quote:Jah, dit is "the limit" Ik sei nog sooo Lau, we gaan dit winnen.Wij althans IK doe alles voor de groep...Zodat ze de hele week op hun knieen liggen voor ons... Het valt haar echt zwaar tegen dat ze niet meer popie is
Op donderdag 31 oktober 2002 22:34 schreef Remquito het volgende:
Uit de streamverslagen van Scanman 31-10-2002 22.15
[..]Dit vindt ik dus inderdaad echt verschrikkelijk voor Judith.
Ze zit inderdaad bij een stelletje ondankbare honden
Judith is een toppertje en ik gun haar echt die 5 ton
quote:Judith is een manipulatieve bitch. En dat doet zij uitstekend. Zo goed, dat geen van de bewoners het in de gaten heeft. Zij is mijns insziens ook een tikkeltje frigide.
Op donderdag 31 oktober 2002 23:11 schreef Remquito het volgende:
...
Judith is een toppertje en ik gun haar echt die 5 ton
quote:hoe kom je daar nou toch bij, waarom denk je dat ze haar 3 dagen aan hebben laten modderen toen ze in een dip zat, dat ze het (naar eigen zeggen) "heerlijk relaxt" hebben gehad de afgelopen 36 uur, dat niemand hen hartelijk verwelkomde, niemand haar uit zichzelf opzoekt en ze zich buitengesloten voelt?
Op donderdag 31 oktober 2002 23:59 schreef sooty het volgende:[..]
Judith is een manipulatieve bitch. En dat doet zij uitstekend. Zo goed, dat geen van de bewoners het in de gaten heeft. Zij is mijns insziens ook een tikkeltje frigide.
Ik gun haar dat geld dus niet; opzouten Ju !
quote:Ambivalent gevoel mooi beschreven, daar sluit ik me maar bij aan.
Op donderdag 31 oktober 2002 23:19 schreef Roache_ het volgende:
vind het zielig maar ook wel een beetje grappig.
quote:Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Als ik 'buiten' ga zitten wil ik ook niet gestoord worden; blijkbaar begreep iedereen dat...
Op vrijdag 1 november 2002 00:09 schreef Tante Bep het volgende:[..]
hoe kom je daar nou toch bij, waarom denk je dat ze haar 3 dagen aan hebben laten modderen toen ze in een dip zat, dat ze het (naar eigen zeggen) "heerlijk relaxt" hebben gehad de afgelopen 36 uur, dat niemand hen hartelijk verwelkomde, niemand haar uit zichzelf opzoekt en ze zich buitengesloten voelt?
Nuff said.
quote:Gewoon LEEDVERMAAK noem ik dat
Op vrijdag 1 november 2002 00:23 schreef Gert het volgende:[..]
Ambivalent gevoel mooi beschreven, daar sluit ik me maar bij aan.
Doe iets stouts Jubitch! Je kunt het!!
quote:Ik hoop ook dat ze flink wraak neemt op de groep, nou ja... in principe gaat het vooral om Mus en Stefan, want nu Geesje weg is, is er ook niets meer over van hun 'pact'..
Op vrijdag 1 november 2002 09:31 schreef Jay-W het volgende:
Ach Jubitch en Lau-lau moeten gewoon een verblijf in de bunker forceren voor de hele groep!Doe iets stouts Jubitch! Je kunt het!!
Dat dat niet gebeurt vind ik persoonlijk gewoon heel sneu.
Ze werd in ieder geval wel opgevangen door Marc, waar ze een tijd bij heeft zitten uithijgen. De anderen bleven er een beetje bij hangen als kasplantjes.
Maar ik denk eigenlijk dat de reactie van de anderen ook min of meer een beetje beinvloed werd door het feit dat twee leden van hun team genomineerd waren en iedereen eigenlijk meer zat te wachten op de uitslag van de stemming..
quote:Heerlijk, Judith is weer in vorm vandaag
Marc zegt iets maar Judith blaft hem af: "Nee, ik was met haar in gesprek, niet met jou. Fijn dat jij haar begrijpt, omdat je al zestig dagen met d'r praat maar ik heb dat niet. Verdomme dat gebemoei de hele tijd, dat ben ik zat".
Eindelijk wordt ook dat kwalletje Marc even op zijn nummer gezet.
Die quasi psychologische analyses van hem kwamen mij ook m`n
strot uit!
quote:Wie denkt ze wel niet dat ze is,God ofzo??
Op vrijdag 1 november 2002 15:51 schreef Remquito het volgende:
Uit de streamverslagen van Joef 1-11-2002 15.30 uur
[..]Heerlijk, Judith is weer in vorm vandaag
Eindelijk wordt ook dat kwalletje Marc even op zijn nummer gezet.
Die quasi psychologische analyses van hem kwamen mij ook m`n
strot uit!
quote:Ook hoe ze Laurens op de huid zat toen hij even een sigaret buiten wou roken.Ze bleef maar doorzeiken en praatte hem van alles aan.
Op vrijdag 1 november 2002 21:44 schreef FarahDibah het volgende:[..]
Wie denkt ze wel niet dat ze is,God ofzo??
Weet je wat het met deze dame is? ze wil op een voetstuk geplaatst worden,en kan slecht, en dan zeg ik heeeeel slecht met kritiek omgaan.Kijk het was misschien een beetje lullig v/d groep om geen veertje in het achterwerk(en ze heeft beslist niet achteraan gestaan met uitdelen,qua achterwerk) van Jubitch,maar ik geloof niet dat ze op de troon moet wel.
quote:Ja, geweldig hč?
Op zondag 3 november 2002 18:04 schreef schatje het volgende:[..]
Ook hoe ze Laurens op de huid zat toen hij even een sigaret buiten wou roken.Ze bleef maar doorzeiken en praatte hem van alles aan.
Gooo Judith!!
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
quote:Judith is 29, en dus nog geen dertig!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 4 november 2002 21:14 schreef Lionsguy het volgende:
Zien vrouwen boven de dertig er zo uit?
Oh, vandaar al die echtscheidingen
Judith for president!!! Ik hoop dat ze gaat winnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |