Ik word dus ff echt niet goed van die muts hoor
quote:Wie hep se eerder gesien dan??
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:01 schreef late_vogel het volgende:
Judith is er vrij zeker van dat ze hem eerder gezien heeft. 'Ik heb dat dus heel vaak, omdat ik dus een fotografies geheugen hep.'Ik word dus ff echt niet goed van die muts hoor
quote:Dennis de mennis
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:12 schreef Anzjie het volgende:[..]
Wie hep se eerder gesien dan??
TRAP DIE GRAFKUT MET DIE ZEIKSTEM TOCH IN DIE BUNKER!
* Elbutre moet toch niet boos worden he!
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze wel in een goed blaadje staat bij Hummie
Wat een enorm grafwijf is dat met haar zeikstem! Nu heeft ze wat gesloopt en krijgt ze een waarschuwing, terwijl Jeanette, die PER ongeluk iets kapot maakte, voor 24 uur de bunker in moest! Lekker consequent BB... NOT! ![]()
Ik hoop dat we binnenkort bewoners eruit mogen stemmen, ipv stemmen op je favo-bewoner...
* femalehunter gaat dan voor de verandering WEL bellen! *
quote:Ik zou m'n naam veranderen
Op vrijdag 4 oktober 2002 18:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
GRRRRRRRRRRRR:(
Waarom is juist deze ubermuts mijn naamgenoot en heeft ze verdomme mijn smaak kleding aan .
Ze irriteert me en blijft me irriteren .
Ik wil dat ze uit het bb-huis oprot , waar moet het met de rest van de Judiths heen al zij in het huis blijft , dan blijven wij voor eeuwig gebrandmerkt .
ik begrijp niet dat de andere bewoners steeds achter haar blijven staan.
Als die Jeannete echt zo was als ze zei dat ze is , dan had ze haar echt moeten trappen.Maar je ziet weer die Jeannete lult gewoon teveel.
Judith zei van de week tegen iemand (laurens dacht ik ) JE MOET LUISTEREN en laat ze dat nou vanavond zelf niet goed gedaan hebben
Maar voor mijn kijkplezier moet ze zeker blijven. Want anders zou het maar weer retesaai worden. En daarvoor kijk ik niet naar BB. Zij is toch één van de weinigen die voor mij het zout in de pap is. (maar wat vind ik haar irritant!!!)
[Dit bericht is gewijzigd door sillie op 05-10-2002 02:05]
quote:ad (1)Eigenlijk zegt ze dat als het aan haar had gelegen, ze deze keuze niet gemaakt had. Dat is een aperte leugen. Ze heeft in het cafe juist anderen lopen overtuigen, o.a. Ting.
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Judith en Margriet aan de klets.
"Als ik alleen naar de bunker had gemoeten en verder niemand, dan had ik het niet gedaan...", zegt Judith verdedigend. "Want ik denk dat (1)iedereen het wel weet dat ik het er niet makkelijk mee had. Maar ik vindt niet dat wij haar verdriet aandoen. (2)Wij wisten ook niet dat ze hier heeft zitten huilen. [..]
"En wat BB zelf allemaal al gedaan heeft om Daan stuk te krijgen....", begint Judith... "(3)dan hoef ik me nu niet schuldig te gaan voelen!"
"
ad (2) Dat Daniela had zitten huilen en nog steeds huilde, zagen ze toch na afloop! Toen hadden ze toch alsnog kunnen stoppen! Wat een lamlendige KUT-smoes!
ad (3) O! Dus omdat BB al gemeen deed tegen Daan, is het ook minder erg dat zij haar gekweld hebben! Fijne mentaliteit, Judith! Als iemand toch al in elkaar getrapt wordt, dan is het minder erg als jij ook nog een schop geeft?
Walgelijk sujet!
quote:Ik begreep gisteravond dat Judith in eerste instantie heeft gezegd het niet te zien zitten. De vier mannen wilden echter het spel meespelen. Judith heeft vervolgens een knop omgezet, zoals ze het zelf noemde, en is het spel mee gaan spelen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:27 schreef Gert het volgende:
ad (1)Eigenlijk zegt ze dat als het aan haar had gelegen, ze deze keuze niet gemaakt had. Dat is een aperte leugen. Ze heeft in het cafe juist anderen lopen overtuigen, o.a. Ting.ad (2) Dat Daniela had zitten huilen en nog steeds huilde, zagen ze toch na afloop! Toen hadden ze toch alsnog kunnen stoppen! Wat een lamlendige KUT-smoes!
ad (3) O! Dus omdat BB al gemeen deed tegen Daan, is het ook minder erg dat zij haar gekweld hebben! Fijne mentaliteit, Judith! Als iemand toch al in elkaar getrapt wordt, dan is het minder erg als jij ook nog een schop geeft?
Ik vind het onzin om te stoppen met de confrontatie omdat Daniela huilde. Als Daniela zich gekweld voelt is dat omdat zij daar zelf voor kiest. Ik vind het eerder kwalijk dat Daniela haar verdriet zo ten toon spreidt en daarmee het plezier dat degenen die wel naar het café mochten vergalt.
quote:Het is misschien makkelijk roepen vanaf de zijlijn, maar je kon op je klompen aanvoelen dat dit heel, heel vervelend voor Daniela zou zijn. Ik vind dit typisch een geval waarbij je je NIET kan verschuilen achter een groepsmening, maar je EIGEN verantwoordelijkheid moet nemen. Als je dan de verkeerde keuze hebt gemaakt, en dat achteraf probeert goed te kletsen door te zeggen dat je het er eigenlijk niet mee eens was, dan ben je voor mij een grote labbekak. Zeker als je mond altijd overloopt van "GEVOEL" en "RESPECT".
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:50 schreef Bus watcher het volgende:
[..]
De vier mannen wilden echter het spel meespelen. Judith heeft vervolgens een knop omgezet, zoals ze het zelf noemde, en is het spel mee gaan spelen.
quote:Kan wel wezen, maar dat zei Judith niet! Judith zegt dat ze het niet wisten. En dat slaat nergens op, toen ze het eenmaal wél wisten hadden ze alsnog kunnen stoppen. Dus het is gewoon schoonpraterij.
Ik vind het onzin om te stoppen met de confrontatie omdat Daniela huilde.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 05-10-2002 12:02]
quote:Ik ben het met je eens. Volgens mij wordt Judith hier weer heel erg op aangevallen omdat toch al nieman haar mag. Dus deze kans wordt een beetje té enthousiast aangegrepen om haar nog verder de grond in te boren.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:15 schreef Bus watcher het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het heel, heel vervelend voor Daniela zou zijn. Ze is één van de zeven bewoners die niet naar het café mochten en ze maakte daar zelf een drama van. Ik vind niet dat van Judith verwacht had mogen worden dat zij haar poot stijf zou houden. Daardoor zou zij er alleen verantwoordelijk voor zijn dat de groep naar de bunker zou moeten (althans dat dacht men op dat moment).
quote:Nou, dan voel je het m.i. niet goed aan.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:15 schreef Bus watcher het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het heel, heel vervelend voor Daniela zou zijn.
En ook al is het misschien enigszins begrijpelijk dat Judith zwichtte voor de groepsdruk, dan nog vind ik het labbekakkerig om je achteraf alsnog als heiligste van de groep op te gaan stellen: "ik wou niet maar zij wouden zo graag". Bah! Da's dan dubbel verraad van Judas: eerst Daan en daarna de groep.
Eerst een foute beslissing nemen en er daarna als een slang proberen onderuit te draaien, dat is wat ze nu doet.
D I S R E S P E C T
quote:Beetje flauw, laten we het wel even inhoudelijk houden. Ik zie inn jouw post geen enkel inhoudelijk argument waarom Judith gisteren al dan niet fout zat. Ik geef alleen maar inhoudelijke argumenten, en kom juist niet met verhalen over dat Judith toch al niet deugde etc.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik ben het met je eens. Volgens mij wordt Judith hier weer heel erg op aangevallen omdat toch al nieman haar mag. Dus deze kans wordt een beetje té enthousiast aangegrepen om haar nog verder de grond in te boren.
quote:Haar opmerking gisteren dat ze het wel zou hebben verteld als alleen zij naar de bunker had gemoeten vond ik een beetje makkelijk inderdaad. Toch blijf ik vinden dat de reacties vrij logisch waren en dat BB hier de ware boosdoener is. En het gaat allemaal over een meisje dat moest huilen omdat ze niet bij haar favoriete zanger mocht zijn, een volwassen meisje.... BB blijft ook gewoon een spel waar veel geld mee te verdienen is.... en al zou Judith puur voor haarzelf gekozen hebben dan heb ik daar nog geen problemen mee. Voor haar is het ook een kwestie van op de beste manier die 100 dagen zien door te komen. Sorry, maar ik zie het gewoon allemaal niet zo heftig, hoewel BB dat wel zo wil laten overkomen door de heftige term 'vriendschap' erbij te halen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:28 schreef Gert het volgende:
Beetje flauw, laten we het wel even inhoudelijk houden. Ik zie inn jouw post geen enkel inhoudelijk argument waarom Judith gisteren al dan niet fout zat. Ik geef alleen maar inhoudelijke argumenten, en kom juist niet met verhalen over dat Judith toch al niet deugde etc.
quote:Mijn mening is dat je het een beetje verkeerd inschat als je denkt dat de tranen puur kwamen omdat "ze haar favoriete zanger niet mocht zien." Waar het werkelijk om ging, is dat Big Brother haar dit aandeed. Terwijl ze toch al op de huid werd gezeten door Big Brother. Ze huilde om de onrechtvaardigheid.
Op zaterdag 5 oktober 2002 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het gaat allemaal over een meisje dat moest huilen omdat ze niet bij haar favoriete zanger mocht zijn, een volwassen meisje....
Misschien is het in deze ook verhelderend om Andries' column over huilen in het BB-huis even te lezen op de frontpage van mediawatchers.
quote:Ik evenmin!!! Waar ik problemen mee heb, is dat ze haar keus probeert mooi te praten!
en al zou Judith puur voor haarzelf gekozen hebben dan heb ik daar nog geen problemen mee.
Als ze had gezegd: "Niet zeiken Daan, ik had geen zin om 10 dagen in die bunker te gaan zitten punt uit", dan had ik dat gerespecteerd, echt. Maar niet éérst een bepaalde keus maken, en als je dan op je vingers wordt getikt gaan roepen dat ze wel moest vanwege de groepsdruk. Ze moest NIETS.
Aan de andere kant sta ik absoluut achter de mening van Gert omtrent Judiths gedragingen.....
Ik bedoel dat je een beslissing neemt en daardoor te kennen geeft dat de vriendschap je eik niet zo veel doet; das nog een ding. Maar om dan vervolgens jezelf zo schaamteloos proberen vrij te pleiten met allemaal niet valide argumenten getuigt van een schijnheilige mentaliteit waar ik in ieder geval grote moeite mee heb.
quote:Dat kwam er nog eens bij ja... En ik vond het ook lullig dat ze wéér Daniela moesten hebben, maar ik denk dat dat nou eenmaal zo uit kwam. En als ze huilde om het feit dat BB haar weer wilde 'pakken' dan had dat misschien ook niet veel uitgemaakt als de bungalowbewoners terug in de kamer meteen de waarheid hadden verteld.... Feit blijft dat men bezig is geweest om opnieuw een streek op haar kosten uit te halen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:00 schreef Gert het volgende:
Waar het werkelijk om ging, is dat Big Brother haar dit aandeed. Terwijl ze toch al op de huid werd gezeten door Big Brother. Ze huilde om de onrechtvaardigheid.
quote:Ik zie het als 'haar keuze uitleggen' ... met uitzondering van die opmerking dat ze het wel verteld zou hebben als alleen zij naar de bunker had gemoeten (wat ze er misschien uitgooide omdat ze zich toen toch wel in het nauw gedreven voelde) ... Ze zei gewoon dat het voor haar een keuze was tussen iemand een streek leveren wat naar alle waarschijnlijkheid alleen een resultaat op de korte termijn zou hebben.... of met z'n allen ínclusief Daniela de bunker in voor een langere periode. Het hele verhaal zou totaal anders zijn geworden als het niet halen van de confrontatie had ingehouden dat de bungalow bewoners de bunker in hadden gemoeten BEHALVE Daniela! Dan ontstaat een heel ander verhaal! Dan pas waren ze egoistisch bezig geweest.... nu niet!
Waar ik problemen mee heb, is dat ze haar keus probeert mooi te praten!
Altijd maar die discussies aangaan en daarna doen alsof zij de zielepoot is, ze is echt veel te ego
Echt zo iemand die van mij dood neer mag vallen :p
Wel leuk dat ze er in zit, want ze zorgt voor wat actie in deze nogal saaie BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |