de foto totaal niet.
Faka G
  zaterdag 5 januari 2013 @ 08:22:56 #293
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121184477
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 04:31 schreef Atta-boy het volgende:
Wilde net spontaan gaan seasoaken maar kan geen pre soak foto's maken en het is kutweer :+
Denk dat ik vanavond uit ga met die broek en dan morgen seasoaken, hopen dat ik nog wel wat goede foto's kan maken.
Het rare is dat je de progress in dit licht heel goed kan zien maar op de foto totaal niet.
Ja je ziet met daglicht sowieso meer dan dat je vast kunt leggen, of je moet foto's schieten met een spiegelreflex camera bij dag licht :P.
#FREEBAJSKORV
pi_121184496
Maar dit verschil was echt bizar, of er is de laatste maand gewoon ziek veel progress in m'n broek geweest. Nog nooit zo snel progress op m'n broek gehad. Ik zal zo of morgen nog eens proberen een presoak foto's te maken en als het licht elke keer kut is skip ik dat en doe ik alleen foto's van de soak en er na.
Faka G
  zaterdag 5 januari 2013 @ 08:41:04 #295
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_121184529
Ik ben benieuwd :P, have fun die laatste dagen!

Hier mis je niet veel, een heerlijke kerstvakantie met veel regen en temperaturen van 10+ graden :').
#FREEBAJSKORV
  zaterdag 5 januari 2013 @ 09:14:16 #296
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_121184695
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 08:41 schreef xSanjay het volgende:
Hier mis je niet veel, een heerlijke kerstvakantie met veel regen en temperaturen van 10+ graden :').
Ideaal winterweer, graag houden zo tot medio maart.
pi_121185246
Kon ik dit weer maar houden tot maart :+
Regensoak heeft m'n samurai iig al flink gehad. Als ie wat droger is opnieuw proberen wat foto's te maken :D
Faka G
pi_121189444
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Balen man.. Gewoon aangeven bij de desbetreffende bezorgservice. Beetje organisatie dat iets doet met NPS neemt je klacht wel enigszins serieus. :P
Ja hij is net binnen gelukkig.
Wel grappig dat toen ik vanochtend weer keek bij de leverinformatie, stond er geen data van 4 januari bij, dus alsof ze niet eens zijn geweest :')
Maar hij zit goed! Valt net op mijn riem, mouwen zijn wat lang maar dat wordt wel wat minder als hij gaat stacken.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:08:44 #299
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_121190248
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:40 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ja hij is net binnen gelukkig.
Wel grappig dat toen ik vanochtend weer keek bij de leverinformatie, stond er geen data van 4 januari bij, dus alsof ze niet eens zijn geweest :')
Maar hij zit goed! Valt net op mijn riem, mouwen zijn wat lang maar dat wordt wel wat minder als hij gaat stacken.
Foto's natuurlijk. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_121192827




M'n APC NS. In het echt zijn de fades wat duidelijker, foto's maken is toch beroerd zonder echt zonlicht. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')