quote:Je komt wel over als een zeer aardig persoon trouwens... Je lijkt me een stuk aardiger dan Judith.
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:50 schreef infamous het volgende:
Echt zo iemand die van mij dood neer mag vallen :p
quote:joh?
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je komt wel over als een zeer aardig persoon trouwens... Je lijkt me een stuk aardiger dan Judith.
quote:In ieder geval een stuk eerlijker!
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je komt wel over als een zeer aardig persoon trouwens... Je lijkt me een stuk aardiger dan Judith.
quote:Dat wel!
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:15 schreef Koalala het volgende:
In ieder geval een stuk eerlijker!
quote:Niks uitleggen, gewoon schijnheilig goed lullen.Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was.
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:13 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik zie het als 'haar keuze uitleggen' /
quote:Wat vind je leuk aan haar?
Op zondag 6 oktober 2002 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Judith is nog steeds top! Ik vind haar nog steeds de leukste bewoonsters in het BB huis.
quote:Ja? Wat is eigenlijk leuk aan haar? Haar naam misschien?
Op zondag 6 oktober 2002 15:01 schreef rooierooie het volgende:[..]
Wat vind je leuk aan haar?
quote:nou leuk zeg dat gebemoei: "je moet L-U-I-S-T-E-R-E-N"
Op zondag 6 oktober 2002 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Judith is nog steeds top! Ik vind haar nog steeds de leukste bewoonsters in het BB huis.
Judith geeft Laurens een uitbrander. Alles moet van de kastjes af. Ze heeft hem heel lang voorgetrokken, maar nu gaat iedereen dat doen. Nu zit alles in de kastjes.
(Ik hoor het haar zeggen) Wanneer is er nu eens iemand die haar echt goed op de bek laat gaan???
Maar ja ,ze zegt nou ook niets tegen hem. Hij heeft er geen last meer van!
quote:Zo is dat
Op zondag 6 oktober 2002 16:55 schreef IfULikeMe het volgende:
Nou MOES had redelijk schijt aan haar: vinden jullie niet?Maar ja ,ze zegt nou ook niets tegen hem. Hij heeft er geen last meer van!
quote:Kan haast niet wachten
Op zondag 6 oktober 2002 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Judith houdt de gemoederen wel bezig... en kan dus rustig bestempeld worden als een goed uitgekozen BB4 bewoner!!Die gaat de komende weken nog wel een aantal keren flink onderuit, al of niet door toedoen van andere bewoners...
Die moet gewoon is flink gegangbangd worden door de rest
quote:Wat hier nu weer van te denken?
Dennis heeft zijn microphone verkeerd zitten. Judith zegt dat hij hem beter onder de kleren kan dragen.
Ze zegt dat ze thuis een zender had om te oefenen, haar vader belde dan dat ze de batterijen moest wisselen.
Maarruh... zitten we daarop te wachten eigenlijk?
Op d'r bekkie gaan doet ze toch wel... of gaat ze de nieuwe reclame bitch voor Venco worden?
Poeh, poeh, dat is lekker!
Al die agressie in een keer kwijt!
Judith, JIJ bent de zwakste schakel, in alle opzichten. GOODBYE!
Ze heeft supergelijk als ze het heeft over de vieze scheten van Laurens (is gewoon a-sociaal). En het feit dat ze de dropjespot die Arthur gekregen heeft van z'n moeder probeert te beschermen tegen de aso's die hun honger niet kunnen bedwingen, is natuurlijk ook heel nobel. Dit waren gewoon dingen waar ik het heel erg met haar eens was (voor de verandering).
Ze zou het typische voorbeeld kunnen zijn voor jonge ouders die tegen hun kinderen zeggen 'kijk, dat is nou een sociaal meisje, daar mogen jullie voor bellen'.
Ik vond het dan ook geweldig om te zien hoe ze Laurens zo zat te stangen. En Laurens, dat watje, durft natuurlijk geen meisje te slaan, want als Judith een kerel was geweest, dan had-ie d'r al lang en breed een tik verkocht.
Alleen zou ze wat vaker d'r grafmuil moeten houden en die verongelijkte kop op vrolijk zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |