sowieso mattie waar was jequote:Op vrijdag 28 december 2012 01:52 schreef porsche1 het volgende:
Amenth
Ken je me nog? Mijn favoriete BMW Turk!
Goed topic bro!
Ja, de FOK! skotoe had me gepakt toch. Had een ban, 1,5 jaar.quote:
Het is Vught. Niet Vucht. Voor de rest, skeere topic ts.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, de FOK! skotoe had me gepakt toch. Had een ban, 1,5 jaar.
Maar nu ben ik terug, zat even in Vucht. Ik ben nu de vlucht en nog steeds berucht.
http://forum.fok.nl/topic/1859535[quote]quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:53 schreef Compoantje het volgende:
Met je E36 BMW 316i met dubbele sportuitlaat die je niet kan kopen, bedoel je?
Ja, schaal 1:24 he.
ONZ / Mijn nieuwe BMWquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:53 schreef Compoantje het volgende:
Met je E36 BMW 316i met dubbele sportuitlaat die je niet kan kopen, bedoel je?
Ja, schaal 1:24 he.
Ja, berg doekoe. Heb die holleeder shit toch bedreigd op terras laatst? Dat was ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:54 schreef amenth het volgende:
aai beste g nog doekoe gepakt of niet holleeder ahaha je weet zelf rij je nog in die porsche of heb je nu 4 deurs
mattie morge maak i kfoto met jou naam er voor als je wil skire boy hiervoor had ik m3 e46 je weet niksquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:56 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Die staat nog steeds te koop op Martkplaats.
Ik had het over jouw auto.
Dat schaalmodel heb ik ook gehad. Verkocht aan 1 of andere turk genaamd Serhat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:59 schreef amenth het volgende:
[..]
mattie morge maak i kfoto met jou naam er voor als je wil skire boy hiervoor had ik m3 e46 je weet niks
[ afbeelding ]
hier zit ik in die van me niffo je weet niks lan ik maak doekoe jij doet niks voor je stacks
kut trollquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:02 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat schaalmodel heb ik ook gehad. Verkocht aan 1 of andere turk genaamd Serhat.
Je bent bmw fan maar om je topic op te leuken laat je een foto zien van jezelf in de merc van je neef?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:59 schreef amenth het volgende:
[..]
mattie morge maak i kfoto met jou naam er voor als je wil skire boy hiervoor had ik m3 e46 je weet niks
[ afbeelding ]
hier zit ik in die van me niffo je weet niks lan ik maak doekoe jij doet niks voor je stacks
Fietsen verkopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:05 schreef dr.Qwak het volgende:
Zo´n pauperbak?![]()
Wat kost dat nou?![]()
En waar betaal je dat van natuurlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |