Maar vind je het niet mooi dat spelers als Vertonghen en Vermaelen op deze wijze wel de top hebben kunnen behalen?quote:
Dat wel natuurlijk, maar veel geld heeft het ons natuurlijk niet opgeleverd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar vind je het niet mooi dat spelers als Vertonghen en Vermaelen op deze wijze wel de top hebben kunnen behalen?
Denk dat Feyenoord toch wel de hardste zijn, maar dit kan geen probleem zijn voor Beerschotquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke harde kern is makkelijker te pakken denk je? Die van Feyenoord of die van Ajax?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar veel geld heeft het ons natuurlijk niet opgeleverd.
Zeker, maar Beerschot blijft imo wel de trots van de Nederlandenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch mooie club man, al die namen
Kregen ook spelers terug, en Ajax heeft Beerschot ook goed bijgestaan tijdens de fusie... Ik zou het zonde vinden als ik mijn passie voor Beerschot door jou opgewekt zou moeten opkroppen door mijn voorkeur voor Ajax...quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar veel geld heeft het ons natuurlijk niet opgeleverd.
Nee hoor moet niet. Beerschot till we die.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kregen ook spelers terug, en Ajax heeft Beerschot ook goed bijgestaan tijdens de fusie... Ik zou het zonde vinden als ik mijn passie voor Beerschot door jou opgewekt zou moeten opkroppen door mijn voorkeur voor Ajax...
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Zeker, maar Beerschot blijft imo wel de trots van de Nederlanden
Nostalgiequote:
Niet voor mij man gvd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NostalgieJe was toen 2 of 3?
En was toen ruim 3 jaar, ik weet nog steeds dingen van die periode !!!quote:
Ook zo lekker subtiel gebrachtquote:De zeven personen die bestuurlijk werden aangehouden, vier Beerschotsupporters en drie allochtonen
Pure jaloezie man, laat gaan en hoop gewoon op de BeneLigaquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
White Power spandoek
Lekkah voor die arrogante Antwerpse natnekken die denken dat heel Belgenland om hen heen draaitquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:27 schreef bojan het volgende:
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/programmas/sportweekend#
Bij Beerschot-fans: "Verdienen wij dit?"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
White Power spandoek
Beerschot staat 14de van de 16 in eerste klasse, Antwerp speelt in tweede klas.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beerschot en fc Antwerp spelen beide tweede klasse toch?
Toch vreemd voor de tweede stad van Belgie...quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Beerschot staat 14de van de 16 in eerste klasse, Antwerp speelt in tweede klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |