Heb je geen BeNeLiga voor nodig. Organiseer gewoon een oefen wedstrijd ofzo.quote:Op zondag 30 december 2012 14:45 schreef Celeritas het volgende:
Het lijkt me geweldig om tegen Beerschot te spelen in de Kuip. Dan begint men op vak X te zingen en te springen, en langzaamaan gaat het hele stadion springen. Vooral de Beerschotsupporters! "Wie niet springt die is ne Jood!"
Oefenwedstrijden zuigen apenballen. En ik denk niet dat de directie van Feyenoord echt uit zichzelf een wedstrijd met Beerschot gaat organiseren. Veel te gevaarlijk. Bange mensen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je geen BeNeLiga voor nodig. Organiseer gewoon een oefen wedstrijd ofzo.
En.
quote:Op zondag 30 december 2012 15:01 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden zuigen apenballen. En ik denk niet dat de directie van Feyenoord echt uit zichzelf een wedstrijd met Beerschot gaat organiseren. Veel te gevaarlijk. Bange mensen.
Ook niet zo moeilijk met zo'n klein schattig stadionnetje.quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef bojan het volgende:
[..]
Hoezo oefenmatchen zuigen, anderhalf jaar geleden uitverkocht bosuilstadion voor de oefenmatch Antwerp - Beerschot.
14.000 plaatsen is voor een tweedeklasser toch genoeg.quote:Op maandag 31 december 2012 12:34 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ook niet zo moeilijk met zo'n klein schattig stadionnetje.
Beetje loos dreigement, de Ligue 1 heeft al aangegeven dat Standard niet welkom is.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef bojan het volgende:
Roland Duchâtelet is een vurig voorstander van een grensoverschrijdende BeNeLiga. De eigenaar van Standard verlangt dat er snel schot in die zaak komt. In het andere geval dreigt hij met een overstap naar de Franse Ligue 1. In Frankrijk werd met hoongelach gereageerd. Duchâtelet verwacht dat die mening nog wel zal veranderen.
"Vroeger was er een monopolie voor het nationale voetbal op de televisiezenders. Nu is er meer concurrentie, van andere competitie, en dreigen wij kijkers te verliezen", legt Roland Duchâtelet uit op TVL Sport.
"Ajax, PSV en Anderlecht zeggen nu misschien dat ze geen voorstander zijn. Dat heeft te maken met een conservatieve reflex. Uiteraard willen de Nederlandse clubs dat ook. Elke verandering is echter moeilijk."
"Ik moet zorgen voor mijn club en voor de toekomst van mijn club. Het budget van Standard is tien keer kleiner dan andere clubs in Europa. Komt er geen BeNeLiga dan wil ik naar Frankrijk met Standard. Dat zou positief voor de Franse competitie zijn, want dat betekent een uitbreiding van hun gebied."
Dit begint een beetje een obsessie voor Duchâtelet en jou te worden.quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef bojan het volgende:
Roland Duchâtelet is een vurig voorstander van een grensoverschrijdende BeNeLiga. De eigenaar van Standard verlangt dat er snel schot in die zaak komt. In het andere geval dreigt hij met een overstap naar de Franse Ligue 1. In Frankrijk werd met hoongelach gereageerd. Duchâtelet verwacht dat die mening nog wel zal veranderen.
"Vroeger was er een monopolie voor het nationale voetbal op de televisiezenders. Nu is er meer concurrentie, van andere competitie, en dreigen wij kijkers te verliezen", legt Roland Duchâtelet uit op TVL Sport.
"Ajax, PSV en Anderlecht zeggen nu misschien dat ze geen voorstander zijn. Dat heeft te maken met een conservatieve reflex. Uiteraard willen de Nederlandse clubs dat ook. Elke verandering is echter moeilijk."
"Ik moet zorgen voor mijn club en voor de toekomst van mijn club. Het budget van Standard is tien keer kleiner dan andere clubs in Europa. Komt er geen BeNeLiga dan wil ik naar Frankrijk met Standard. Dat zou positief voor de Franse competitie zijn, want dat betekent een uitbreiding van hun gebied."
lol hij zegt gewoon hele andere dingen dan de vorige keerquote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef bojan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KV MechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CharleroiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 20:01 schreef bojan het volgende:
Dit zijn de stadions van onze G5
ANDERLECHT
[ afbeelding ]
CLUB BRUGGE
[ afbeelding ]
STANDARD
[ afbeelding ]
GENK
[ afbeelding ]
KAA GENT
[ afbeelding ]
Andere beneliga deelnemers
Zulte WaregemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KV MechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CharleroiWat een bouwvallen allemaal, bende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 20:01 schreef bojan het volgende:
Dit zijn de stadions van onze G5
ANDERLECHT
[ afbeelding ]
CLUB BRUGGE
[ afbeelding ]
STANDARD
[ afbeelding ]
GENK
[ afbeelding ]
KAA GENT
[ afbeelding ]
Andere beneliga deelnemers
Zulte WaregemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KV MechelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CharleroiHé, weet je inmiddels al dat het NIET DOORGAAT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anderlecht is ook weleens hard toe aan wat nieuws volgens mijDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik ben wel een voorstander van dit plan, Talenten vertrekken voordat ze 18 zijn al naar zogenaamde topclubs in het buitenland. Als we hier nou de competitie aantrekkelijker maken en zo talenten tenminste tot hun 23ste hier kunnen behouden zou dat al een heel mooie winst zijn en de doorsnee wedstrijden worden ook aantrekkelijker.![]()
Wel, dat zal het zo ongeveer zijn hoor die beneligaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:58 schreef Oldie57 het volgende:
De Top 5 van Belgie is voor mij van harte welkom in de Eredivisie.
Anderlecht, Brugge, Standard, Genk en Gent die kunnen meedraaien in de beneliga, en onderin dan clubs als Beerschot, Charleroi, KV Mechelen ofzo die af en toe eens zullen mogen proeven van de beneliga"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"![]()
Hebben de beste sfeer van België: Antwerp (2de), KV Mechelen en Standard
Hebben een goede sfeer: Eendracht Aalst (2de), Beerschot, Charleroi en Genk"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"![]()
Bijna 13 miljoen euro winst voor Standard
De eerste jaarrekening van Standard onder voorzitter Roland Duchâtelet is meteen een flinke meevaller. De Rouches sloten het seizoen 2011-2012 af met liefst 12,9 miljoen euro winst.
Die indrukwekkende cijfers heeft de club vooral te danken aan het verkoop van spelers als Axel Witsel, Steven Defour, Mehdi Carcela en Eliaquim Mangala. In totaal zorgde dat voor een opbrengst van 26,8 miljoen euro.
Zonder die uitzonderlijke opbrengsten zou Standard op een exploitatieverlies van 4,3 miljoen uero zijn gestrand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: