SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
quote:Anita: 'Schrik bleek uiteindelijk groter dan de schade'
De wedstrijd tegen Arsenal komt nog te vroeg voor Vurnon Anita, maar de uitslag van een scan was positief nieuws voor de middenvelder van Newcastle United.
Anita haalde woensdag het einde niet van de wedstrijd tegen Manchester United. Na een charge van Antonio Valencia verliet hij in de blessuretijd per brancard het veld op Old Trafford.
'De schrik was uiteindelijk groter dan de schade', zegt Anita tegen De Telegraaf. 'Het was geen nette overtreding. Ik voelde direct dat er iets niet goed zat en de doktoren waren bang voor een gebroken enkel.'
De angst bleek ongegrond. 'Gelukkig wees de mri-scan uit dat er slechts sprake is van een fikse kneuzing en wat vocht. De wedstrijd van zaterdag tegen Arsenal komt te vroeg, maar 2 januari hoop ik er tegen Everton weer bij te zijn.'
Anita slaagt gewoon bij Newcastle.![]()
![]()
Maar ze hebben minder gescoord, dus verdienen ze ook niets.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Dekatria het volgende:
Newcastle had wel een punt mogen hebben.![]()
Waarom zit ASsaidi nooit bij de selectie bij Liverpool? Doet ie het echt zo kutBeetje verkeerd gekozen qua club schijnbaar
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Quote van een paar dagen terug, maar ik ben voor Ajax.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben toch de geweldige clasie op het middenveld lopen??![]()
Lloris, Walker, Caulker, Dawson, Naughton, Sandro, Dembele, Lennon, Bale, Adebayor and Defoe
wissels Friedel, Vertonghen, Huddlestone, Livermore, Parker, Dempsey and Sigurdsson![]()
Ik heb gebet op Spurs dus ze gaan verliezen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloris, Walker, Caulker, Dawson, Naughton, Sandro, Dembele, Lennon, Bale, Adebayor and Defoe
wissels Friedel, Vertonghen, Huddlestone, Livermore, Parker, Dempsey and Sigurdsson![]()
Ik hoop dat ze winnen gr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb gebet op Spurs dus ze gaan verliezen.![]()
Niet goed genoeg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is vertonghen wissel? Moet hij krachten sparen of is hij licht geblesseerd?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Iedereen keert langzaam aan teurg van blessures. omdat er veel blessures waren moest hij dan vaak op linksback spelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is vertonghen wissel? Moet hij krachten sparen of is hij licht geblesseerd?![]()
Walker, Caulker, Dawson, Naughton
Dat zijn niet echt aansprekende namen. Daar zou hij toch bij moeten staan.![]()
Sierd Koekkoek de Vos.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Walker is wel een goede speler hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Walker, Caulker, Dawson, Naughton
Dat zijn niet echt aansprekende namen. Daar zou hij toch bij moeten staan.![]()
Maar de rest niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walker is wel een goede speler hoor.![]()
Maar vertonghen is 2 klasse beter dan Caulker en Dawson.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walker is wel een goede speler hoor.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Jup, al heeft Caulker dit seizoen al 11 wedstrijden in de basis gestaan en 2x gecoordquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar vertonghen is 2 klasse beter dan Caulker en Dawson.![]()
Wat een kut wedstrijden vandaag
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 ploegen uit vorm, maar wellicht kan een foutenfestijn het nog leuk maken![]()
![]()
Bij United moet het veld dus nog gekeurd worden, na de vele regen ligt het er niet best bijIt Never Hurts To Help!![]()
Hoop dat ze dan wel Stoke - Southampton laten zienquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef -Willempie- het volgende:
Bij United moet het veld dus nog gekeurd worden, na de vele regen ligt het er niet best bij
Sierd - It walks as a train by Sunderland![]()
![]()
Lennon vind ik altijd slechte uitvoering van Walcott."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Rust neem ik aan. Begrijpelijk na bijna elke match voor tottenham gespeeld te hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is vertonghen wissel? Moet hij krachten sparen of is hij licht geblesseerd?sd![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een sneertje naar Studio Voetbal.![]()
![]()
Wedstrijd gaat door.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef -Willempie- het volgende:
Bij United moet het veld dus nog gekeurd worden, na de vele regen ligt het er niet best bijPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ze hebben het water er echt af gedragen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
twitter:BBCSporf twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 15:04:12FACT: Sunderland defender Carlos Cuellar has now scored the same amount of goals for Tottenham Hotspur this season, as Emmanuel Adebayor. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
United: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Cleverley, Young; Kagawa; Welbeck.
Subs: van Persie, Ferdinand, Giggs, Büttner, Lindegaard, Hernandez, Scholes.
West Brom: Foster; Jones, McAuley, Tamas, Ridgewell; Thorne, Bunt; Rosenberg, Dorrans, Odemwingie; Long.
Subs: Myhill, Lukaku, Morrison, Jara Reyes, Fortune, Dawson, El Ghanassy.
Speelde Kagawa vorige week ook mee?![]()
Balefucking cunt
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
United: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Cleverley, Young; Kagawa; Welbeck.
West Brom: Foster; Jones, McAuley, Tamas, Ridgewell; Thorne, Bunt; Rosenberg, Dorrans, Odemwingie; Long.
Speelde Kagawa vorige week ook mee?
Van Persie op de bank![]()
![]()
Dit moet een fout zijn, Büttner bij de wedstrijdselectie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelde Kagawa vorige week ook mee?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zat hij tegen Newcastle ook.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit moet een fout zijn, Büttner bij de wedstrijdselectie?![]()
Bale krijgt wel een tik tegen de zijkant van zijn knie, met de knie van die speler van Sunderland, maar niet genoeg om voor te vallen natuurlijk.![]()
Toch wel knap van hem. Hoe vaak we bij Vitesse op de tribune niet gek werden van die kamper met z'n oogkleppen op die als een mongool langs de lijn begon te rennen maar niet kon verdedigen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Beste moment wat ik van hem heb gezien was die goal tegen Grunn toen hij nog lang haar hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toch wel knap van hem. Hoe vaak we bij Vitesse op de tribune niet gek werden van die kamper met z'n oogkleppen op die als een mongool langs de lijn begon te rennen maar niet kon verdedigen.![]()
Jullie worden gek van alles bij Vitas. Lekker fluiten als je virtueel eerste staat, mooi man.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toch wel knap van hem. Hoe vaak we bij Vitesse op de tribune niet gek werden van die kamper met z'n oogkleppen op die als een mongool langs de lijn begon te rennen maar niet kon verdedigen.![]()
Zielige Theoquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie worden gek van alles bij Vitas. Lekker fluiten als je virtueel eerste staat, mooi man.![]()
Was redelijk goud jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste moment wat ik van hem heb gezien was die goal tegen Grunn toen hij nog lang haar had
Tja, hij is het nog steeds eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie worden gek van alles bij Vitas. Lekker fluiten als je virtueel eerste staat, mooi man.
Een speciaal AlexanderButtnerChannelquote:![]()
De familie van Buttner zit de wifi van de plaatselijke McDonalds af te tappen en start snel een youtube kanaaltje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een speciaal AlexanderButtnerChannel![]()
De beheerder is vast familie van hem. Die zitten ook altijd op het forum van de supportersvereniging...quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een speciaal AlexanderButtnerChannelOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie worden gek van alles bij Vitas. Lekker fluiten als je virtueel eerste staat, mooi man.
know'm sayin?
word? word.![]()
Mag best hoor. Net als ik er genoeg van mag hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Belachelijk gedrag mag worden herhaald. Is dit trouwens de kampioenswedstrijd?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De familie van Buttner zit de wifi van de plaatselijke McDonalds af te tappen en start snel een youtube kanaaltje.![]()
![]()
![]()
ManU zonder Van Persie is gelijk veel minder interessant voor mij."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heuuyy own goal
Hij was even weg geweest
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef mrstylo het volgende:
ManU zonder Van Persie is gelijk veel minder interessant voor mij.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kemy![]()
Gewoon beste man op het middenveld bij Swansea - Fulham...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 16:59:47 ]![]()
![]()
Guzman wat een goal!
Deze jongen hoort VDV te vervangen bij oranje Louitje!
Tiendalli moet LB of RB worden bij Oranje.
Tief op met Janmaat of Van Rhijn of Pieters of Willems...
Van Rhijn dekt niet eens zijn man
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 17:11:55 ]![]()
Volgens mij heb jij wel iets met negerts.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef RetRy32 het volgende:
Guzman wat een goal!
Deze jongen hoort VDV te vervangen bij oranje Louitje!
Tiendalli moet LB of RB worden bij Oranje.
Tief op met Janmaat of Van Rhijn of Pieters of Willems...
Van Rhijn dekt niet eens zijn man
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee...quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel iets met negerts.![]()
Interessant, even kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef Grifte het volgende:
Villa 0-3 Wigan, Arouna Koné
Tyfus veel fans leaven nu 56e minuut![]()
![]()
Is die trainer eigenlijk al ontslagen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef Grifte het volgende:
Villa 0-3 Wigan, Arouna Koné
Tyfus veel fans leaven nu 56e minuutVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij zit niet eens op de bankquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Bank? Benteke is daar nu "de spits"![]()
Nee. Wat een faalhaas die Lambert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die trainer eigenlijk al ontslagen?![]()
Morgenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die trainer eigenlijk al ontslagen?
Sympathieke vent overigens, maar krijgt het totaal niet aan de praat. Ook wel tering zwakke selectie.![]()
Weimann staat nu in de spits mang (met Benteke)quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef sausagin het volgende:
[..]
Uit de ploeg gespeeld door Benteke
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 17:16:05 ]![]()
Is Ron Vlaar al back?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Morgen
Sympathieke vent overigens, maar krijgt het totaal niet aan de praat. Ook wel tering zwakke selectie.![]()
En Vlaar natuurlijk geblesseerdquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Morgen
Sympathieke vent overigens, maar krijgt het totaal niet aan de praat. Ook wel tering zwakke selectie.It Never Hurts To Help!![]()
Nee nog steeds centraalquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Vlaar, maar dat was al een matige verdediger bij Feyenoord, wat moet je daar nou van verwachten bij Villa. Leuk dat ie aanvoerder is, maar met hem erbij was dit ook niet veel beter geweest.
Jammer dat El Ahmadi het de laatste maanden ook niet kan bolwerken, startte daar wel erg goed.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee nog steeds centraaldat is het probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Rosario het volgende:
Swansea heeft ook peper in de reet nodig zeg.![]()
Staan 1-2 voor?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Rosario het volgende:
Swansea heeft ook peper in de reet nodig zeg.![]()
Goal van City wordt als eigen goal gegeven.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
True dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:27 schreef Rosario het volgende:
[..]
Fulham domineert volledig en krijgen legio kansen.
70% balbezit.![]()
Rood voor Stoke nu, N'Zonzi, smerige overtreding.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef -Willempie- het volgende:
Stoke ook weer terug in de wedstrijd 2-3 nu, good old Mathew Upson
Volhouden Saints![]()
![]()
siquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Staat van Persie al in het veld?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
3-4 dus bij NorwichOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hij heeft ook niet voor niets 0 stemmen gescoordquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is John van Vliet toch een waardelozer commentator..![]()
![]()
Hart redt nog bijna met zijn hoofd.
Wordt een leuk laatste kwartiertje.
Sopcast 133000 voor de liefhebber van Russisch commentaar.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
En terecht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet voor niets 0 stemmen gescoord
[ afbeelding ]![]()
Beste..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet voor niets 0 stemmen gescoord
[ afbeelding ]
Meest vermakelijke misschien, daar blijft het bij.![]()
Die Agustien herkende ik trouwens niet eens terug, wat een bakbeest is dat geworden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lol het zag er op het eerste gezicht niet erg uit...quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Met twee handen iemand vol in de rug duwen.![]()
Beter kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol het zag er op het eerste gezicht niet erg uit...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij is een beest.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
Die Agustien herkende ik trouwens niet eens terug, wat een bakbeest is dat geworden.
Hield Rooney uit de wedstrijd![]()
![]()
Zeg dat. Ik blijf het verbazend vinden dat hij basisspeler in de BPL is, die man mislukte bij Willem 2quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
Die Agustien herkende ik trouwens niet eens terug, wat een bakbeest is dat geworden.![]()
![]()
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 17:36:42Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski, Walcott. #AFCvNUFC reageer retweet
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 17:38:08Arsenal subs: Mannone, Djourou, Ramsey, Coquelin, Rosicky, Gervinho, Giroud. #AFCvNUFC reageer retweet
Afgekeurdquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:44 schreef Grifte het volgende:
Kutzooi, 88e minuut Stoke 3-3 Southampton![]()
![]()
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:43 schreef alors het volgende:
De Guzman wéér gescoord, hopelijk kijkt Louis ook.![]()
Hij laat het team ook beter voetballen![]()
![]()
Newcastle United (4-2-3-1):
Tim Krul;
Danny Simpson, James Perch, Fabricio Coloccini (c), Davide Santon;
Gael Bigirimana, Cheick Tiote;
Papiss Cisse, Sylvain Marveaux, Gabriel Obertan;
Demba Ba
Substitutes: Steve Harper, James Tavernier, Shane Ferguson, Remie Streete, Mehdi Abeid, Sammy Ameobi, Shola Ameobi![]()
Gewoon futbol24 en sport 1 op. Lekker zappen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:48 schreef RetRy32 het volgende:
Kijken jullie soort van 8 wedstrijden tegelijk ?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die 3-3 , wat een goal zeg.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
RVP kopt bal altijd weg tijdens een hoekschop. Wat een baas.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En dan te bedenken dat er ooit een nationale Huntelaar o Van Persie discussie gaande was.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
7 minuten?!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nog 7 minuten blessuretijd, even een 3-4 voor Saints plzSignature![]()
Die mensen zullen zich wel doodschamen over zoveel vertoonde domheid.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat er ooit een nationale Huntelaar o Van Persie discussie gaande was.![]()
Mensen die dat zeiden hadden geen verstand van voetbal of waren gefrustreerd...quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat er ooit een nationale Huntelaar o Van Persie discussie gaande was.
Er is een reden waarom Huntelaar bij een duitse subtopper speelt![]()
![]()
Gewoon die topic erbij pakken en dan zie je gelijk welke mensen je niet serieus kan nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat er ooit een nationale Huntelaar o Van Persie discussie gaande was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die mensen zullen zich wel doodschamen over zoveel vertoonde domheid.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon die topic erbij pakken en dan zie je gelijk welke mensen je niet serieus kan nemen.![]()
![]()
Bij Mancini verwacht ik zelfs dat nogquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mancini gaat zonder aanvaller spelen![]()
![]()
Jammer van Al-Citteh maar goed, je kan natuurlijk niet al te veel verwachten van Norwich.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
In mijn verdediging; ik had toen nog geen Sport1 en ging volledig af op wedstrijden van het Nederlands elftal.quote:![]()
Wat een kutexcuus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn verdediging; ik had toen nog geen Sport1 en ging volledig af op wedstrijden van het Nederlands elftal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel dat zij jullie pakkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:56 schreef Thas het volgende:
Jammer van Al-Citteh maar goed, je kan natuurlijk niet al te veel verwachten van Norwich.![]()
Je had RVP nog nooit zien spelen buiten het Ned. Elftal? Die man heeft meer talent in het haartje op zijn kleine teen dan Huntelaar, zijn kinderen én zijn kleinkinderen samen ooit zullen hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn verdediging; ik had toen nog geen Sport1 en ging volledig af op wedstrijden van het Nederlands elftal.![]()
Zet Van Persie neer in een elftal wat het liefst op eigen helft speelt en je hebt weer het Nederlands eftal onder Van Marwijk tafeleren met Van Persie.quote:
Fucking vet, deze discussie gewoon nog 1x op laten bloeien in 2012!![]()
Jawel, ook in CL, maar niet elke week. En hij speelde net enorm kut op het WK toen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je had RVP nog nooit zien spelen buiten het Ned. Elftal? Die man heeft meer talent in het haartje op zijn kleine teen dan Huntelaar, zijn kinderen én zijn kleinkinderen ooit zullen hebben.
Maar je hebt gelijk ja, uiteraard.![]()
Hij speelde idd kut ja, maar dat kwam omdat we een laffe bondscoach hadden die het niet aandurfde om zijn elftal om zijn beste man heen te bouwen. Nu werd Sneijder opeens een held terwijl hij eigenlijk niet eens goed speelde en veel kon scoren omdat Van Persie voor de ruimte zorgde.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ook in CL, maar niet elke week. En hij speelde net enorm kut op het WK toen.
Maar je hebt gelijk ja, uiteraard.
Had laffe Bert het elftal om RVP gebouwd waren we wereldkampioen geworden. 100% zeker.![]()
Lekker voor die vlaar en el ahmadiquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Aston Villa 0-3 Wigan Athletic.
Die sluit het jaar slecht af, Lambert.Signature![]()
Voor welke Nederlandse club ben jij?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:01 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Lekker voor die vlaar en el ahmadi![]()
Nee. Spanje had Nederland dan alsnog afgemaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij speelde idd kut ja, maar dat kwam omdat we een laffe bondscoach hadden die het niet aandurfde om zijn elftal om zijn beste man heen te bouwen. Nu werd Sneijder opeens een held terwijl hij eigenlijk niet eens goed speelde en veel kon scoren omdat Van Persie voor de ruimte zorgde.
Had laffe Bert het elftal om RVP gebouwd waren we wereldkampioen geworden. 100% zeker.![]()
Al met al wel een lekkere middag zo. WBA punten laten liggen, Stoke punten laten liggen en hopelijk zometeen Arsenal ook.![]()
Van Persie kwam toch terug van een blessure? Lijkt me dan niet echt logisch dat je het elftal om hem heen gaat bouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij speelde idd kut ja, maar dat kwam omdat we een laffe bondscoach hadden die het niet aandurfde om zijn elftal om zijn beste man heen te bouwen. Nu werd Sneijder opeens een held terwijl hij eigenlijk niet eens goed speelde en veel kon scoren omdat Van Persie voor de ruimte zorgde.
Had laffe Bert het elftal om RVP gebouwd waren we wereldkampioen geworden. 100% zeker.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
ajaxquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor welke Nederlandse club ben jij?Signature![]()
Veel goaltjes vanavond bij MOTD, heerlijk man. Zonde dat Southampton enkel niet heeft gewonnen, waren mooie punten zo in strijd tegen degradatie, 1-3 voorsprong weggeven tegen 10 man![]()
![]()
Ik betwijfel het ten zeerste. Spanje was ook helemaal niet zo goed toen. Maarja, spelen in dienst van RVP had betekend dat je Sneijder op de bank had moeten zetten terwijl hij net de CL had gewonnen. Alleen de grootste trainers durven dat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Spanje had Nederland dan alsnog afgemaakt.![]()
Ik weet niet in hoeverre het dan anders zou zijn qua resultaat, maar ik denk dat we iig aantrekkelijker voetbal hadden gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
![]()
Dat zou niet uit moeten maken. Robben was half geblesseerd en werd ook belangrijk gemaakt. Over wedden op verkeerde paarden gesprokenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Van Persie kwam toch terug van een blessure? Lijkt me dan niet echt logisch dat je het elftal om hem heen gaat bouwen.
En los daarvan, een Van Basten kwam in 88 ook net terug van een blessure, Michels durfde het wel aan.![]()
Ook dat ja. Van der Vaart zou bijvoorbeeld een veel belangrijkere rol spelen en iedereen kan zien dat hij qua techniek en voetballend vermogen boven Sneijder uitsteekt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het dan anders zou zijn qua resultaat, maar ik denk dat we iig aantrekkelijker voetbal hadden gezien.![]()
Arsenal komt toch ook zo op Sport1?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Runner up in het bekertoernooi toch? Dus dat zegt ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:11 schreef Salami3006 het volgende:
Dat stoke dan vorig seizoen nog europa league speelde![]()
Stoke is al jaren een kutploeg om tegen te voetballen, je wint er echt niet zomaar van.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:11 schreef Salami3006 het volgende:
Dat stoke dan vorig seizoen nog europa league speelde![]()
Niemand die weet wie Tchuna is dus zal wel familie zijn of z'n hond of wat dan ook.quote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Was zijn kapper.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Niemand die weet wie Tchuna is dus zal wel familie zijn of z'n hond of wat dan ook."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat meisje wat werd verkracht in India volgens mijPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Nope.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:40 schreef Dos37 het volgende:
Dat meisje wat werd verkracht in India volgens mijSerieus? Bron?quote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
haha lekker voor dat kutjochquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De overtreding voorafgaand het opstootje waarbij Nasri rood kreeg
[ afbeelding ]![]()
![]()
1-0 winnen in de 116de minuut noem jij afmaken..quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Spanje had Nederland dan alsnog afgemaakt.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Goed moment om die jas weg te gooien
GodverPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Opeens ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Aston Villa is ook slecht opeens![]()
Hij is nog steeds bezig met die jas
Yes Walcott.![]()
![]()
Wat liet Van Persie trouwens op zijn shirt zien? En kreeg hij geen geel?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Hij trok zijn shirt niet helemaal uit joh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Yes Walcott.![]()
![]()
Wat liet Van Persie trouwens op zijn shirt zien? En kreeg hij geen geel?![]()
Vorig jaar bijna gedegradeerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De afgelopen jaren deden ze toch vaak een poging naar top 8![]()
Ja hun eerste mindere jaar he?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vorig jaar bijna gedegradeerd.![]()
Hoppaaa
Dus zijn ze niet opeens minder goed. Maar goed...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hun eerste mindere jaar he?
1-1![]()
1 minder jaar zie je bij elke club.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dus zijn ze niet opeens minder goed. Maar goed...
1-1
Maar nu is het nog slechter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: