SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
quote:Anita: 'Schrik bleek uiteindelijk groter dan de schade'
De wedstrijd tegen Arsenal komt nog te vroeg voor Vurnon Anita, maar de uitslag van een scan was positief nieuws voor de middenvelder van Newcastle United.
Anita haalde woensdag het einde niet van de wedstrijd tegen Manchester United. Na een charge van Antonio Valencia verliet hij in de blessuretijd per brancard het veld op Old Trafford.
'De schrik was uiteindelijk groter dan de schade', zegt Anita tegen De Telegraaf. 'Het was geen nette overtreding. Ik voelde direct dat er iets niet goed zat en de doktoren waren bang voor een gebroken enkel.'
De angst bleek ongegrond. 'Gelukkig wees de mri-scan uit dat er slechts sprake is van een fikse kneuzing en wat vocht. De wedstrijd van zaterdag tegen Arsenal komt te vroeg, maar 2 januari hoop ik er tegen Everton weer bij te zijn.'
Anita slaagt gewoon bij Newcastle.![]()
![]()
Maar ze hebben minder gescoord, dus verdienen ze ook niets.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Dekatria het volgende:
Newcastle had wel een punt mogen hebben.![]()
Waarom zit ASsaidi nooit bij de selectie bij Liverpool? Doet ie het echt zo kutBeetje verkeerd gekozen qua club schijnbaar
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Quote van een paar dagen terug, maar ik ben voor Ajax.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben toch de geweldige clasie op het middenveld lopen??![]()
Lloris, Walker, Caulker, Dawson, Naughton, Sandro, Dembele, Lennon, Bale, Adebayor and Defoe
wissels Friedel, Vertonghen, Huddlestone, Livermore, Parker, Dempsey and Sigurdsson![]()
Ik heb gebet op Spurs dus ze gaan verliezen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloris, Walker, Caulker, Dawson, Naughton, Sandro, Dembele, Lennon, Bale, Adebayor and Defoe
wissels Friedel, Vertonghen, Huddlestone, Livermore, Parker, Dempsey and Sigurdsson![]()
Ik hoop dat ze winnen gr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb gebet op Spurs dus ze gaan verliezen.![]()
Niet goed genoeg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is vertonghen wissel? Moet hij krachten sparen of is hij licht geblesseerd?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Iedereen keert langzaam aan teurg van blessures. omdat er veel blessures waren moest hij dan vaak op linksback spelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is vertonghen wissel? Moet hij krachten sparen of is hij licht geblesseerd?![]()
Walker, Caulker, Dawson, Naughton
Dat zijn niet echt aansprekende namen. Daar zou hij toch bij moeten staan.![]()
Sierd Koekkoek de Vos.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Walker is wel een goede speler hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Walker, Caulker, Dawson, Naughton
Dat zijn niet echt aansprekende namen. Daar zou hij toch bij moeten staan.![]()
Maar de rest niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walker is wel een goede speler hoor.![]()
Maar vertonghen is 2 klasse beter dan Caulker en Dawson.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walker is wel een goede speler hoor.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Jup, al heeft Caulker dit seizoen al 11 wedstrijden in de basis gestaan en 2x gecoordquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar vertonghen is 2 klasse beter dan Caulker en Dawson.![]()
Wat een kut wedstrijden vandaag
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: