abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:07:26 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6122601
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:50 schreef infamous het volgende:
Echt zo iemand die van mij dood neer mag vallen :p
Je komt wel over als een zeer aardig persoon trouwens... Je lijkt me een stuk aardiger dan Judith.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6122631
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je komt wel over als een zeer aardig persoon trouwens... Je lijkt me een stuk aardiger dan Judith.

joh?
Knahmsayin?
pi_6122680
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

In ieder geval een stuk eerlijker!
Kennis zonder verstand is dubbele dwaasheid
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:15:44 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6122688
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 17:15 schreef Koalala het volgende:
In ieder geval een stuk eerlijker!
Dat wel!
pi_6123178
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zie het als 'haar keuze uitleggen' /

Niks uitleggen, gewoon schijnheilig goed lullen.Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was.
pi_6132212
Judith is nog steeds top! Ik vind haar nog steeds de leukste bewoonsters in het BB huis.
pi_6135050
Volgens mij vindt Judith Dennis wel leuk
pi_6135194
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Judith is nog steeds top! Ik vind haar nog steeds de leukste bewoonsters in het BB huis.
Wat vind je leuk aan haar?
pi_6135225
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:01 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Wat vind je leuk aan haar?

Ja? Wat is eigenlijk leuk aan haar? Haar naam misschien?
Kennis zonder verstand is dubbele dwaasheid
pi_6135329
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
nou leuk zeg dat gebemoei: "je moet L-U-I-S-T-E-R-E-N"
  zondag 6 oktober 2002 @ 16:40:25 #86
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6136416
Stukje uit het streamverslag van Sillie:

Judith geeft Laurens een uitbrander. Alles moet van de kastjes af. Ze heeft hem heel lang voorgetrokken, maar nu gaat iedereen dat doen. Nu zit alles in de kastjes.

(Ik hoor het haar zeggen) Wanneer is er nu eens iemand die haar echt goed op de bek laat gaan???

zondag 6 oktober 2002 @ 16:55:47 #87
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6136661
Nou MOES had redelijk schijt aan haar: vinden jullie niet?

Maar ja ,ze zegt nou ook niets tegen hem. Hij heeft er geen last meer van!

zondag 6 oktober 2002 @ 18:36:16 #88
19200 Tja
Slangenmens
pi_6137912
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 16:55 schreef IfULikeMe het volgende:
Nou MOES had redelijk schijt aan haar: vinden jullie niet?

Maar ja ,ze zegt nou ook niets tegen hem. Hij heeft er geen last meer van!

Zo is dat
It is I, LeClerc
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:45:01 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6138014
Judith houdt de gemoederen wel bezig... en kan dus rustig bestempeld worden als een goed uitgekozen BB4 bewoner!! Die gaat de komende weken nog wel een aantal keren flink onderuit, al of niet door toedoen van andere bewoners...
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:57:36 #90
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6138200
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Judith houdt de gemoederen wel bezig... en kan dus rustig bestempeld worden als een goed uitgekozen BB4 bewoner!! Die gaat de komende weken nog wel een aantal keren flink onderuit, al of niet door toedoen van andere bewoners...
Kan haast niet wachten
pi_6168560
De dropjesaffaire is weer een nieuw dieptepunt van onze Jubitch. Kan het nog erger?
Straks gaat ze zich ook nog bemoeien met de wijze waarop haar medebewoners zich kleden

Die moet gewoon is flink gegangbangd worden door de rest

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 18:50:05 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_6173529
Ik vond dit wel opmerkelijk. (Uit het streamverslag van Gia):
quote:
Dennis heeft zijn microphone verkeerd zitten. Judith zegt dat hij hem beter onder de kleren kan dragen.
Ze zegt dat ze thuis een zender had om te oefenen, haar vader belde dan dat ze de batterijen moest wisselen.
Wat hier nu weer van te denken?
Zou ze thuis ook met de videocamera geoefend hebben in het bikini-douchen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 03:09:37 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6182272
Judith is me er wel eentje. Zou ze nou in het werkelijke leven ook zo zijn of is het de situatie in het huis wat haar een beetje gek maakt? Ze heeft eigenlijk best veel pluspunten.... ziet er heel lekker uit in bikini.... maakt alle bewoners gek waardoor er ruzies en discussies ontstaan..... kan al flippen vanwege een paar dropjes.... en lijkt me ook nog wel een beetje bi. Al met al best veel punten om haar in het huis te houden, want een tweede Sandy is ze zeker niet. Toch moet de regie haar even naakt op de gevoelige plaat vastleggen zodat we dat ook even aan heel internettend Nederland kunnen tonen en ze behoorlijk door de grond gaat als ze dat ziet kort na haar exit. Dus regie.... gewoon even bij de les blijven en vooral kort voor en kort na het douchen even opletten! (als ze in de bungalow zit!)
  woensdag 9 oktober 2002 @ 08:25:42 #94
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6182503
ik heb net de streamverslagen van gisteravond gelezen. Wat kan die meid zeuren.Ze kunnen daar in arm maar beter een weegschaal aanschaffen. Kan ze ook nog het brood gaan wegen voordat ze het verdeeld.ze kon eens een kruimeltje minder krijgen dan de rest.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:58:09 #95
36900 Jay-W
Ach Ja Joh?
pi_6187045
Naakt-shot van Jubitch?
Ze zijn allemaal zo preuts daaro dat ze in de bungalow met bikini aan staan te douchen en waarschijnlijk alleen in de bunker poedeltje naakt zijn i.v.m. wel afgeschermde douche
M.u.v. Sjūnetteke hulde aan haar!

Maarruh... zitten we daarop te wachten eigenlijk?
Op d'r bekkie gaan doet ze toch wel... of gaat ze de nieuwe reclame bitch voor Venco worden?

Je bent pas een ster als je ook kunt vallen :-)
  donderdag 10 oktober 2002 @ 14:47:25 #96
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6210593
* Elbutre SCHOPT Judith keihard naar boven!

Poeh, poeh, dat is lekker!

Al die agressie in een keer kwijt!

Back in town
pi_6218898
Toen ik 'r zag staan met dat bordje met Mustapha erop in het voorstukje van De Zwakste Schakel kon ik haar wel schieten. WAT een doos. Mustapha is een van de intelligentsten van het stel, ze stemt alsof het gewoon BB is in plaats van De Zwakste Schakel. Gelukkig zette Chazia haar daaover op haar nummer.

Judith, JIJ bent de zwakste schakel, in alle opzichten. GOODBYE!

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6226581
Volgens mij zou ze het best ver kunnen schoppen. Judith is soms gewoon supersociaal en dat spreekt denk ik de Nederlandse bevolking wel aan.

Ze heeft supergelijk als ze het heeft over de vieze scheten van Laurens (is gewoon a-sociaal). En het feit dat ze de dropjespot die Arthur gekregen heeft van z'n moeder probeert te beschermen tegen de aso's die hun honger niet kunnen bedwingen, is natuurlijk ook heel nobel. Dit waren gewoon dingen waar ik het heel erg met haar eens was (voor de verandering).

Ze zou het typische voorbeeld kunnen zijn voor jonge ouders die tegen hun kinderen zeggen 'kijk, dat is nou een sociaal meisje, daar mogen jullie voor bellen'.

Ik vond het dan ook geweldig om te zien hoe ze Laurens zo zat te stangen. En Laurens, dat watje, durft natuurlijk geen meisje te slaan, want als Judith een kerel was geweest, dan had-ie d'r al lang en breed een tik verkocht.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6247509
meelopers
goh volgens mij zij er hier een hoop meelopers
allemaal met een moon step en nike schoenen
zo snel als er ze een opmerking maakt over wat sommige een lekker ding vinden (mustahpa) krijgt ze er van langs
er is niet veel mis met Judith net zoals de andere bewoners
hier worden mensen zwart gemaakt wat nergens op slaat
als ze zwart was geweest was het discriminatie
en blondje zijn het ook niet helemaal uhge uhge
ik persoonlijk ben geen fan maar ben ook zeker niet jaloers
ze is/probeert eerlijk te zijn en vecht tegen onredelijkheid
dat sommige alleen maar slapen en andere kunnen uitschelden voor dom enzo ach dat geeft alleen maar aan hoe hij in de maatschappij staat
de psycholoog vindt ik nix maar verder mag iedereen zijn fan hebben ja ook de psych!
maar zwart maken :w nee dat IS dom
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 17:06:39 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_6247586
Daar heb je helemaal gelijk in Harrie1.

Alleen zou ze wat vaker d'r grafmuil moeten houden en die verongelijkte kop op vrolijk zetten.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')