LOL dat meen je niet?!? XD waar was dat dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Goed, ik heb gezien dat iemand zijn hand eraf is geblazen door een betonvlinder.
-.- zoek een ander hobby dan iemand anders te irriterenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:31 schreef porsche1 het volgende:
Mooi, ik heb net de politie een linkje naar dit topic gestuurd.
Ze komen waarschijnlijk zeer binnenkort langs ivm illegaal vuurwerk.
Succes met je taakstraf, TS.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:33 schreef vigen98 het volgende:
-.- zoek een ander hobby dan iemand anders te irriteren
? Denk je dat ik niet serieus ben?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
-.- zoek een ander hobby dan iemand anders te irriteren
Nee ik lachte hem uit en stopte de andere vlinderbom die naast hem lag in zijn andere hand. Ik stak hem aan en filmde het. Lache man, hij is nu beide handen kwijt en blind aan een oog. Youtube link volgt nog.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
LOL dat meen je niet?!? XD waar was dat dan?en hielp je hem wel?
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
? Denk je dat ik niet serieus ben?
Illegaal vuurwerk mag niet, zo simpel is het.
Jij bent fout en je gaat er nu voor boeten. Eigen schuld dikke bult.
Gast jij bent net klaar van een ban van 1 jaar en nu gelijk doen alsof je het systeem met je hebt!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanIk weet zeker dat Politie niet komt!
Haha, als jij er zo zeker van bent jongen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:34 schreef vigen98 het volgende:
Ik geloof er niks vanIk weet zeker dat Politie niet komt!
nee moest eerder glimlachen om deze reactie. Minder topic dit vigenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:29 schreef Fopje het volgende:
Inb4 Nestalgie die dit helemaal geweldig vindt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
LOL dat meen je niet?!? XD waar was dat dan?en hielp je hem wel?
Heb al 1 pakje vlinders op! nog 4 te gaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, als jij er zo zeker van bent jongen.
Als ik jou was zou ik dat vuurwerk maar gewoon in het water dopen nu en ff laten weken zodat het niet meer werkt. Even foto voor ons maken en hier posten. Daarna je vuurwerk weggooien.
Of je moet graag een taakstraf willen en dat je gepakt word door de politie? En je ouders zullen vast ook blij en trots zijn als de politie aan de deur staat?
Wees nou slim en neem mijn advies aan, werk jezelf niet in de nesten...
Dom van je, hoor het wel als je gepakt bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:38 schreef vigen98 het volgende:
Heb al 1 pakje vlinders op! nog 4 te gaanMaar ik bewaar wat voor oud en nieuw
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dom van je, hoor het wel als je gepakt bent.
Sukkel, zometeen janken als de politie er is.
Lekker vuurwerkjes afsteken, je fikken kwijt raken en de politie aan je deur.
Succes ermee, eikel.
LOL wat moet ik anders doen? Alles weggooien? Jij zegt dat ik 4 pakjes betonvlinders gewoon weg moet doen? Klinkt beetje raar... Maar inmiddels steekt me neef al 2 af in de water lol ;P Dus 3 en half pakje nog te gaan ;pquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dom van je, hoor het wel als je gepakt bent.
Sukkel, zometeen janken als de politie er is.
Lekker vuurwerkjes afsteken, je fikken kwijt raken en de politie aan je deur.
Succes ermee, eikel.
In de water, JEZUS ZEG. STOP ZO'N VLINDER IN JE WAFFEL!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:41 schreef vigen98 het volgende:
LOL wat moet ik anders doen? Alles weggooien? Jij zegt dat ik 4 pakjes betonvlinders gewoon weg moet doen? Klinkt beetje raar... Maar inmiddels steekt me neef al 2 af in de water lol ;P Dus 3 en half pakje nog te gaan ;p
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef vigen98 het volgende:
Hallo luitjes!Ik stond vanmorgen goed op want ik ging namelijk net vuurwerk halen!
Heb best veel gekocht! En heb ook van een vriend 5 pakjes beton vlinders gekregen. Super leuk!
Maar anyways vertel me hoe jullie ochtend was/is [ afbeelding ]
ik heb weggehaaldquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:45 schreef drumstickNL het volgende:
TS, haal die foto maar weg jongen. Er zijn mensen geweest die politie op bezoek hebben gehad nav een post op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |