Is het nou zon kleine ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef guitarist het volgende:
Komt morgen binnen!!!
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, alles zit erin en netjes weggewerkt. Dubbele bodem om de pod iets hoger te leggen ander komen de knoppen onder de rand. Links boven het bakje erin laten zitten, daar zitten m'n capo/tang/snarewinder. Lekker ruim en lompe koffer.
[ afbeelding ]
Mooi hoor. En helemaal niet erg om wat extra ruimte te hebben, toch? Ik heb zelf die driehoeken aan de zijkant eruit gehaald, daardoor zitten er wel schroefgaatjes in, dus plensregen moet ik niet hebben. Zo te zien heb je ook nog wel ruimte voor je snoeren. En het versleept een stuk makkelijker dan een top met 4x12quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, alles zit erin en netjes weggewerkt. Dubbele bodem om de pod iets hoger te leggen ander komen de knoppen onder de rand. Links boven het bakje erin laten zitten, daar zitten m'n capo/tang/snarewinder. Lekker ruim en lompe koffer.
[ afbeelding ]
Ja dat schuine stuk valt precies op de pod, dus ik ga nog even een dwarsplaatje kopen zodat ik die in de gehele breedte over de pod heengooi dan kan ik hem op die manier goed vast zettenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mooi hoor. En helemaal niet erg om wat extra ruimte te hebben, toch? Ik heb zelf die driehoeken aan de zijkant eruit gehaald, daardoor zitten er wel schroefgaatjes in, dus plensregen moet ik niet hebben. Zo te zien heb je ook nog wel ruimte voor je snoeren. En het versleept een stuk makkelijker dan een top met 4x12
Thnxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef brother52 het volgende:
Netjes![]()
Ik zie net dat ze bij Thomann een koffer hebben waar hij precies in past maar dan heb je geen ruimte over voor je draadloos en zo.
¤35,-quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:41 schreef brother52 het volgende:
Dan had je deze wel heel erg goedkoop.
Doe mij er dan ook maar zo eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |