abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:11:02 #176
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6564198
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:34 schreef Remquito het volgende:
Uit de streamverslagen van Scanman 31-10-2002 22.15
[..]

Dit vindt ik dus inderdaad echt verschrikkelijk voor Judith.
Ze zit inderdaad bij een stelletje ondankbare honden

Jah, dit is "the limit" Ik sei nog sooo Lau, we gaan dit winnen.Wij althans IK doe alles voor de groep...Zodat ze de hele week op hun knieen liggen voor ons... Het valt haar echt zwaar tegen dat ze niet meer popie is
pi_6564214
Ik vind het goed om te lezen op de BB pagina dat Yorin de bungalow bewoners nu ook galbakken noemt en dat ze ook vinden datgeen enkele winnaar dit verdient

Judith is een toppertje en ik gun haar echt die 5 ton

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:19:30 #178
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6564355
Kom kom, ze heeft het natuurlijk wel over zichzelf uitgeroepen. Duo poetsgraag is 36 uur weg en meteen is het feest en zucht de groep niet meer onder haar juk.
Echter, valsigheid heeft ook een grens, dit is gewoon gemeen en ze heeft wmb alle recht om even erdoor te zitten.
Och, da's ook weer gelul Roache, want Jubitch is een neuroot die wanneer ze niet 24/7 bevestigd wordt in haar selfproclaimed divinity in de stress schiet. Moor zou zeggen: Karma.
M.a.w: ik weet het niet zo goed, vind het zielig maar ook wel een beetje grappig.
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:59:49 #179
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_6564951
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:11 schreef Remquito het volgende:
...
Judith is een toppertje en ik gun haar echt die 5 ton
Judith is een manipulatieve bitch. En dat doet zij uitstekend. Zo goed, dat geen van de bewoners het in de gaten heeft. Zij is mijns insziens ook een tikkeltje frigide.
Ik gun haar dat geld dus niet; opzouten Ju !
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_6565077
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:59 schreef sooty het volgende:

[..]

Judith is een manipulatieve bitch. En dat doet zij uitstekend. Zo goed, dat geen van de bewoners het in de gaten heeft. Zij is mijns insziens ook een tikkeltje frigide.
Ik gun haar dat geld dus niet; opzouten Ju !

hoe kom je daar nou toch bij, waarom denk je dat ze haar 3 dagen aan hebben laten modderen toen ze in een dip zat, dat ze het (naar eigen zeggen) "heerlijk relaxt" hebben gehad de afgelopen 36 uur, dat niemand hen hartelijk verwelkomde, niemand haar uit zichzelf opzoekt en ze zich buitengesloten voelt?
  Moderator vrijdag 1 november 2002 @ 00:23:59 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6565223
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:19 schreef Roache_ het volgende:
vind het zielig maar ook wel een beetje grappig.
Ambivalent gevoel mooi beschreven, daar sluit ik me maar bij aan.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 1 november 2002 @ 00:31:53 #182
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_6565282
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 00:09 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

hoe kom je daar nou toch bij, waarom denk je dat ze haar 3 dagen aan hebben laten modderen toen ze in een dip zat, dat ze het (naar eigen zeggen) "heerlijk relaxt" hebben gehad de afgelopen 36 uur, dat niemand hen hartelijk verwelkomde, niemand haar uit zichzelf opzoekt en ze zich buitengesloten voelt?

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Als ik 'buiten' ga zitten wil ik ook niet gestoord worden; blijkbaar begreep iedereen dat...
Hocus Manipulatis Pocus en ik draai(t) het effe om....

Nuff said.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_6566751
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 00:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Ambivalent gevoel mooi beschreven, daar sluit ik me maar bij aan.

Gewoon LEEDVERMAAK noem ik dat
  vrijdag 1 november 2002 @ 09:31:14 #184
36900 Jay-W
Ach Ja Joh?
pi_6566865
Ach Jubitch en Lau-lau moeten gewoon een verblijf in de bunker forceren voor de hele groep!

Doe iets stouts Jubitch! Je kunt het!!

Je bent pas een ster als je ook kunt vallen :-)
pi_6567018
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 09:31 schreef Jay-W het volgende:
Ach Jubitch en Lau-lau moeten gewoon een verblijf in de bunker forceren voor de hele groep!

Doe iets stouts Jubitch! Je kunt het!!

Ik hoop ook dat ze flink wraak neemt op de groep, nou ja... in principe gaat het vooral om Mus en Stefan, want nu Geesje weg is, is er ook niets meer over van hun 'pact'..
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6567164
Ik vind de reactie van de andere rijke bewoners niet vreemd. Ze waren bezig met de exit, met de uitslag van de nominaties, zij hadden lang geen idee wat Judith, Laurens, Arthur en Jeanette de afgelopen dagen gedaan hebben en toen ze dat het wel wisten zagen ze het misschien eerder als een welkom uitstapje dat ze zelf ook graag gehad hadden dan als een prestatie, misschien vonden ze de uitslag van de confrontatie niet belangrijk omdat ze de armen weer enige dagen in rijk gunden, bovendien hadden ze de afwezigheid van Judith en Laurens als een ontlasting ervaren. Ze werden onmiddellijk bevestigt in dat laatste doordat Judith en Laurens door bleven gaan over het feit dat ze onvoldoende dank kregen voor hun prestaties. Met name Judith lijkt te verwachten dat iedereen constant op haar let, aan haar ziet hoe zij zich voelt en wat zij wil en haar zo nodig de juiste aandacht geeft en de door haar gewenste actie onderneemt. Ik heb niet de indruk dat het bewuste manipulatie is, het is haar karakter.
pi_6567401
Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen bedankt worden voor de moeite die ze voor de groep gedaan hebben. En ook al deed ze het voor zichzelf, de groep heeft wel voordeel van haar inspanning. Dat verdient op z'n minst toch een klein bedankje.

Dat dat niet gebeurt vind ik persoonlijk gewoon heel sneu.

Ze werd in ieder geval wel opgevangen door Marc, waar ze een tijd bij heeft zitten uithijgen. De anderen bleven er een beetje bij hangen als kasplantjes.

Maar ik denk eigenlijk dat de reactie van de anderen ook min of meer een beetje beinvloed werd door het feit dat twee leden van hun team genomineerd waren en iedereen eigenlijk meer zat te wachten op de uitslag van de stemming..

pi_6572103
Uit de streamverslagen van Joef 1-11-2002 15.30 uur
quote:
Marc zegt iets maar Judith blaft hem af: "Nee, ik was met haar in gesprek, niet met jou. Fijn dat jij haar begrijpt, omdat je al zestig dagen met d'r praat maar ik heb dat niet. Verdomme dat gebemoei de hele tijd, dat ben ik zat".
Heerlijk, Judith is weer in vorm vandaag

Eindelijk wordt ook dat kwalletje Marc even op zijn nummer gezet.
Die quasi psychologische analyses van hem kwamen mij ook m`n
strot uit!

vrijdag 1 november 2002 @ 21:44:33 #189
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_6578176
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:51 schreef Remquito het volgende:
Uit de streamverslagen van Joef 1-11-2002 15.30 uur
[..]

Heerlijk, Judith is weer in vorm vandaag

Eindelijk wordt ook dat kwalletje Marc even op zijn nummer gezet.
Die quasi psychologische analyses van hem kwamen mij ook m`n
strot uit!

Wie denkt ze wel niet dat ze is,God ofzo?? Weet je wat het met deze dame is? ze wil op een voetstuk geplaatst worden,en kan slecht, en dan zeg ik heeeeel slecht met kritiek omgaan.Kijk het was misschien een beetje lullig v/d groep om geen veertje in het achterwerk(en ze heeft beslist niet achteraan gestaan met uitdelen,qua achterwerk) van Jubitch,maar ik geloof niet dat ze op de troon moet wel.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_6591674
Nou, ze is toch wel lief, ik vind haar echt geweldig
hey I'm blond, what's your excuse?
  zondag 3 november 2002 @ 18:04:06 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_6602863
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:44 schreef FarahDibah het volgende:

[..]

Wie denkt ze wel niet dat ze is,God ofzo?? Weet je wat het met deze dame is? ze wil op een voetstuk geplaatst worden,en kan slecht, en dan zeg ik heeeeel slecht met kritiek omgaan.Kijk het was misschien een beetje lullig v/d groep om geen veertje in het achterwerk(en ze heeft beslist niet achteraan gestaan met uitdelen,qua achterwerk) van Jubitch,maar ik geloof niet dat ze op de troon moet wel.

Ook hoe ze Laurens op de huid zat toen hij even een sigaret buiten wou roken.Ze bleef maar doorzeiken en praatte hem van alles aan.
pi_6608147
quote:
Op zondag 3 november 2002 18:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Ook hoe ze Laurens op de huid zat toen hij even een sigaret buiten wou roken.Ze bleef maar doorzeiken en praatte hem van alles aan.

Ja, geweldig hč?

Gooo Judith!!

zondag 3 november 2002 @ 22:42:37 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_6609532
quote:
Op zondag 3 november 2002 21:59 schreef CJ het volgende:

[..]

Ja, geweldig hč?

Gooo Judith!!

pi_6609836
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:42 schreef schatje het volgende:

[..]

pi_6616034

fake pic van PeterV

maandag 4 november 2002 @ 21:14:37 #196
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6625541
Zien vrouwen boven de dertig er zo uit?
Oh, vandaar al die echtscheidingen
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_6625687
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:14 schreef Lionsguy het volgende:
Zien vrouwen boven de dertig er zo uit?
Oh, vandaar al die echtscheidingen
Judith is 29, en dus nog geen dertig!!!!!!!!!!!!!!
Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.
In verband met mijn afwezigheid, ben ik er niet. De reden is dat ik weg ben.
pi_6685208
pi_6685233
wat een drama....
pi_6685265
Wij kregen hier allemaal tranen in onze ogen.

Judith for president!!! Ik hoop dat ze gaat winnen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')